#


علت محبوبیت فندک های زیپو در چیست؟

فندک های زیپو
24 سپتامبر 2017 بدون نظر 2883 بازدید

علت محبوبیت فندک های زیپو در چیست؟

علت محبوبیت فندک های زیپو در چیست؟

زیپو یکی از برند های معتبر در دنیای اکسسوری ها به شمار می رود که بیش از هر چیز فندک هایش مورد توجه قرار گرفته است.
افراد بسیاری در سراسر جهان از فندک های زیبای زیپو کلکسیونی تماشایی برای خود درست کرده اند. بسیاری از این افراد در طول زندگی خود لب به سیگار نزده اندو فقط از لحاظ سرگرمی و زیبایی ای که این فندک ها دارد اقدام به جمع آوری مدل های مختلف آن کرده اند.

فندک های زیپو

فندک های زیپو

چرا طرفداری از فندک زیپو

فندک های زیپو بر خلاف بسیاری از فندک ها دارای قسمت های بسیار ساده ای هستند و از دو بخش مغزی و بدنه تشکیل شده اند و سوختی که برای آن به کار می رود در اصطلاح بنزین نامیده می شودو به همراه جرقه ای که از سنگ به وجود می آید روشن می شود.
فندک های زیپو دارای بخش های بسیار باکیفیتی هستند وطراحی آن ها فوق العاده است و ساده بودن این فندک ها به استفاده کنندگانش اجازه می دهد طبق سلیقه خود فندک را برای استفاده آماده کند.

علت کار نکردن فندک های زیپو

زمانی که یکی از فندک های زیپو را خریده اید پس از مدتی امکان دارد این فندک های زیبا کار نکند بنابراین باید بدانید علت کار نکردن فندک های زیپو چیست؟ چند علت می تواند موجب کار نکردن فندک های زیپو شود که عبارتند از:

۱ـ تمام شدن سوخت فندک

فندک های زیپو زمانی که سوخت یا همان بنزین به ان ها زده می شود حدود ۳تا۴ روز سوخت را در خود نگه می دارندولی پس از این مدت باید دوباره به آن ها سوخت رسانی شود چرا که دیگر کار نخواهد کرد.

فندک های زیپو

فندک های زیپو

۲ـ سنگ فندک به اتمام رسیده

سنگی که در فندکهای زیپو به کار رفته باعث می شودکه این فندک ها جرقه زده و روشن شوند.زمانی که سنگ فندک شما به پایان رسیده باشد دیگر جرقه نزده و روشن نخواهد شد.در خرید سنگ دقت کنید که حتما سنگ اصلی ای که مختص به زیپو است را خریداری کنید.

علت خوب کار نکردن فندک زیپو چیست؟

گاهی اوقات ممکن است فندک شما هم سوخت و هم سنگ تازه داشته باشد ولی باز هم خوب کار نکنددر این صورت است که باید علت خوب کار نکردن آن را پیدا کرده و برطرف کنید.

۱ـ هر دوهفته یکبار مغزی به کار رفته در فندک های زیپو را از جایگاهش خارج کنید تا کمی هوا به آن بخورد.زمانی که زود به زود به فندک بنزین زده می شود پنبه داخل مغزی جمع شده و باعث می شود که فندک در روشن شدن به مشکل برخورد کند. پس از خارج کردن مغزی فندک اجازه دهید چند ساعت در هوای آزاد بماند پس از آن دوباره در جای خود کار بگذارید.

فندک های زیپو

فندک های زیپو

۲ـ احتمال دارد فندکی که دارید پس از چند وقت استفاده به یک تمیز کاری خوب نیاز داشته باشد پس هر چند وقت یکبار برای بالا بردن طول عمر فندک خود تمام قطعات آن را تمیز کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *