#


ده طراح لباس مشهور در دنیا

12 می 2019 بدون نظر 2101 بازدید

ده طراح لباس مشهور در دنیا

نوع لباس پوشیدن هر فرد نشان دهنده شخصیت هر فرد است . از زمان گذشته طراح لباس زیادی وجود داشته اند که در زمینه انتخاب لباس ها به ما کمک می کنند و درنهایت نیز سال های زیادی مد های مختلف و لباس های زیادی با طراحی مختلف وارد بازار می شوند در این مطلب به معرفی ده تن از طراحان لباس دنیا می پردازیم .

ده طراح لباس بزرگ دنیا

۱-مارک جاکوبز: او طراحی لباس در زمینه پوشاک زنانه است و دقیقا از آن چه که خانم ها می پسندند آگاه است.وی در سال ۱۹۶۸ مجموعه مارک جاکوبز را راه اندازی کرده است .

طراح لباس

۲-دومنیکو دولچه و استفانو گابانا : در دنیای مد ایتالیا این دو طراح لباس بسیار شناخته شده اند و بخشی از بازار دنیا را در همین عرصه در دست دارند.

۳-الکساندر مک کوئین : او پسر یک راننده است و اما توانسته ایت به یک طراح لباس بزرگ تبدیل شود و این جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهد. در ابتدا وی در یک خیاطی به عنوان شاگرد فعالیت داشته است . شواهد نشان گر این موضوع است که وی در سن ۴۰ سالگی خودکشی کرده است .

۴-تام فورد :طراحی های بسیار خاصی را داشته است و توجه زنان را در دنیای مد به خود جذب کرده است . محل تولد وی در تگزاس بوده است و وی در ابتدا می خواسته است هنرپیشه شود زیرا چهره ای زیبا داشته است اما بعدها خلاقیت خود را در دنیای مد به کار می برد.

۵-والنتینو گاراوانی : او عضوی از خانواده سلطنتی بوده است و در پاریس به خاطر طراحی لباس مورد تشویق قرار گرفته است . نام برند وی Valentino بوده است و اما لباس های شب را بیش ترطراحی کرده است .

۶-دوناتلا و جیانی ورساچه : سلیقه های این دو درباره طراحی لباس و مد بسیار متفاوت بوده است و تفاوت های سنی و عقایدی بسیار زیادی داشته اند با این وجود تنها برند خود به نام ورساچه را از راه مجله ها و آگهی های مجلل به دنیا عرضه می کردند.

۷-استلا مک لارتی : وی در زمینه خیاطی استعدادی بی نظیر داشته است و از جمله کارگردانان بسیار خوب خلاقیت است .

۸-جان گالیانو : از وی به عنوان قهرمان مد بریتانیا یاد می شود او در سال ۱۹۶۰ به دنیا آمده است و خیاطی های بسیار خوب وی در دهه ۵۰ باعث شد تا وی به یک مدیر بسیار خلاق تبدیل شود . وی توانسته است جایزه سال طراحی لباس را نیز از آن خود کند.

۹-رالف لورن : وی تنها در زمینه طراحی لباس فعالیت نمی کرده است بلکه در زیمینه طراحی مبل ها و لوازم تزئینی نیز فعال بوده است . او تقدیر نامه های زیادی را در زمینه طراحی لباس های زنانه و مردانه دریافت کرده است .

۱۰-کوکو شنل : طرح های ککوکو شنل پیرو تجملات است و اما او اصلا در دوران زندگی خود تجملات را تجربه نکرد است زیرا وی در پرورشگاه بزرگ شده است . برند او افسانه ای در دنیای مد است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *