#


ست کردن اکسسوری با پیراهن مجلسی مشکی

ست کردن اکسسوری با پیراهن مجلسی مشکی
30 آوریل 2017 بدون نظر 1285 بازدید

ست کردن اکسسوری با پیراهن مجلسی مشکی

ست کردن اکسسوری با پیراهن مجلسی مشکی و راه کارهای آن

لباس مشکی جز آن دسته از لباس هایی است که می توان به راحتی آن ها را ست کرد ولی از آنجایی که این لباس پرکاربرد است طی این متن به شما می گوییم که با چه اکسسوری هایی آنها را ست کنید.

۱. با شال قهوه ای و زیور آلات طلا :

بهترین راهنمای ما قوانین انتخاب رنگ می باشد. شما می توانید به راحتی لباس های مشکی خود را با لباس های قهوه ای ست کنید. البته می توانید از شال های رنگی استفاده کنید. و پس از ست کردن لباس از طلا و جواهرات طلایی به عنوان اکسسوری استفاده کنید.

۲. چکمه تا زانو و بلوز سفید :

یک حرکت زیرکانه ای که خانم ها انجام می دهند تا شیک پوش شوند لباس ها را به صورت لایه ای می پوشند. پوشیدن یک لباس سفید ابریشمی همراه با یک پیراهن بافتنی هم شما را گرم می کند و هم به زیبایی شما کمک می کند. ولی اگر یک چکمه تا زانو با آنها بپوشید به شیک پوش شدن شما کمک بیشتری می کند.

۳. همراه با پوتین و کت چرم مخصوص موتور سواری:

به نظر من هیچچیزی به اندازه یک کت چرم متور سواری به همراه یک لباس گیپور مشکی نمی تواند زیبا وخوشایند باشد. ولی لازم است که در کنار این لباس ها کت و نیم بوت بپوشید تا استایل کاملی داشته باشید.

۴. همراه با چکمه خیلی بلند به رنگ قهوه ای :

شاید شما از این چکمه ها خریده باشید ولی ندانید که چگونه از آن استفاده کنید. شاید این نوع کفش را دوست دارید و قصد دارید آن را خریداری کنید ولی شک دارید چگونه از آن استفاده کنید که خوش استایل شوید. ولی این چکمه ها خیلی مورد استفاده هستند و استایل شما را در مهمانی ها فوق العاده می کنند. این چکمه ها را با یک لباس مشکی ساده کوتاه بپوشید و شیک پوش شوید.

۵. همراه با ژاکت و کفش ورزشی :

پیشنهاد ما به شما این است که برای مهمانی هایی که آخر هفته می روید یک پیراهن یا مانتو مشکی را به همراه ژاکت و کفش ورزشی بپوشید. این مدل، جز مدل هایی است که برای پیاده روی و خوردن صبحانه در بیرون از منزل برابر آخر هفته کاملا ناسب می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *