رایج ترین اشتباهات مردان در پوشیدن لباس زیر

رایج ترین اشتباهات مردان در پوشیدن لباس زیر

برخی از مردان به هنگام خرید لباس زیر خود به سادگی از کنار آن می گذرند و با خود فکر می کنند همین که بتوانند یک مورد مناسب انتخاب کنند کفابت کرده و دیگر نیازی نیست به دنبال موارد دیگر باشند و لباس زیر را کم اهمیت به شمار می آورند. افرادی که گمان می کنند پوشیدن لباس زیر بسیار راحت است باید بدانند آنقدرهاهم که فکر می کنند این کار آسان نیست و برای خود اصول بسیار مهمی دارد که باید در نظر گرفته شود. طی این مقاله قصد داریم رایج ترین اشتباهاتی که مردان به هنگام پوشیدن لباس زیرانجام می دهند را معرفی کنیم.

تنها به دیدن مدل ها اکتفا نکنید

به هنگام انتخاب لباس زیر تنها به مد روز بودن و یا کلا به زیبایی و مدل آن ها اکتفا نکنید و چون از مدلی خوشتان آمده آن را نخرید. زمانی که در انتخاب لباس زیر خود از مدل هایی که این سبک لباس زیر ها را پوشیده اند تقلید می کنید در واقع خود را نادیده می گیرید.چرا که این افراد برحسب هیکل خود این مدل از لباس زیر ها را پوشیده اند و تفاوت فاحشی میان هیکل شما با آنها وجود دارد و ممکن است این تقلید باعث ناراحتی شما شده و لباس زیر خوبی نداشته باشید.

لباس زیر

در شستن شرت دقت بسیار داشته باشید

زمانی که می خواهید یک شرت مردانه را بشوئید حتما در انجام این کار خوب دقت داشته باشید چراکه برطبق تحقیقات به عمل آمده یک دهم جرمی که بر روی شرت های کثیف دیده می شود اثرات مدفوع است. اگر در شستن شورت مردانه دقت نداشته باشید این لباس زیر مهم می تواند سلامتی مردان را به خطر بیاندازد. بهتر است هنگام شستن لباس زیر مردان نهایت دقت و پاکی را به کار بگیرید تا به این وسیله بتوانید از خطرات احتمالی که برای سلامتی آن ها ممکن است پیش بیاید جلوگیری کنید.

قرار دادن زیر پیراهنی درون شورت

قرار دادن زیر پیراهن درون شورت یکی از اصولی ترین و مهم ترین ماردی است که در مورد استایل مردان باید رعایت شود. این مساله در دنیای مد و فشن نیز بسیار مهم است و اکثر طراحان مد و فشن از آن غافل نمی شوند. رمانی که زیر پیراهنی خود را درون شورت قرار دهید به هنگام لباس پوشیدن دیگر دست و پای شما را نگرفته و باعث شلختگی شما نمی گردد. این کار در خوش تیپی و مرتب بودن نیز بسیار موثر است و به شما کمک می کند ظاهر مرتب تری داشته باشید و از جمله نکاتی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

زیر پیراهنی مناسبی را انتخاب کنید

در پوشیدن زیر پیراهنی دقت کنید آنهایی را انتخاب کنید که از روی پیراهن شما دیده نشوند. استفادهاز زیر پیراهن های طوسی و یا آنهایی که به رنگ پوست هستند به افرادی که به این موارد اهمیت می دهند کمک خواهند کرد. افرادی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و دوست ندارند به هنگام پوشیدن تیشرت های آستین کوتاه لباس زیرشان مشخص شود می توانند از زیر پیراهن های آستین حلقه ای که از روی لباس هم مشخص نیست کمک گرفته و استایل خود را کامل کنند.

لباس زیر

از پوشیدن شورت های مردانه تنگ بپرهیزید

پزشکان بسیاری معتقدند پوشیدن شورت های تنگ باعث بروز ناراحتی های بسیاری برای شما خواهد شد پس بهتر است از پوشیدن این قبیل شورت ها امتناع کرده و به سراغ مدل های مناسب تری که اندازه شما است بروید.

توجه به جنس لباس زیر

از آنجایی که جنس لباس زیر بسیار با اهمیت است بنابراین سعی کنید هرگز به سراغ آندسته ازلباس زیرهایی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند نروید و در بین انواع متنوعی که این لباس زیر ها دارند آنهایی را انتخاب کنید که از جنس نخ هستند و کیفیت بالایی دارند. استفاده از لباس زیرهایی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند نیز می تواند در دراز مدت سلامتی شما را به مخاطره اندازند.

شورت های نخی مناسب ترین گزینه برای ورزش کردن

زمانی که قصد ورزش کردن را دارید بهتر است به سراغ لباس زیرهایی بروید که عرق بدن را جذب کرده و اجازه نمی دهند بر روی پوست مانده و باعث بروز ناراحتی های پوستی شوند. در این موارد شورت ها و لباس زیرهای نخی می توانند بیشترین کمک را برای شما داشته باشند.این لباس زیر ها بهترین گزینه برای مواقعی که ورزش می کنید به شمار می روند و هنگام استفاده از آن می توانید بهترین نتیجه را داشته باشید.

از من بپرس 2

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago