#


ظاهری زیبا با پوشیدن کت های خاکی رنگ

خاکی رنگ
1 آگوست 2018 بدون نظر 1537 بازدید

ظاهری زیبا با پوشیدن کت های خاکی رنگ

ظاهری زیبا با پوشیدن کت های خاکی رنگ

نکاتی در مورد کت های خاکی رنگ برای آقایان ، لباس های رنگ روشن بیشتر مخصوص فصل تابستان است. کت های خاکی رنگ ظاهری زیبا دارد و برای آقایانی مناسب است که همیشه از کت استفاده می کنند. این رنگ علاوه بر اینکه برای فصل های گرم بسیار مناسب است، بلکه به خاطر خنثی بودنش به راحتی می توان آن را با هر رنگی ست کرد. از جمله دیگر مزایای این رنگ این است که می توان آن را در هر مراسمی چه رسمی و چه غیر رسمی پوشید.

چنانچه علاقه دارید که این رنگ را به تن کنید ولی روش درست ست کردن آن را با سایر رنگ ها و لباس ها نمی دانید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

زمانی که به خرید می روید رنگ های کدرتر و خاموش تر را انتخاب نمایید. رنگ های بسیار روشن خاکی امکان دارد زیر نورهای مختلف تن زردی به خود بگیرند که خیلی جذاب نیستند و ظاهری زیبا ایجاد نمی کنند. به همین دلیل رنگ های کدرتر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

چه رنگ پیراهنی را با کت های خاکی رنگ ست کنیم؟

کارشناسان مد پیشنهاد می کنند که برای ست کردن با رنگ خاکی، رنگ های سفید و آبی آسمانی را انتخاب نمایید. این رنگ ها علاوه بر اینکه رنگ خاکی را کامل می کنند، بلکه باعث می شوند تا شما در طول روزهای گرم تابستان بانشاط و با طراوت باشید. البته شما می توانید از رنگ بنفش ملایم نیز برای ست کردن با کت های خاکی رنگ استفاده کنید.

اکسسوری های مناسب با رنگ خاکی

بهتر است بدانید که کراوات آبی آسمانی متداول ترین و محبوب ترین رنگ برای ست کردن با کت های خاکی رنگ است و ظاهری زیبا را ایجاد می کند. ولی علاوه بر این رنگ، از رنگ های سبز و بنفش نیز می توانید به عنوان رنگ اکسسوری هایتان استفاده کنید.

با کت های خاکی رنگ کفش های مدل لوفر آن هم به رنگ قهوه ای می تواند بهترین انتخاب برای کفش های تان باشد. این را به یاد داشته باشید که رنگ کفش و رنگ کمربندتان را به یکدیگر ست نمایید، در غیر این صورت باعث می شود که نه تنها ظاهری زیبا برای شما نداشته باشد بلکه ظاهر شما بهم ریخته و شلوغ به چشم بیاید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *