#


فصل تابستان و مناسب ترین اکسسوری برای خانم ها

فصل تابستان
24 آگوست 2018 بدون نظر 3049 بازدید

فصل تابستان و مناسب ترین اکسسوری برای خانم ها

فصل تابستان و مناسب ترین اکسسوری برای خانم ها

معرفی اکسسوری های مناسب برای خانم ها در  فصل تابستان: اکسسوری‌ ها هم مانند کلیه عناصر مد و فشن ترندهای مخصوص به خود را دارند و در هر فصلی نمونه های گوناگونی از آن ‌ها دوست داشتنی و پرطرفدار می ‌شوند. به عنوان مثال اکسسوری‌ های تابستانی فقط برای فصل تابستان طراحی می ‌شوند و برای شرایط مخصوص آب و هوایی و تفریحی که بر ماه ‌های گرم سال حاکم است مناسب می باشند. در بین این اکسسوری‌ های تابستانی هم نمونه هایی را می توان پیدا کرد که نسبت به مدل های دیگر طرفداران بیشتری دارند و ترند مخصوص آن دوره به حساب می آیند.

اکنون این سوال به ذهن می رسد که امروزه کدام مدل‌ های اکسسوری‌ های تابستانی طرفداران بیشتری دارند و به اصطلاح و مد روز هستند؟ ما تلاش داریم تا در این مطلب به روزترین و بهترین اکسسوری ‌های تابستانی را که در سال جاری مد روز هستند را به شما معرفی کنیم.

اهمیت اکسسوری‌ها در استایل شما

همان گونه که اطلاع دارید اکسسوری‌ ها در گروه های اصلی عناصر مد و فشن قرار ندارند و هر چند که یک استایل از لحاظ تکینیکی و کاربردی بدون اکسسوری هم کامل و قابل استفاده است ولی از لحاظ زیبایی شناسی دچار ایراد است.

ناگفته نماند که زیاده روی در استفاده از اکسسوری‌ ها هم همین حکم را دارد و می‌ تواند موجب بر هم ریختگی استایل شود. بنا براین، ضرورت استفاده از اکسسوری‌ها را هم نمی توان انکار کرد و تمامی ما برای تکمیل کردن استایل خود نیاز به استفاده از اکسسوری‌ ها داریم ولی در این بین انتخاب اکسسوری مناسب هم خیلی مهم است و وقتی که اکسسوری‌ ها با شرایط، استایل و سبک شخصی و ترکیب کلی لباس ‌های شما هماهنگی داشته باشد می ‌توان ادعا نمود که انتخاب خوب و موفقی را داشته ‌اید.

گوشواره با مدل ‌های هندسی از بهترین اکسسوری‌ های تابستانی

جواهرات عمده ترین قسمت مهم اکسسوری ‌های زنانه را تشکیل می ‌دهند و نقش آن‌ ها را در استایل زنانه نمی توان انکار کرد. مشخص است که جواهرات مخصوص به یک فصل نمی باشند و در تمامی فصول می ‌توان از انواع گوناگون آن‌ ها استفاده نمود ولی جواهراتی که در فصل تابستان استفاده می شوند با جواهراتی که در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند خیلی تفاوت‌ دارند، به عنوان مثال جواهرات تابستانی شلوغ ‌تر، درشت ‌تر هستند و رنگ بندی آن ها متنوع‌ تر است ولی جواهرات مخصوص فصل زمستان ظریف ‌تر و ریزتر و متناسب با شرایط فصل سرد طراحی می ‌شوند.

در بین مدل های جواهراتی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند نقش گوشواره از تمام آن ها مهم ‌تر است زیرا این اکسسوری در نزدیک‌ ترین فاصله با صورت قرار می گیرد و اثر خیلی زیادی را روی آن می ‌گذارد. پس نتیجه می گیریم که انتخاب یک گوشواره به روز می ‌تواند خیلی راحت، استایل شما را تغییر داده و جذاب کند. هم اکنون نمونه های زیادی از گوشواره ‌های زنانه برای تابستان مد روز و پر طرفدار هستند ولی پیشنهاد ما مدل ‌های هندسی گوشواره است.

گوشواره‌ هایی که مانند فرم ‌های هندسی ساده ساخته شده ‌اند مانند دایره، مستطیل، مربع و ترکیبی از این فرم‌ ها در اندازه بزرگ و از جنس فلزات کلاسیک گران قیمت جزو پر طرفدارترین مدل‌ های اکسسوری ‌های تابستانی به شمار می روند و می ‌توانند استایل شما را جذاب و زیبا نمایند.

کلاه ‌های حصیری نوشته دار از جدیدترین اکسسوری‌ های تابستانی

بهترین زمان برای رفتن به ساحل و تفریح کنار دریا فصل تابستان است زیرا در این فصل بیش از هر وقت دیگری می ‌توان از آفتاب گرم و زیبای ساحل استفاده کرد و خاطرات خیلی خوبی را رقم زد. زمانی که خود را برای سفر به کنار دریا آماده می کنید چه لوازمی همراه با خود می ‌برید؟ به احتمال زیاد یک کلاه حصیری جزو مهم ترین اکسسوری‌ ها برای این سفر به حساب بیاید و این اکسسوری ذهن هر فردی را به یاد ساحل و آفتاب کنار دریا و فصل تابستان می ‌اندازد.

احتمالا به این فکر کنید این اکسسوری ساده و دم دستی جایگاهی را در دنیای مد و فشن ندارد و ترند خاصی را نمی تواند داشته باشد. ولی طراحان مد و لباس به این اکتفا نکرده و سراغ این کلاه ‌های حصیری کاربردی هم آمده ‌اند و آن ‌ها را به یک اکسسوری جذاب و مد روز تابستانی مبدل کرده ‌اند. جدیدترین نمونه این کلاه ‌ها به طور کلی تفاوت چندانی با یک کلاه حصیری بزرگ ندارد ولی زمانی که به جزئیات آن دقت نمایید با چیزهای جالبی رو به رو خواهید شد. حروف جالب و خواندنی که بر روی این کلاه ‌ها دوخته شده است آن ‌ها را به یک وسیله متفاوت و ماندگار تبدیل کرده که می ‌توانند تصاویری ماندگار و عالی را از سفر به کنار دریا برای شما به یادگار بگذارند.

دمپایی ‌های پاشنه بلوکی از مهم ترین اکسسوری ‌های تابستانی

یکی از راه های آسان برای داشتن قد بلند و اندام کشیده و جذاب پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند است. ولی پوشیدن این کفش‌ ها در هر زمانی امکان پذیر نیست، به عنوان مثال زمانی که در حال مسافرت هستید و بر روی سطوح ناصاف قدم می گذارید حفظ تعادل با کفش‌ های پاشنه بلند خیلی دشوار است و می ‌تواند سرانجام بدی را رقم بزند از جمله زمین خوردن و حتی اتفاقات بدتر. ناگفته نماند که این به معنای آن نیست که شما در فصل تابستان و در شرایط سفر و تفریح نمی توانید کفش پاشنه بلند بپوشید، بلکه نمونه کفشی انتخاب می کنید باید نسبت به مواقع دیگر متفاوت باشد.

در واقع حفظ تعادل با کفشی که دارای پاشنه ‌های پهن است راحت تر است زیرا در این حالت نقطه تمرکز بدن بر روی بخش بزرگ‌ تری از پاشنه قرار می گیرد و احتمال زمین خوردن هم خیلی کاهش می یابد. از سوی دیگر کفشی مناسب فصل تابستان است که همه جای پا را پوشش ندهد و با توجه به این مانع از گرم شدن پاهای شما می شود. اکنون وقتی این دو شرط مهم را در نظر داشته باشید می ‌توان بهترین کفش پاشنه بلند را برای تابستان انتخاب نمایید. این را به یاد داشته باشید که یک صندل پاشنه بلوکی با ارتفاع مناسب در طرح ها و رنگ‌ های گوناگون را هم می توانید استفاده کنید زیرا به آسانی از پا درمی ‌آید هم به راحتی می‌ توان با آن پیاده روی کرد بدون آن که احساس گرما و ناراحتی داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *