#


سفر در زمان با ساعت های دیجیتالی جی–شاک

جی–شاک
10 نوامبر 2017 بدون نظر 1403 بازدید

سفر در زمان با ساعت های دیجیتالی جی–شاک

سفر در زمان با ساعت های دیجیتالی جی–شاک

سال۱۹۴۶ زمانی بود که کاسیو تادائو ژاپنی برند کاسیو را پایه گذاری کرد و آغاز به تولید محصولاتی همچون لوازم الکترونیکی و ماشین حساب و ادوات موسیقی کرد و توانست در این زمینه ها محصولات خوبی را وارد بازار کند. برند کاسیو در سال۱۹۷۴ میلادی توانست اولین ساعت های مچی دیجیتال را که در صفحه نمایش آن ها تاریخ و سال و روز نشان داده می شود تولید کرد و برای فروش عرضه کرد.

جی–شاک

جی–شاک

زمانی که نخستین ساعت های کاسیو مورد توجه افراد قرار گرفت کاسیو تصمیم گرفت بازار فروش محصولات خود را فراتر برده و در در بازار های جهانی جایی برای محصولات خود باز کند و در سال۱۹۸۳ توانست اولین مد ساعت های دیجیتالی جی – شاک خود را تولید کرده و عرضه کند. کاسیو توانست با انجام تحقیقات فراوان آرزوی خود در زمینه ساخت ساعت های ضد ضربه برآورده کرده و ساعت هایی با این قابلیت را وارد بازار کند.

ساخت ساعت های ضد ضربه از سوی کاسیو موجب شد در دنیای ساعت های دیجیتال انقلابی بزرگ به وجود بیاید و دیگر هیچ فردی به این فکر نمی کرد که ساعت باید حتما به صورت باریک و ظریف دیده شود و همه به این واقعیت رسیدند که گاهی ساعت ها می توانند به شکلی خارج از حالت همیشگی و ضخیم تر از قبل تولید شوند.

جی–شاک

جی–شاک

بر روی ساعت های دیجیتالی جی – شاک آزمایشات مختلفی مانند سقوط از ارتفاع بالا و تحت فشار و لرزش بودن و همچنین مقاومت در برابر آبی که به اندازه۲۰ بار بود انجام شد و در نتیجه ساعت هایی به وجود آمد که بسیار مقاوم بوده و به شکل امروزی در بازار وجود دارند.

جی – شاک در سال۱۹۸۳ متولد شد و بنیان گذاران آن در نهایت توانستند آرزوی افرادی که دوست داشتند ساعت مقاومی داشته باشند را برآورده کردند. این ساعت ها با افتادن بر روی زمین هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شد و این به عنوان مهمترین مزیت این دسته از ساعت ها شناخته می شود. کاسیو همچون سابق و روزهای نخست تولید ساهت های مچی از یک راز و رمز استفاده می کند و ساعت هایی را تولی می کند که با زمین افتادن هم آسیبی به آن ها وارد نمی شود و همچون روز اول می توانند کارایی خود را داشته باشند.

این برند ژاپنی ساعت های جی – شاک که مخصوص مردان است را به همراه ساعت های بیبی جی که ساعت هایی زنانه به شمار می رود مخصوص افرادی طراحی کرده است که تحرک زیادی دارند و یا اهل ورزش کردن هستند. افراد نظامی ، کوهنوردان ، گردشگران و شکارچیان جزو گروهی هستند که می توانند از این ساعت های مقاوم استفاده کرده و در ظاهر خود نیز تفاوتی فاحش ایجاد کنند. تفاوتی که در مقایسه با دیگران موجب می شود استنایل شما جذاب و زیبا دیده شود.

جی–شاک

جی–شاک

ساعت های کاسیو و یا ساعت های جی – شاک ساعت هایی هستند که در شرایط مختلف به خوبی کار می کنند و هیچ گونه نقصی در کارکرد آن ها دیده نمی شود. ساعت های جی – شاک  مدل های متنوعی دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

جی – شاک۲۰۱۷

این مدل از ساعت ها دارای بندهایی هستند که جنس آن ها از رزین های پله پله ای می باشد البته در تولید برخی از این ساعت ها از لاستیک بسیار قدرتمند و سختی برای بند استفاده شده است که ظاهر زیبایی را برای آن ها به وجود می آورد. این دسته از ساعت ها برای غواصان و نظامیان بسیار مناسب بوده و به آن ها اجازه می دهد در موقعیت های مختلف از این ساعت ها بهره لازم را ببرند.

این مدل از ساعت ها دارای ویژگی های به خصوصی است که باعث می شود به عنوان یک ساعت ایده آل معرفی شود و آن هم داشتن شمارنده معکوس ، امکان تنظیم نور موجود در پس زمینه ، مقاومت بسیار و ضدآب وبدن آن ها است که تا عمق دویست متری می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

البته این ساعت های مچی قابلیت های دیگری نیز دارند که عبارتند از قابلیت پخش موسیقی موبایل به وسیله ساعت مچی مدل جی شاک ، داشتن بلوتوث و هشداردهی روزانه ، نشان دادن چند زمان به صورت همزمان ، نشان دادن ساعت جهانی بیست و نه کشور در سراسر جهان ، نشان دادن تاریخ و همچنین۲۴ ساعت شبانه روز ، داشتن صفحه نمایش عقربه دار و نمایشگر دیجیتال به صورت همزمان و … که همگی به عنوان ویژگی های مثبت این ساعت های مچی به شمار می رود. ساعت های مچی جی شاک دارای قابلیت شارژ خودکار و ذخیره انرژی خورشید نیز هست که موجب شده تفاوت بسیاری با دیگر ساعت های دیجیتالی داشته باشد.

جی–شاک

جی–شاک

ساعت مچی جی شاک سری۷۰۰

یکی دیگر از مدل های ساعت مچی جی شاک سری۷۰۰ آن می باشد که چند وقتی است وارد بازار شده و مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. این مدل از ساعت های مچی دارای یک صفحه ی قرمز و مشکی و سفید است و برای تنطیمات آن دکمه ای در قسمت جلو قرار داده شده است. این مدل دارای نمایشگر ال سی دی کمی باشد و تک عقربه آن آنالوگ بوده و یک صفحه بزرگ دیجیتال در آن تعبیه شده است. این سری از ساعت های جی شاک توانایی سه بعدی سازی با وضوح بسیار بالا را دارا می باشند و در پس زمینه آن ها از نور استفاده شده است و یک چراغ ال ای دی نیز در آن به کار رفته است.

ساعت مچی جی شاک DW9052-1V

یکی از ساعت های جی شاک که به عنوان پایه این ساعت ها شناخته می شود این مدل ساعت مچی می باشد و از آن به عنوان یک نمونه استاندارد نام برده می شود. قیمتی که جی شاک برای این مدل از ساعت های مچی خود در نظر گرفته نسبت به مدل های دیگر بسیار ارزان تر می باشد اما به هیچ عنوان قیمت پائین آن باعث نشده که از مقاومت و سرسختی آن کم شود. این مدل از ساعت های جی شاک به دلیل اینکه فاقد ساعت جهانی هستند با قیمت پائین تر عرضه می شوند ولی مقاومت و استحکام آن نظیر سایر مدل های جی شاک است.  این مدل از ساعت های جی شاک دارای کرنومتر بو.ده و در آن ها قابلیت هشداردهندگی روزانه استفاده شده است و نور پس زمینه آن موجب زیبایی آن شده است و صفحه دیجیتال داشته و شب نما نیز می باشد.

کمپانی کاسیو وجی شاک دارای مدل های معروف و زیبای دیگری نیز می باشد که در خصوص هرکدام باید به صورت جداگانه ای صحبت کرد اما باید عنوان کنیم ساعت های جی شاک توانسته از روزهای نخستینی که کار خود را آغاز کرده کیفیت خوب و محصولات پرکاربردی را ارائه دهد و موجب جلب رضایت کاربران و علاقه مندان گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *