#


زیورآلات هماهنگ با لباس خود انتخاب کنید

9 ژانویه 2018 2 نظر 2915 بازدید

زیورآلات هماهنگ با لباس خود انتخاب کنید

زیورآلات هماهنگ با لباس خود انتخاب کنید

یکی از راه هایی که موجب می شود لباس شما زیباتر دیده شود و جذابیت شما ارتقا پیدا کند استفاده از زیورآلات است. اگر زیورآلاتی را که انتخاب می کنید با سلیقه و نظر شما هماهنگی داشته باشد و به زیبایی با لباس تان ست شود می توانید زیبایی خود را چندین برابر نشان دهید. در این مقاله قصد داریم در خصوص زیورآلاتی که می تواند بیشترین هماهنگی را با لباس شما داشته باشد معرفی نمائیم.

کوچک ترین زیورآلات نیز قابلیت این را دارند که ظاهر شما را به زیبایی تغییر دهند، به عنوان مثال یک گردنبند می تواند به تنهایی ظاهری زیبا و جذاب را برای شما به وجود بیاورد و استایل شما را به طور کلی از این رو به آن رو کند.

هماهنگی و هارمونی که در بین لباس و زیورآلات وجود دارد موجب می شود تا ظاهر خود را به زیباترین شکل نشان دهید و در میان جمع متمایز دیده شوید. نخستین موردی که مشخص می کند چه زیورآلاتی مناسب لباس شما است این است که برای خرید آن و انتخاب لباس مناسب با آن باید وقت بگذارید و به سراغ مدل هایی بروید که هماهنگی بالایی با یکدیگر داشته باشند.

النگوهای مختلف را در کنار یکدیگر استفاده کنید

اگر لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید دارای آستین های بلند است و یا حتی لباس های آستین حلقه ای این امکان برای شما وجود دارد که به سراغ النگوهای پهن زنانه رفته و به همراه لباس خود مورد استفاده قرار دهید. می توانید با در نظر گرفتن مدل لباس خود النگوها و دستبندهایی را انتخاب کنید که در شکل ظاهری مانند یکدیگر نیستند اما می توانند به عنوان مکملی برای یکدیگر باشند. می توانید از این النگوها برای رفتن به یک میهمانی دوستانه و یا دعوت به یک شام استفاده کرده و ظاهری مدرن و زیبا را برای خود ایجاد کنید.

زمانی که قرار است در یک میهمانی خاص شرکت کنید و پیراهنی مشکی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید در خصوص استایل خود از چند النگو به رنگ طلایی استفاده کنید و آن ها را در کنار دستبندی که از مروارید است قرار دهید و ترکیب زیبایی را برای ظاهر خود به وجود بیاورید. زمانی که طلا و مروارید را با یکدیگر ترکیب کنید و آن را در زمینه پیراهن مشکی رنگ خود قرار دهید می توانید جلوه بسیار زیبایی را از خود نشان دهید و ظاهری خاص را برای خود به وجود بیاورید.

مثال دیگری که در این خصوص می توانیم بگوئیم اینکه اگر قرار است لباسی به رنگ آبی که قد بلندی نیز دارد برای پوشیدن انتخاب کنید قرار دادن چند دستبند که رنگ های مختلفی دارند اعم از رنگ های زرد و یا نارنجی موجب می شود تا در استایل خود رنگ های گرم ر نیز نشان دهید. زمانی که دو رنگ سرد و گرم در کنار یکدیگر ترکیب شوند خواهید دید که ترکیب بصری ایجاد شده می تواند جذابیت خاصی را به ظاهر شما بدهد و این مساله موجب می شود تا تمام نگاه ها به سمت شما جلب شود.

چگونگی ایجاد هماهنگی بین زیورآلات و لباس ها

استفاده از النگوهایی که دارای رنگ و مدل و جنس متنوع هستند موجب می شود تا ترکیبی زیبا و مدرن را به وجود بیاورید که اغلب خانم های جوان طرفدار آن هستند. این ترکیب ها می تواند برای هر سنی مناسب باشد پس نباید از قرار دادن طرح ها و رنگ های مختلف در کنار یکدیگر ترسید.

در مورد لباس هایی که دارای آستین های کوتاهی هستند می توانید از النگوها و دستبندهایی که بسیار ظریف هستند استفاده کنید؛ چرا که دست شما به ظور کامل مشخص است و النگو و یا دستبندی که به کار برده اید به زیبایی خود را نشان خواهد داد.

یکی دیگر از راه های استفاده از النگو و یا دستبندهای ظریف این است که آن ها را در کنار ساعت خود قرار دهید و با این کار ظاهری شیک را برای خود بسازید. در حال حاضر برندهای مختلفی وجود دارد که در زمینه تولید ساعت فعالیت می کنند؛ این برندها در کنار ساعت های خود اقدام به تولید النگو و دستبندهایی کرده اند که می تواند ترکیب زیبایی در کنار ساعت های آن ها را به وجود بیاورد.

توجه به تعادل میان زیورآلات و لباس

زمانی که قصد انتخاب زیورآلات مناسب با لباس را دارید باید این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در عین خلاقیت داشتن باید به تعادل موجود در بین لباس ها و زیورآلات نیز توجه نمائید. این تعادل زمانی می تواند به زیبایی برقرار شود که کلیه لباس ها و زیورآلاتی که انتخاب می کنید هماهمگی مناسبی با یکدیگر داشته باشند. برای ایجاد تعادل هیچ اهمیت ندارد چه زیورآلاتی را به کار بگیرید بلکه باید به این نکته توجه داشته باشید که چه مواردی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. پس برای ایجاد تعادلی مناسب بهتر است خود را محدود نکرده و فراتر بیاندیشید.

می توانید در کنار لباس ساده ای که انتخاب کرده اید از تمام زیورآلاتی که دارید استفاده کنید چرا که کلیه این زیورآلات مختلف می تواند طرح مناسب و زیبایی را برای شما به وجود بیاورد. در مورد گردنبندهایی که اندازه بزرگی دارند و کمی پهن دیده می شوند بهتر است با لباس هایی که دارای یقه ای باز و یا بسته هستند می توانید استفاده کنید اما توجه داشته باشید که در کنار این کردنبندها از گوشواره ها و گردنبندهای دیگر استفاده نکنید. با استفاده از زیورآلات مناسب می توانید ظاهری زیبا و مدرن را برای خود به وجود بیاورید و در جمع های مختلف زیبا بدرخشید. تناسبی که میان لباس و جواهرات باید وجود داشته باشد موجب می شود تا استایلی جذاب و زیبا را از خود به نمایش بگذارید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *