قبل از خرید لباس عروس به این نکات توجه کنید

قبل از خرید لباس عروس به این نکات توجه کنید

نکاتی که پیش از خرید لباس عروس باید بدانید ، هر دختری آرزوی داشتن یک لباس عروس زیبا و خاص را دارد. ولی انتخاب آن بسیار سخت است. به دلیل این که لباس عروس بیش از هر چیزی در مراسم عروسی خودنمایی می کند. همچنین برای لباسی که قرار است یک بار در طول عمر از آن استفاده کنید هزینه زیادی را بپردازید. لذا باید نکات خرید لباس عروس را مورد توجه قرار دهید تا با مشکل مواجه نشوید.

به مکانی که قرار است مجلس عروسی در آن برگزار شود توجه نمایید

پیش از خرید لباس عروس به مکان برگزاری مراسم توجه کنید. قطعا لباسی که برای تالار استفاده می شود با لباسی که در فضای باز پوشیده می شود تفاوت دارد. به عنوان مثال لباسی که دنباله دار است برای فضاهای باز مناسب نیستند.

لباسی که روی مدل زیباست، ممکن است بر تن شما زیبا نباشد

بدن هر فردی دارای فرم مخصوص به هم هستند، به همین دلیل لباسی که بر روی مانکن است، امکان دارد بر روی تن شما زیبا به نظر نرسد. لذا قبل از انتخاب لباس بدن خود را آنالیز نمایید. مثلا درصورتی که چاق هستید، باید لباسی را بپوشید که انحناهای بدن شما را بپوشاند و شما را لاغرتر نشان دهد.

مدل های جدید را امتحان کنید

ممکن است از جمله کسانی باشید که به مدل خاصی علاقه دارید و مدل های دیگر را امتحان نمی کنید. ولی پیشنهاد می شود که مدل های مختلف را برای روز عروسی تان امتحان کنید. ممکن است مدلی که هیچوقت فکرش را نمی کردید بر روی تن شما زیبا باشد.

 برای خرید لباس دورتان را شلوغ نکنید

شاید دوست دارید که برای خرید لباس عروسی خود دوستان و یا اقوام خود را همراه خود ببرید. ولی پیشنهاد می شود این کار را انجام ندهید. زیرا باعث می شود هر فردی نظر خود را بدهد و باعث گیج شدن شما شود. اگر اطراف شما خلوت باشد باعث می شود که تمرکزتان برای خرید لباس عروس بیشتر شود. البته می توانید یک و یا دو نفر از کسانی که سلیقه خوبی دارند را همراه خود ببرید.

خودتان را به رنگ سفید محدود نکنید

نیازی نیست که حتما رنگ لباس تان سفید باشد. شما می توانید مانند برخی از ستاره های هالیوودی از رنگ های دیگر نیز برای خرید لباس عروس استفاده کنید. ولی بیشتر لباس های عروسی سفید هستند تا در مقایسه با سایر میهمانان متفاوت باشد. ولی در صورت دلخواه می توانید از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید.

از من بپرس 2

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago