#


سایز کفش چه چیزی در مورد شما می گوید

سایز کفش
12 آوریل 2017 بدون نظر 1167 بازدید

سایز کفش چه چیزی در مورد شما می گوید

سایز کفش چه چیزی در مورد شما می گوید

شاید خیلی از شما ها ندانید و یا باور نکنید ولی سایز  کفش و کف پای شما درباره ی شما خیلی چیزها می گوید.

سایز بالای ۴۲ :

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که سایز پای شما بالای ۴۲ است باید بدانید که لیدر به دنیا آمده اید. در آشپزی کردن به صورت تک نفره، پروژه های گروهی و در برنامه ریزی با دوستان خود مهارت بالایی دارید و همیشه آنها را رهبری می کنید.. همه ی کارها را در موقعیت خودش و به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

سایز ۴۱-۴۲ :

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که سایز کفش آنها بین سایز ۴۱ و ۴۲ می پوشید نشان دهنده این است که فرد سردرگرمی هستید و با دیگران دچار سو تفاهم می شوید بیشتر با افرادی جور هستید که از شما بزرگ تر هستند این موضوع خوب است ولی شما را آدم به دور می کند.

سایز ۳۹-۴۰ :

همیشه به دنبال امنیت و وضعیتی پایدار در زندگی خود هستید شاید به دلیل این موضوع هم کمبود آگاهی در مورد محیط اطرافتان است. شما مقدار زیادی با آدمی که در آینه می بینید تفاوت دارید. باید کمی با خودتان مهربان تر باشید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید.

سایز ۳۷-۳۸ :

اگر سایز کفش شما ۳۸ و یا کمتر از آن باشد این نشان می دهد شما انسان بسیار خاصی هستید در بیشتر مواقع برای خود خط قرمز هایی را مشخص کرده اید و به ریز ترین جزئیات دقت کنید برخی از آدم شما را سخت می پندارند ولی شما پایدار به قانون ها هستید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *