#


رنگ های مد برای پاییز ۲۰۱۸

رنگ های مد
1 اکتبر 2018 بدون نظر 1793 بازدید

رنگ های مد برای پاییز ۲۰۱۸

رنگ های مد برای پاییز ۲۰۱۸

کسانی که طراح معروف ترین برندهای لباس در دنیا هستند، طراحی های خود را برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۱۸/ ۲۰۱۹ به همراه رنگ های مد نمایش گذاشتند. همینطور موسسه رنگ پنتون هم رنگ های ترند پیش رو را معرفی کرده است. ممکن است با خود فکر کنید که همچون همیشه رنگ های خنثی برای این فصل ها مناسب هستند، ولی کاملا در اشتباه هستید.

قطعاً شما پاییز سال جاری را با رنگ های هیجان انگیز و شاداب، متنوع تر از هر وقت دیگری سپری خواهید کرد. در این مطلب قصد داریم رنگ های لباسی که پاییز و زمستان ۲۰۱۸/۲۰۱۹ مد می شوند را به شما معرفی کنیم.

جیگری

رنگ قرمز و رنگ هایی که هم خانواده آن هستند مثل جیگری، همواره در بین مردان و زنان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است، ولی در فصل پاییز سال جاری این رنگ را بیشتر از هر زمان مشاهده خواهیم کرد. در واقع چه رنگی رنگ جیگری می تواند قشنگ تر از هر رنگی برای فصل پاییز باشد. جیگری رنگی چشم نواز برای این فصل از سال است که به شما این انکان را می دهد تا از لباس تا اکسسوری های خود را به آن رنگ انتخاب نمایید.

گرمایی که این رنگ به شما منتقل می کند باعث می شود تا سرمای زمستان را زیاد احساس نکنید. برندهایی نظیر ژیوانشی، الی ساب یا لانوین از برندهایی هستند که در مجموعه لباس پاییز و زمستان ۲۰۱۸/۲۰۱۹ خود این رنگ را به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین رنگ های سال به نمایش گذاشتند.

قرمز

قرمز هم یکی دیگر از رنگ های زیبای پاییز ۲۰۱۸ می باشد که به قطع یقین طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی خواهد داشت. برند والنتینو از برندهایی است که رنگ قرمز را در مجموعه لباس پاییز خود به نمایش گذاشت و آن را به یکی از ترندهای سال تبدیل کرد. این رنگ زنانه، زیبا و بسیار جذاب است که به آسانی می توانید به کمک آن ظاهری شیک از خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید رنگ قرمز را به همراه رنگ های دیگری مانند مشکی یا سفید بپوشید و هم این که تیپی یک رنگ را به تن خود کنید، در هر حالت این رنگ زیبا همه چشم ها را به طرف شما جلب خواهد نمود.

بنفش

همان گونه که اطلاع دارید رنگ سال ۲۰۱۸ که یکی از رنگ های مد هست ، رنگ بنفش انتخاب شد ولی امکان دارد با خود فکر کنید که در فصلی مانند پاییز باید به دنبال رنگ های خنثی و مرده بگردید، ولی این را بدانید که بنفش رنگی است که آن را در پاییز امسال می توانید به کمد لباس های خود اضافه کنید و با داشتن آن دلگیر بودن فصل پاییز را از خود دور نمایید. برند دیوید کما از جمله برندهایی است که رنگ بنفش را به عنوان رنگ غالب محصولات خود انتخاب نمود. شما هم می توانید آن را به تنهایی یا با رنگ های خنثی دیگر ست کنید و بپوشید.

آبی

یکی دیگر از رنگ های مد فصل پاییز که حتی فکرش را هم نمی کنید که امسال روی مد باشد، رنگ آبی است. این رنگ فوق العاده در کنار رنگ های سفید یا نارنجی در شو برند تیبی توجه افراد بسیاری را به طرف خود جلب نمود. این رنگ آرام بخش، جذاب و شاداب است که زندگی و شادی را به روزهای سرد و خشک پاییزی شما هدیه خواهد داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *