#


راهنمای انتخاب لباس های ست مادر و دختری

لباس های ست
23 آگوست 2018 بدون نظر 4743 بازدید

راهنمای انتخاب لباس های ست مادر و دختری

راهنمای انتخاب لباس های ست مادر و دختری

همواره خانم ‌ها اهمیت زیادی به لباس های ست بیرون از خانه و مهمانی می ‌دهند، ولی در منزل، برخی اوقات فراموش می کنند که لباس خوب، هم برای بالا رفتن روحیه خوب است و در کنار آن بر روی روحیه دیگر اعضای خانواده هم تأثیر مثبت می گذارد.

مخصوصاً اگر فرزند دختر دارید، این امکان را دارید تا با دخترتان لباس ست کنید و با این کار ساده، به فرزند احساس پیوند با مادرش را هدیه بدهید. دیگر اعضای خانواده و به ویژه پدر خانواده هم از مشاهده این ست کردن لذت خواهند برد و در واقع، یک تیر است و دو نشان.

برای این که بتوانید ست مادر و دختری مناسب و جذاب و حتی چشم گیری را داشته باشید، حتماً نباید دختر شما مانند بزرگترها لباس بپوشد و نه شما خیلی کودکانه. تنها کافی است رنگ و طرح های هماهنگ را با سلیقه و خلاقیت خودتان ادغام کنید. البته این را هم به یاد داشته باشید که راحتی لباس خانه را نباید از یاد برد.

پیراهن‌های رنگارنگ

پیراهن‌ های راحت و رنگارنگ ، مخصوصاً برای شش ماه اول سال مناسب هستند. در صورتی که مانند هم پیدا نکردید، به پارچه‌هایی که رنگ آن ها متنوع است روی آورید. دوختن پیراهن های راحتی برای منزل خیلی آسان است.

اگر نگران به زمین کشیدن لباس هایی که بلند است هستید، یا دختر شما زیاد با لباس های بلند راحت نیست و به عنوان مثال برای جمع کردن آن مشکل دارد، اگر پیراهن را مقداری کوتاه ‌تر بگیرید و با یک لگ نخی راحت آن را بپوشید بهتر است. معمولاً لگ ها در اندازه های مختلف با طرح های نزدیک به هم قابل خرید هستند. تنها کافیست آن را با رنگ های پیراهن خود هماهنگ کنید.

تونیک ها

یک جایگزین مناسب برای پیراهن، تونیک می باشد که هم بلند و گشاد و راحت است و هم متنوع و شما می ‌توانید رنگ های گوناگون آن را با هم ست کنید.

تیشرت ساده و شلوارک ‌های رنگی

یکی از موارد بسیار جذاب برای لباس های ست و ست کردن لباس خانه، استفاده از تیشرت های ساده با شلوارک‌ هایی که رنگی است می باشد. تیشرت‌های با رنگ سفید مورد خوبی برای ست کردن هستند.

طرح تیشرت با طرح شلوار یا شلوارک

احتمالاً در بیشتر اوقات بتوانید تیشرت هایی را بخرید که در سایز خودتان و دخترتان موجود باشد، ولی بدون شلوار یا شلوارک باشد. خودتان کمی خلاقیت داشته باشید و برایش یک شلوارک مناسب انتخاب نمایید. البته دقت کافی را به رنگ ‌ها و طرح داشته باشید. خودتان دقت نمایید که جنس انتخابی با هم هماهنگی داشته باشد، اگر با هم هماهنگ و چشم ‌نواز بودند یعنی با هم ست شده‌ اند.

جرات داشته باشید

برای انتخاب کردن لباس های ست خانه، باید تا اندازه ای جرأت به خرج دهید. ترسی از انتخاب رنگ‌ هایی که هیجان ‌انگیز هستند نداشته باشید. هر اندازه رنگ های شادتر و طرح‌ های بانمک تری را انتخاب نمایید، روی روحیه خودتان و دیگر اعضای خانواده تأثیر بهتری می گذارد. همچنین فرصت مناسبی است که به بهانه ست کردن با دخترتان، طرح‌ هایی که در وقت های دیگر به تنهایی از پوشیدن آن ها راحت نیستید را بپوشید و لذت ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *