عادت های آقایان خوش تیپ

ویژگی و عادت های آقایان خوش تیپ :

طی این مقاله می گوییم که آقایان خوش تیپ چه ویژگی و عادت هایی دارند.

۱. دانستن اندازه بدن :

آنها اندازه دور سینه، کمر و همه سایز های مورد نیاز شان را برای خرید لباس و خیاط می دانند و هنگامی که می خواهند لباس خریداری کنند از آنها استفاده می کنند.

۲. حفظ فرم اندام :

آقایان خوش تیپ همیشه فرن اندام خود را خوب حفظ می کنند و این را هم می دانند که لباس باشگاه مخصوص باشگاه است. آنها هنگامی که تصمیم دارند به کافی شاپ بروند از شلوار اسلش و لباس های باشگاه استفاده نمی کنند. هر چقدر که این لباس ها راحت باشند اما اصول خوش تیپ بودن را زیر سوال می برند.

۳. توجه به جزئیات :

آقایانی که خوش تیپ هستند همیشه به جزئیات توجه می کنند مانند ست کردن رنگ کمربند و کفش، ست کردن کراوات و انتخاب یک پوشت ساده. این ها همان جزئیاتی هستند که هر فرد خودش تیپی باید به آن دقت داشته باشد. توجه به جنس لباس، اکسسوری ها، اندازه بودن لباس، گره کراوات و تا کردن پوشت باید مورد توجه قرار بگیرد.

۴. اتو کشیدن لباس :

آقایان خوش تیپ بر این باورند که اتو کشیدن لباس ها مخصوص خانم ها نیست. پیراهن آنها همیشه اتو کشیده و مرتب است. آنها اگر لکه ای مانند جوهر یا چای را روی لباس خود ببینند سریع پاک می کنند زیرا می دانند اگر این لباس ها به مدت طولانی روی لباس بماند از بین نمی رود. کفش های آنها همیشه واکس زده و تمیز است و هیچ لکه ای روی آن نیست. برای این که لباس هایشان را بشویند از نکات و دستور العمل رو تگ لباس استفاده می کنند.

۵. پایبندی به خیاط :

آنها همان گونه که به خیاط خود پای بند هستند و به سراغ خیاط های دیگری نمی روند به آرایشگر خود هم وفا دار هستند. ممکن است که این کار چندین ماه زمان ببرد تا آرایشگر خوب و مخصوص به خود را پیدا کنند ولی اگر آرایشگر خوب پیدا کنند همیشه نزد او می روند و از او می خواهند که مدل های جدید را که با صورت آنها مناسب است و سازگاری دارد را بزند.

۶. کمد لباس :

یک فرد خوش تیپ هیچگاه برای مهامنی که قرار است فردا شب برود برنامه ریزی نمی کند زیرا می داند که در کمد لباس های خود چه لباس هایی دارد و نسبت به آنها اعتماد به نفس بالایی دارد.

۷. انتقاد پذیری :

آنها انتقاد پذیر هستند و در ارتباط با مد به دیگران نصیحت نمی کنند ولی اگر از آنها خسته شود این کار را انجام می دهند.

۸. تواضع و فروتنی :

افراد خوش تیپ هیچ وقت از خودشان تعریف نمی کنند زیرا مطمئن هستند لباسی که پوشیده اند مناسب آنها است آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و از تعریف کردن دیگران ضرور نمی شوند. و همیشه به دنبال پوشش ها و لباس های جدید می روند و هیچ وقت درجا نمی زنند.

از من بپرس 4

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago