#


راه های تشخیص ساعت اصل از انواع تقلبی

23 دسامبر 2017 بدون نظر 1321 بازدید

راه های تشخیص ساعت اصل از انواع تقلبی

راه های تشخیص ساعت اصل از انواع تقلبی

همه افراد تمایل دارند تا ساعت مچی آن ها کیفیت خوبی را داشته باشد و بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد اما به دلیل محبوبیتی که این ساعت ها دارد مدل های تقلبی آن هم در بازار دیده می شود. علیرغم وجود ساعت های فیک در بازار می توانید با رعایت چند قانون و ترفند ساده قابلیت شناسایی ساعت های اصل از انواع تقلبی را پیدا خواهید کرد. برای آشنایی با راه های تشخیص ساعت های اصل از انواع تقلبی بهتر است این مطلب را دنبال کنید تا این راه ها را در اختیار شما قرار دهیم.

توجه به قیمت ساعت

اصولا ساعت های مچی اصل قیمت بسیار بالایی دارند و استفاده کنندگان از این ساعت ها باید قیمت بسیار زیادی را پرداخت نمایند. این مساله نشان می دهد که نباید توجه زیادی به تخفیف هایی که عنوان می شود داشت چرا که تنها شما را تحریک می کنند تا هزینه زیادی برای خرید جنس تقلبی پرداخت نمائید.

قیمتی که برای ساعت های مچی اصل تعیین می شود بنابر هیچ دلیلی پائین نخواهد آمد و باید به خاطر داشته باشید که قیمتی که برای ساعت های مچی تعیین می شود در کشور تولید کننده هم بالا می باشد. این مساله نشان می دهد که برای خرید ساعت های اصلی هرگز قیمت کمی را نباید پرداخت کرد. اگر قیمت کمی را برای ساعتی به نام اصلی پرداخت کردید مطمئن باشید که پول خود را بابت خرید جنس تقلبی هدر داده اید.

توجه به شماره سریال ساعت مچی

ساعت هایی که اصلی هستند دارای شماره سریال می باشند و شما به عنوان کاربران ساعت های مچی باید این نکته را مد نظر قرار دهید. شماره سریال ساعت های اصل در قسمت پشتی آن ها حک شده است و زمانی که اقدام به خرید ساعت می کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید و به شماره سریال حک شده بر روی ساعت خود توجه فرمائید.

برای اینکه از شماره سریال ساعت ها اطمینان پیدا کنید می توانید وارد سایت برند ساعتی که انتخاب کرده اید شده و شماره سریال آن را وارد نمائید تا کلیه مشخصات و تصویر مربوط به ساعت خود را دریافت کرده و تماشا نمائید. اگر اطلاعاتی که دریافت شد با ساعتی که شما انتخاب کرده اید متفاوت بود و یا عکس ساعت با ساعت انتخابی شما تفاوت داشت نشان دهنده تقلبی بودن ساعت شما می باشد. در این صورت بهتر است که دقت کرده و پول خود را با خرید ساعت فیک دور نریزید.

وزن ساعت اصلی

کلیه قطعاتی که در ساعت های اصلی استفاده شده است گران بها می باشند و این مساله موجب شده تا وزن این ساعت ها هم کمی بالا باشد اما ساعت هایی که تقلبی هستند به دلیل داشتن قطعات سبک که قیمت پائینی نیز دارد و لوازم نا مناسبی که در تولید آن ها به کار رفته وزن بسیار کمی نیز داشته و سبک تر از ساعت های دیگر به نظر می رسد. اگر هنگام انتخاب ساعت هایی یک شکل را در دست گرفتید که وزن یکی از آن ها سبک بود باید اطمینان داشته باشید که ساعت سبک تر تقلبی می باشد و به عنوان یک ساعت فیک به فروش رسانده می شود.

ساعت اصل و حرکت عقربه های آن

اگر بخواهید ساعت اصلی را از نوع تقلبی آن تشخیص بدهید بهتر است به حرکت عقربه های آن نیز توجه کافی داشته باشید. ساعت های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد که در ظاهر بسیار به مدل های اصلی شباهت دارند اما مهمترین تفاوتی که در مورد آن ها می توان ذکر کرد این است که کارکرد متفاوتی نسبت به مدل های اصلی خود دارند.

برای اینکه راحت تر بتوانید اصالت ساعت را تشخیص دهید باید به عقربه هایی که در صفحه نمایش آن قرار داده شده است دقت بسیار زیادی داشته باشید. حرکتی که عقربه های ساعت اصل دارد بدون لرزش می باشد و به صورت کاملا هماهنگ به کار خود می پردازد. اگر عقربه های ساعتی به صورت نا منظم کار کند این مساله نشان دهنده تقلبی بودن ساعت انتخابی می باشد. پس به هنگام خرید ساعت به این نکته نیز توجه بسیاری داشت باشید تا انتخاب خوبی را برای خود داشته و بتوانید مدت زمان بیشتری را از ساعت خود استفاده نمائید.

خرید حضوری بهترین انتخاب را به همراه دارد

اگر قرار است ساعتی را خریداری نمائید بهتر است تنها به دیدن تصاویر و سایت ها اکتفا نکنید. چرا که سایت های اینترنتی هیچ تضمینی بر اصل بودن ساعت برای شما نخواهد داشت. اگر تصاویری که می بینید تمام جوانب ساعت را نشان ندهد باید به اصالت آن شک داشته باشید.

برخی از ساعت هایی که در سایت های اینترنتی به فروش می رسد فاقد جعبه می باشد و همین نکته می تواند بیانگر تقلبی و فیک بودن ساعت انتخابی شما باشد. ترجیحا برای خرید ساعت بهتر است که به صورت حضوری اقدام به خرید نمائید اما اگر به خریدهای اینترنتی نیز تمایل دارید می توانید از سایت هایی که مورد اطمینان هستند ساعت مورد علاقه خود را سفارش دهید. این کار باعث می شود تا در انتخاب ساعت خود اطمینان بیشتری را داشته و با خیال راحت تری این کار را انجام دهید.

صدای ساعت اصل

از فاکتورهای مهم دیگری که موجب می شود تا ساعت اصلی را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید صدای کار کردن عقربه های ساعت می باشد. در ساعت های اصل از مکانیسم ساده ای استفاده شده است که موجب می شود عقربه های آن صدای بسیار کمی را داشته باشند. ساعت های تقلبی در حرکت عقربه های خود صدای بسیار زیادی را تولید می کنند که این مساله شما را مجاب به غیر اصل بودن ساعت می کند و در این صورت بهتر است که به سراغ آن نرفته و ساعت دیگری را برای خود انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *