#


طراحی لباس عروس

1 می 2019 بدون نظر 1155 بازدید

طراحی لباس عروس

مدل ها و طراحی لباس عروس در گذشت زمان بسیار تغییر کرده است و تنها چیزی که در انتخاب لباس عروس ثابت مانده است این بوده است که عروس در این زمان بهترین لباس خود را می پوشیدند.در زمان قدیم افراد خاندان سلطنتی بدون این که به قیمت لباس توجه کنند آن را خریداری می کنند و افراد طبقه های دیگر براساسی مبلغی که می خواستند برای آن درنظر بگیرند به تهیه لباس عروس می پردازند.

به مرور زمان افراد زیادی براساس موقعیتی که در اجتماع دارند لباس عروس می پوشیدند . در قدیم بعضی از عروس ها لباس جدیدی را نمی خریدند و از بین همان لباس های خود بهترین آن ها را انتخاب می کردند و آن را می پوشیدند اما طبقه ضعیف تر برای عروسی لباس کلیسا را برتن می کردند.

طراحی لباس عروس

لباس عروس براساس اینکه در طراحی ان چه مقدار پارچه به کار رفته است موقعیت عروس را در جامعه نشان می داد. مثلا ر صورت این که دنباله لباس عروس بلند تر بود نشانه ثروتمندبودن آن ها بوده است. رنگ لباس عروس نیز در زمان قدیم بیش تر آبی بوده است . زیرا رنگ آبی را نماد پاکی درنظر می گرفتند. ملکه ویکتوریا در عروسی خود لباسی سفید را برتن کرد و بعد از ان نیز عروس های زیادی لباس سفید را درعروسی خود می پوشیدند.

بعدها دیگر حتی استفاده از بقیه رنگ ها هم در بین افراد از بین رفت و همین نیز باعث شد تا مردم بیش تر به استفاده از رنگ سفید روی بیاورند و درنهایت رنگ هایی مانند رنگ سیاه نیز جذابیتی در میان مردم نداشت و نشانه بدیمنی در میان مردم داشت. طراحان لباس عروس امروزه ان ها را در رنگ های سفید ، عسلی و گچی طراحی می کنند.

جزئیات طراحی لباس عروس

برای طراحی لباس عروس باید در ابتدا لباس را طراحی کرد . باید در طراحی لباس عروس تمامی دقت و سلیقه به خرج داده شود. نکته ای که بسیار مهم است این است که باید بدانید در طراحی لباس عروس تنها خود لباس عروس مطرح نمی شود و وسایل دیگری را نیز عروس استفاده می کند. از جمله سایر وسایلی که در کنار لباس عروس استفاده می شود و باید طراحی شود عبارتند از : طراحی تور لباس عروس ، طراحی لباس شب عروس ، طراحی کیف عروس ، طراحی شنل عروس ، طراحی کلاه عروس .

هر شخصی که بخواهد در طراحی لباس عروس حرفه ای باشد باید آموزش  هایی را در این زمینه داشته باشد.که در دنیای امروزه تعداد بسیار زیادی از آموزشگاه ها وجود دارد که برای افراد کلاس های زیادی را در این زمینه برگزار می کنند و علاقه مندان می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

هم چنین باید بدانید طراحی لباس عروس از جمله شغل های بسیار جذاب است که در صورت این که امکانات لازم را برای مشتری فراهم کنند مسلما درامدی خوب هم خواهد داشت. به صورت کلی یک مزون اگر از درامد خود هزینه های مربوط به خیاطان و ابزار و پارچه ها را کم کند به میزان پنجاه و یا شصت درصد سود خواهند کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *