#


کدام لباس های زمستانی مناسب خانم ها می باشد؟

لباس زمستانی
18 سپتامبر 2017 بدون نظر 1403 بازدید

کدام لباس های زمستانی مناسب خانم ها می باشد؟

کدام لباس های زمستانی مناسب خانم ها می باشد؟

از جمله لباس هایی که در فصل پائیز و زمستان بسیار مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد واز ضروری ترین لباس های یک خانم به شمار می رود پالتو و کاپشن است.
پالتو ها و کاپشن ها لباس هایی هستند که برای شرایط آب وهوای خاص و سن و فرم اندام خاص هستند ولی باید چند مدل متنوع که داشتنش برای هر خانمی ضروری است را معرفی کنیم تا خانم ها بتوانند در فصول سرد سال به راحتی از آن ها استفاده کنند.

کاپشن ها ی پفی یا بادی

کاپشن های بادی از جمله لباس هایی هستند که در ماههای سرد سال پوششی بسیار مناسب برای محافظت در برابر سرما به شمار می روند. شما می توانید از این کاپشن ها برای گردش در فصل زمستان و یا حتی برای مواقعی که به پیست اسکی می روید استفاده کنید.
کاپشن های بادی به دلیل پرباد بودنشان شما را نیز بزرگتر از حد معمول نشان می دهند اما در عین پفی بودنشان استایلی شیک و وزیبا می سازند و مطمئنا می توانند به جذابیت شما کمک شایانی بکنند.

لباس زمستانی

لباس زمستانی

نیم پالتو ها

اگر بهسبک هالی سنتی علاقه مند هستید و یا جزو جامعه دانشجو می باشید می توانید از نیم پالتو ها برای داشتن ظاهری شیک و جذاب استفاده کنید.
نیم پالتو ها اکثراً دارای طولی تا بالای زانو می باشند و اغلب مواقع به همراه لباس های رسمی استفاده می شوند. البته ناگفته نماند نیم پالتو ها را می توان به همراه لباس هایی که حالت غیر رسمی نیز دارند استفاده کرد.
این لباس زمستانی جزو آن دسته از لباس ها قرار دارد که داشتن یکی از آن ها برای هر خانمی بسیار ضروری است و به گونه ای هستند که هرگز از مد نخواهند افتاد به خصوص اگر رنگ های مشکی و یا سرمه آن را داشته باشید. چراکه این رنگ ها به صورتی هستندکه همیشه روی بورس بوده و بیشتر افراد به دنبال داشتن و استفاده از این رنگ ها هستند.

بارانی

با آغاز فصل سرما همیشه باید انتظار یک روز بارانی را داشت؛ هر خانمی باید یک بارانی برای خود داشته باشد تا بتواند در روزهایی که باران می بارد بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند.
اگر جزو آن دسته از افراد هستید که هر روز به دنبال یک مد جدید نیستید می توانید هنگام خرید بارانی به سراغ مدل های کلاسیک ومقاوم بروید و یا مدل هایی را اتنخاب کنید که زود از مد نمی افتند.اغلب رنگ های خنثی برایاین افراد توصیه می شود چرا که به راحتی می توانند چند سال از ان استفاده کنند.

پالتوی دراپه

اغلب افراد در فصل زمستان چند لباس را بر روی هم می پوشند و به همین دلیلبه سختی می توانند پالتویی بپوشند که کاملا فیت تنشان باشد.باید بگوئیم نیاز نیست همیشه لباسی بپوشید که کاملا اندازه تن شما باشد. شما می توانید از یک کت و یا پالتو دراپه ای که دارید استفاده کنید. البته می توانید به سراغ مانتو های بافتنی خودکه به صورت دراپه هستند بروید و در فصول سرد از آن استفاده کنید.
پالتوهای دراپه به تنهایی می توانند در هوایی که چندان سرد نیست به عنوان گرم کننده لباس مورد استفاده قرار بگیرند.

پالتو سفید

شاید استفاده از پالتو سفید برای برخی از افراد دشوار به نظر برسد اما ما توصیه می کنیم حتما یک پالتو سفید داشته باشید و نگران ست کردن آن با سایر لباس های خود نباشید.
ما به شما چند راهکار ساده را می آموزیم تا به وسیله آن بتوانید خیلی راحت پالتو خود را با دیگر لباس ها هماهنگ کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید و نگران استایل خود نباشید.

پالتو سفید و هماهنگ کردن آن با شلوار جین

اگر در انتخاب شلوار مرددهستید و نمی دانید چه رنگ شلواری با پالتو شما هماهنگ می شود بهتر است تردید را کنار گذاشته و به سراغ شلوار جین آبی بروید.
شلوار جین آبی که رنگ های روشن و متوسطی دارد می تواند موجب بروی یک هارمونی رنگ زیبا بین پالتو سفید و شلوار جین شود.
این ترکیب باعث می شود که هر دو رنگ آبی و سفید بیش از پیش خود را نشان بدهد وهمین امر موجب پید آمدن یک استایل فوق العاده جذاب برای شما خواهد بود.

ایجاد هماهنگی بین کفش پاشنه بلند و پالتوی سفید

از آنجا که رنگ پالتو سفید یک حالت مجلسی به آن می دهد و شاید نتوان آن را در هرمحیطی ازجمله محل کار ویا دانشگاه پوشید ولی می توان آن را با یک کفش پاشنه بلند مجلسی ست کرد و دربین تمام کفش های پاشنه بلند بوت های پاشنه بلند بهترین گزینه برای ست کردن با پالتو سفید به شمار می روند.

پوششی یکدست سفید

یک راه دیگر برای پوشیدن پالتو سفید در فصل زمستان وجود دراد و آن هم این است که از بالا تا پائین لباس شما کاملا سفیدو یکدست باشد.
شما برای این کار می توانید یقه لباس خود را هم رنگ پالتو خود انتخاب کنید.
شما با این کار می توانید یک استایل زیبا و بی نظیر برای خود بسازید که موجب میشود رنگ پالتو شما کمتر در دید بقیه باشدو قد شمارا بلندتر نشان خواهد داد. بنابراین سعی کنید بادید بهتری به پالتو سفید خود نگاه کنید وبا پوشیدن آن خود را منحصر به فرد نشان دهید.

رنگ های پاستل

استفاده از رنگ های روشن که به رنگ های پاستل معروف هستند در کنار رنگ سفید باعث می شود شما جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
شما می توانید از رنگ های آبی آسمانی، بنفش یاسی و حتی صورتی ملایم کمک گرفتهو با ترکیب این رنگ ها با رنگ سفید پالتوی خود استایلی زیبا و بینظیر برای خود درست کنید.
به خاطر داشته باشید که کت ها و پالتو ها اساسی ترین و مهمترین نقش را در سپری کردن روزهای سرد دارند بنابراین الزامی است که هر خانمی یکی از آن ها را در خانه داشته و در مواقع ضروری ازآن ها استفاده کند.
شما علاوه بر پالتو وکت وکاپشن به وسایل دیگری نیز احتیاج دارید که برای هر فردی بسیار مهم می باشند وهرکدام به نوبه خود نقش مهمی در برابر سرما دارند.

اکسسوری های زمستانی

همواره سروصورت وگردن در فصول سرد سال بیش از هرناحیه دیگری در معرض سرما قرار دارند وباید به وسیله یک سری از اکسسوری ها این نواحی پوشانده شود تا از آسیب هوای سرد در امان باشند.کلاه وشال گردن و دستکش از جمله اکسسوری هایی هستند که باعث میشوند دست و صورت و حتی گوش های ما از شر سرما درامان باشند.
به یاد داشته باشید اگر می خواهید یک استایل و ظاهر شیک وزیبا داشته باشید بهتر است این اکسسوری ها و لوازم جانبی را به گونه ای فراهم کنید که از یک رنگ و جنس باشندو تضادی میان آنها وجود نداشته باشد.
البته شما می توانید در مورد دستکش های خود استثنا قائل شوید و آنها را از جنس دیگری همچون چرم تهیه کنید. این دستکش های چرم موجب می شوند که استایل شما جذاب تر به نظر برسد.

بوت های زمستانی

بوت های زمستانی در اصل برای مواقعی طراحی شده اند که بارش برف و یخبندان باعث شده عبورومرور به سختی وبا مشکل روبه رو شود.
بوت های زمستانی به خاطر داشتن آستر پشمی که بسیار نیز گرم است باعث می شوند پاو ساق پای شما به هیچ عنوان احساس سرما نکرده و از گزند سوز وسرما در امان باشند. بنابراین پر واضح است که داشتن یک جفت بوت ساق بلند برای هر خانمی بسیار ضروری ومهم است.

لباس زمستانی

لباس زمستانی

ژاکت های گرم

باید به خاطر داشته باشید در هوای سرد زمستان فقط به دنبال پالتو پوتین و شال و کلاه گرم نباشید شما باید در مورد لباس های زیرین خود نیز حساسیت به خرج بدهید و ژاکت و بلوزی را انتخاب کنید کهبدن شمارا گرم نگه دارد.به عنوان مثال شما می توانیداز زیرپالتوی خود یک بلوز یقه اسکی بپوشید که با این کار دیگر نیازی به شالگردن نخواهید داشت و بیشتر نیز گرم خواهید شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *