#


راهکار اصولی برای خرید کمربند مناسب

3 دسامبر 2017 بدون نظر 1231 بازدید

راهکار اصولی برای خرید کمربند مناسب

راهکار اصولی برای خرید کمربند مناسب

احتمالا تا به حال افراد بسیاری را دیده اید که به همراه لباس های رسمی خود از کمربندهایی که کوتاه هستند و یا سگک های عجیبی دارند استفاده کرده اند. با وجود اینکه انتخاب کمربند کار چندان سختی به نظر نمی رسد ولی اصول و قواعد خاص خود را دارد تا با استفاده از این اصول و قواعد بتواند شکل خوبی با لباس های شما داشته و هماهنگی خوبی بین آن ها با دیگر لباس هایی که استفاده می کنید به وجود بیاید. در این مقاله می خواهیم در مورد راهکار های اصولی خرید کمربند مردانه مناسب با شما صحبت کنیم تا بتوانید با استفاده از این راهکارها بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

ـ دقت در انتخاب طول مناسب برای کمربند مردانه

طولی که یک کمربند مناسب باید داشته باشید در واقع یکی از اصلی ترین مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کافی داشت.طول مناسب کمربند موجب می شود لباسی که مردان به تن می کنند جذاب تر دیده شود و در این مورد تاثیر بسیار زیادی را دارد.

طولی که برای یک کمربند مناسب در نظر گرفته می شود باید به میزانی باشد که بعد از اینکه از سگک عبور کرد کمی از آن نیز بیرون بماند. اگر کمربندی که انتخاب می کنید به قدری کوتاه باشد که به سختی باید سوراخ اول آن را برای بستن انتخاب کرد پس این کمر بند به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای شما نمی باشد.

کمربند

کمربند

یکی از بهترین راهکارهای خرید کمربند مناسب این است که مدلی را انتخاب کنید که به اندازه دو تا سه سایز بزرگتر از اندازه شلوار شما باشد. افرادی که نمی دانند سایز شلوار آن ها چقدر است بهترین کار این است که کمربند را به دور کمر خود بسته و چشمی متوجه بشوند که آیا کمربندی که انتخاب کرده اند مناسب آن ها می باشد یا نه. با این روش می توانید کمربندی را انتخاب کنید که طول مناسبی را داشته و می تواند در جذابیت استایل شما نقش تاثیر گذاری را داشته باشد.

توجه به سگک مناسب برای کمربند

افرادی که در انتخاب سگک مناسب برای استفاده به همراه کت و شلوار و لباس رسمی با مشکل مواجه هستند باید این نکته را در نظر بگیرند که بهترین سگک برای آن ها مدل های ظریف و کوچک می باشد. در حال حاضر در دنیای مد کمربندهایی وجود دارد که سگک آن ها بسیار بزرگ است و به نحوی در بین افراد به عنوان مد روز شناخته می شود اما باید این نکته را در نظر بگیرید که این قبیل از سگک ها به هیچ عنوان برای لباس های رسمی مناسب نیستند و در صورت تمایل می توانید آن ها را به همراه شلوارهای جین و استایل های غیر رسمی خود به کار بگیرید.

آن دسته از افرادی که در پوشش خود از دکمه های سردست استفاده می کنند باید این نکته را به خاطر داشته باشند که حتما میان این دکمه ها و سگک کمربند آن ها و همچنین گیره کراواتی که استفاده می کنند باید هماهنگی مناسبی وجود داشته باشد و ترجیحا تمام این موارد از یک جنس باشند و رنگی که در آن ها به کار رفته شبیه به هم باشد. به عنوان مثال اگر از دکمه های سردست که به رنگ نقره ای است در استایل خود استفاده می کنید باید باقی مواردی هم که نام بردیم به همین رنگ باشد.

دقت در انتخاب رنگ مناسب کمربند

در دنیای مد قواعد بسیاری وجود دارد که یکی از آن ها این است که چرم حتما باید با چرم هماهنگ شود. به طور نمونه اگر کفشی که برای پوشیدن انتخاب می کنید چرم بوده و رنگ آن نیز قهوه ای است بر اساس قاعده ای که بیان شد باید کمربندی که استفاده می کنید هم به رنگ قهوه ای باشد.

برخی از کمربندها از قیمت بسیار زیادی برخوردار هستند که باید این مساله را نیز به خاطر داشته باشید. قیمت بالایی که برای این قبیل از کمربند ها در نظر گرفته می شود به خاطر برندی که آن را تولید کرده و یا جنسی است که در تولید آن به کار گرفته شده است. این مساله می تواند در انتخاب کمربند نقش موثری داشته باشد و افراد مطمئن باشند جنسی که انتخاب کرده اند قابل اعتماد است البته اگر با آگاهی کامل اقدام به خرید آن نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *