#


ظاهری کلاسیک با لباس های غیر رسمی

لباس های غیر رسمی
6 آگوست 2018 بدون نظر 1657 بازدید

ظاهری کلاسیک با لباس های غیر رسمی

ظاهری کلاسیک با لباس های غیر رسمی

نکاتی درمورد شیک بودن با لباس های غیر رسمی برای شیک بودن نیازی نیست که از لباس های رسمی استفاده کنید. عنصر شیک بودن و یا به عبارت دیگر با کلاس بودن باید در همه ی استایل ها مورد استفاده قرار بگیرد. استایل شخصیتی شما به هر حالتی که هست باید از لباس های مناسب و با کیفیت استفاده کنید. استایل رسمی و غیررسمی را به یکدیگر ادغام کنید تا ظاهری کلاسیک ، متعادل و راحت برای خود ایجاد نمایید. برای این کار باید از اکسسوری های مناسب استفاده کنید.

انتخاب درست لباس ها

لباس های اندازه انتخاب کنید

اگر لباس اندازه تان باشد ناخودآگاه باعث می شود که استایل تان خوب به نظر بیاید. بنابراین در زمان انتخاب لباس، لباس هایی که نه زیاد بلند و نه زیاد تنگ باشند را انتخاب نمایید. برای این کار باید از تیپ بدنی خود آگاهی داشته باشید.

چنانچه لباس خریداری شده بلند و یا گشاد است، پیشنهاد می شود که آن را به خیاط بسپارید.

این را به یاد داشته باشید که همیشه پیش از خرید لباس آن را پرو نمایید.

لباس های خوش دوخت خریداری کنید

زمانی که می خواهید لباسی را خریداری کنید حتما به تمیز بودن دوخت آن توجه کنید و حواس تان باشد که بر روی لباس جای لکه ای نباشد.

پارچه لباس با کیفیت باشد

بر روی برچسب لباس جنس پارچه را مشخص کرده اند. بنابراین پارچه هایی را انتخاب نمایید که همچون پارچه های نخی، چرم، ابریشم، پشم و لینن ماندگاری داشته باشند. به هیچ عنوان پارچه های مصنوعی مانند پلی استر و یا ریون را نخرید.

رنگ های خنثی انتخاب کنید که بتوانیم آن ها را ادغام و ست نمایید

رنگ های خنثی را می توان به راحتی با هر رنگ دیگری ست کرد چون ما انتخابی برای لباس های غیر رسمی داریم. مانند مشکی، سفید، خاکی، قهوه ای و آبی دریایی. رنگ های خنثی باعث می شود استایل با لباس های غیر رسمی شما زیباتر و متفاوت تر جلوه کند.

شلوار جین تیره انتخاب نمایید

شلوارهای جینی که رنگ شان روشن تر است در مقایسه با رنگ های تیره کهنه تر  به نظر می رسند. بنابراین سعی کنید که شلوارهای جین تیره را انتخاب نمایید.

به جای سوئیشرت کلاهدار ژاکت و یا پلیور بپوشید

سوئیشرت به اندازه ژاکت کشباف و یا پلیور دکمه ای شیکو جذاب نمی باشد. پولیورهای دکمه ای را می توانید بر روی پیراهن فن، بلوز، کراوات و یا شلوار پارچه ای به تن کنید.

با پوشیدن ژاکت از روی لباس باعث ایجاد یک استایل شیک و ظاهری کلاسیک می شود.

لباس هاس زاپ دار و پاره نپوشید

برای اینکه بتوانید در لباس های غیر رسمی شیک و با کلاس به نظر بیایید باید از پوشیدن لباس های کثیف و چروکیده خودداری کنید. ممکن است لباس های پاره و زاپ دار مد باشند ولی برای لباس های غیر رسمی انتخابی برای ظاهری کلاسیک نمی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *