#


روش هایی برای مخفی کردن شکم خانم های چاق

شکم خانم های چاق
1 اکتبر 2018 بدون نظر 3413 بازدید

روش هایی برای مخفی کردن شکم خانم های چاق

روش هایی برای مخفی کردن شکم خانم های چاق

چگونه می توان شکم خانم های چاق خود را پنهان کرد؟ ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک لباس را برای خود خریداری کرده اید و بعد از گذشت ماه ها از آن زمان، تصمیم می گیرید لباسی را که به تازگی خریداری کرده اید را بپوشید تا در مراسم ویژه که به آن دعوت شده اید حضور پیدا کنید. ولی وقتی که لباس مورد نظرتان را به تن می کنید به هر دلیلی مثل پر خوری و چاق شدن، نمی توانید آن را بپوشید و یا برای شما واقعاً تنگ شده اند. ولی با همه این تفاسیر در این وضعیت باید چه کاری انجام دهیم؟ در ادامه راه های برای مخفی کردن شکم را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پنهان نمودن شکم

قرار داشتن در این شرایط خیلی سخت و ناراحت کننده است و به اندازه ای دشوار است که ممکن است استرس همه ی بدن مان را در بر گیرد و دائماً به خودمان بگوییم که چرا به این اندازه چاق شده ایم و… که این ایراد در بین آقایان و خانم ها می تواند اتفاق بیفتد که در هر صورت احساس خوبی در بر ندارد. در اینجا هدف ما این است که تا چند روش در رابطه با پنهان نمودن چند کیلوگرم وزن در پشت لباس را به شما معرفی نماییم. اگر این مشکل برای شما هم اتفاق افتاده است، پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را حتماً بخوانید.

نکته های پنهان نمودن شکم برای خانم های چاق

۱-بلوز های بلند

یکی از روش های پسندیده و معمولی برای پنهان نمودن شکم در پشت لباس استفاده کردن از لباس های بلند است که به کمک این روش آسان می توانید شکم خود را در پشت لباس پنهان نمایید. از سوی دیگر می توانید این نوع از لباس را با شلوار های مختلف ست کنید و هیچ ایرادی هم نخواهد داشت. با توجه به این زمان را از تلف نکنید و از این مورد راحت برای پنهان نمودن شکم خانم های چاق استفاده می شود که می توانند شما را نه خیلی لاغر و نه خیلی چاق نشان دهند.

۲-لباس های تیره

رنگ های متنوع لباس ها هم می توانند اندازه چاق بودن را نشان دهند و بر این اساس انتخاب نمودن لباس هایی با رنگ تیره مثل سرمه ای و سیاه می توانند مناسب ترین مورد برای پنهان نمودن شکم باشند.

۳-چاک مناسب لباس

لباس هایی که چاک های مناسب دارند، در واقع یکی از شیوه های بهتر برای لاغرتر نمایش دادن بدن هستند که می توانید از آن استفاده کنید.از سوی دیگر استفاده از کمربندها هم خیلی مناسب است و می تواند شکل و شمایل خوبی را به شما بدهند که حالت چاق و تپل بودن از شما دیگر پنهان شود.

 ۴- استفاده نکردن از شلوارهای فاق کوتاه

کسانی که دارای بالاتنه بلندی هستند به هیچ عنوان شلوارهای جین فاق کوتاه پیشنهاد نمی شود زیرا ممکن است شکل و ظاهر بدی را بر روی بدن نمایان کند و حتی شکم خانم های چاق در این نوع لباس بیشتر نشان داده می شود. مناسب ترین گزینه برای پنهان نمودن شکم استفاده کردن از لباس های جین فاق بلند است و به شما اطمینان می دهیم که با استفاده کردن از این روش می توانید هم احساس راحتی کنید و هم از آن چه که هستید لاغرتر جلوه نمایید.

به همان صورت که گفتیم این نوع از مشکلات برای هر نوع جنسیتی می تواند اتفاق بیفتد و فقط برای زنان نیست و برای آقایان هم این اتفاقات امکان دارد اتفاق بیفتد. ولی با توجه به این راه هایی که برای خانم ها پیشنهاد شد، آقایان هم می توانند آن را انجام دهند.

 ۵-استفاده از کت های گشاد

اگر از کت استفاده کنید به غیر از این که می توانند تا اندازه زیادی بر روی زیبایی و تیپ اثر خوب بگذارند. در واقع از این راه نمی توان در فصل های گرمی مثل تابستان استفاده کرد و مناسب ترین وقت برای استفاده در فصول سرد سال است.

۶-طراحی لباس

برای این کار می توانید این موارد را در ذهن تان به خاطر بسپارید. اول این که شما می توانید از ژاکت های به روز و حتی ژاکت های ورزشی برای پنهان نمودن شکم خود استفاده نمایید که باز هم این شیوه مناسب برای فصل هایی مثل پاییز و زمستان است. دوم این که از شلوارهای فاق بلند هم در حالتی که شکم خیلی چاقی نداشته باشید می توانید استفاده کنید. این کار موجب می شود که پاهای شما لاغر تر به چشم بیایند.

۷-طریقه برخورد و راه رفتن

نکته پایانی هم این است که برای این که شکم خانم های چاق کمتر دیده شود و لاغرتر از چیزی که هستید، دیده شوید مدل راه رفتن و رفتار فرد است که به خود شما مربوط می شود. به عنوان مثال وقتی شما شرمنده کسی هستید، به قطع یقین حالتی مضطرب خواهید داشت. به همین ترتیب شما می توانید با مقداری اعتماد به نفس و این فکر که شما یک فرد نه چاق و نه لاغر می باشید به جلو پیش بروید .

همان طور که گفته شد، همه موارد دارای اهمیت هستند و پیشنهاد می شود که این موارد را به طور کامل در نظر داشته باشید، زیرا هر کدام از آن ها می توانند در این امر برای شما خوب و تأثیرگذار باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *