#


از لباس مردانه جلف دوست پسر بدسلیقه خود متنفرم !!!

لباس مردانه
8 آگوست 2017 بدون نظر 1429 بازدید

از لباس مردانه جلف دوست پسر بدسلیقه خود متنفرم !!!

در انتخاب لباس مردانه شیک به دوست پسر بد سلیقه خود کمک کنید …

شما معتقدید که شما سرانجام مرد رویا های خود را پیدا کردید . او هرگز فراموش نمی کند که از شما بپرسد چگونه روز خود را گذرانده اید و هیچ وقت نمی تواند جلوی ابراز عشق و علاقه خود به شما را بگیرد و می خواهد نشان دهد که شما را چقدر دوست دارد و شما تا چه اندازه برای او مهم هستید . ولی تنها چیزی که شما از او می خواهید ، جز این نیست که در لباس پوشیدن به او کمک کنید و نظر بدهید . البته که شما او را دوست دارید ، اما ظاهرا به نظر می رسد هنگامی که به مکان ها و جلسات اجتماعی می آید ، لباس های مناسب به تن ندارد که این مطلب بسیار مهم است .

دوست دارید دوست پسر تان لباس مناسب برای هر مناسبتی را به تن داشته باشد و لباسی باشد که بتواند ویژگی های خوب او را تحسین و نمایان کند . اما قطعا شما نمی خواهید به خاطر این موضوع با یک دیگر بحث و جنجال راه بیاندازید ، بنا بر این هنگام طرح همچین پیشنهاد و بحثی باید خیلی مراقب باشید . چرا که انتقاد از سلیقه ی شخصی دیگران در لباس پوشیدن در زمان نا مناسب می تواند بسیار ناراحت کننده و عذاب دهنده برای وی باشد . بنابراین چه کار باید بکنید ؟

  • ۱ – با او سلیقه شخصی خود را نیز در میان بگذارید :

اجتناب از گفتن این که از لباس های او متنفر هستید ، و به جای آن ، به او بگویید آنچه را که واقعا در مورد لباس های او دوست دارید و ایده هایی را پیشنهاد می دهید تا لو را بهتر نشان دهد . به عنوان مثال ، فقط نگویید که ، پیراهنی که او پوشیده است را دوست دارید ، بلکه با ولع به او بگویید که او در آن پیراهن بسیار خوب و زیبا و فوق العاده است ولی شما فکر می کنید که یک پیراهن آبی رنگ می تواند بهتر به نظر می رسد چون چشم های زیبای قهوه ای رو برجسته تر می کند .

  • ۲ – از او بخواهید که با یک دیگر به خرید بروید :

از او بخواهید که با شما به بازار بیاید . سعی نکنید لباس هایش را شما برای او بخرید زیرا او فقط مقاومت می کند و یا حتی ممکن است به شما توهین کند . در عوض سعی کنید مواردی را انتخاب کنید و از او بخواهید که آن ها را امتحان کند . اصرار نکنید که او باید لباس هایی را که برای او انتخاب کرده اید خریداری کنید . اجازه دهید او تصمیم بگیرد اما به او بگویید که چگونه در آن لباس به نظر می رسد .

لباس مردانه

  • ۳ – برای او چیزی بخرید :

یکی دیگر از راه حل های عالی برای معضل شما که ” از لباس دوست پسر خود متنفر هستید ” خرید چیزی است که خود دوست می دارید تا او بپوشد است و تقدیم کردن به او به عنوان یک هدیه غافل گیرانه است . لازم نیست شما حتما برای این کار منتظر فرا رسیدن مناسبتی باشید ، فقط به او بگویید ( برای مثال کمربند ) که این کمربند را در بازار دیده اید و فکر می کنید که با شلوار مورد علاقه دوست پسرتان می آید .

  • ۴ – بدانید که او چه سبک هایی را دوست دارد :

دوست پسر شما ممکن است ترجیح دهد لباس هایی را بپوشد ، که به راحتی به سبک و استایلش می آید . مردان معمولا دوست دارند پیراهن ها و شلوار های راحت ، بپوشند اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند لباس های شیک و مد روز با عین حال راحت و زیبا را امتحان کنند و بپوشند . حتی اگر میخواهید سلیقه و طبع دوست پسر خود را در لباس هایش آپدیت کنید ، نظر او را به چالش بکشید و به آن توجه کنید .

لباس مردانه

  • ۵ – او را به مناسبتی دعوت کنید ، جایی که مجبور شود لباس مناسب آن جا را بپوشد :

شما همچنین می توانید او را به مناسبتی دعوت کنید که وادار به لباس پوشیدن و انتخاب لباس جدید باشد ، و سپس از فرصت استفاده کنید و از او تعریف کنید و پیشنهاد ها و خواسته های خودتان را سیاست مدارانه به او گوش زد کنید . به عنوان مثال ، شما ممکن است او را دعوت کنید به این که تا با خانواده شما کریسمس را جشن بگیرد و به او بگویید که هر کس برای این مناسبت لباس خاصی انتخاب و به تن می کند . به این ترتیب ، او قطعا به مشاوره شما توجه می کند و سعی می کند برای این مناسبت لباس خوبی تهیه کند و بپوشد .

  • ۶ – به راحتی از شر لباس هایی که دوست ندارید ، بپوشد ؛ خلاص شوید :

حال دیگر شما مجبور نیستید ، که به طور کامل به او بفهمانید که شما دوست ندارید آن جفت جوراب های خشک را که مال دو سال پیش است را بپوشد و یا باید آن ها را دور بریزد . فقط به یک انحراف کوچک نیاز است . در عوض ، کاری انجام دهید که به آرامی از شر چیز های قدیمی خودش خلاص شود ، اما البته باید چیزی جدید جایگزین آن ها شوند . به عنوان مثال ، شما ممکن است پیشنهاد کنید که به خرید بروید زیرا یک فروشگاه بزرگ در بازار وجود دارد و سپس شما می توانید کالا های قدیمی او را که در فروش گاراژ فروخته می شوند بدهید یا با بخشندگی آن ها را به افراد مستضعف و فقیر بدهید .

  • ۷ – هنگامی که لباس های خوب و زیبا می پوشد او را ستایش کنید :

یکی دیگر از تلاش های خوبی که برای شمایی که ” از لباس پوشیدن دوست پسر خود متنفر هستید ” کار ساز است این است که زمانی که لباس های دوست داشتنی و زیبا به تن می کند او را تحسین کنید . اضافه کردن اندکی احساس و مهربانی به شما صدمه نخواهد رساند . او را ببوسید و لمس کنید و سپس به آرامی زمزمه کنید که چگونه می توانید در برابر او مقاومت کنید ، وقتی که او در این لباس های بسیار زیبا است .

لباس مردانه

  • ۸ – کفش ها را فراموش نکنید :

کفش ها اغلب فراموش می شوند در حالی که بسیار در تیپ و استایل نقش مهمی دارند . با توجه به لباس ها و پرستیژ وی به او پیشنهاد انتخاب کفش هایی مناسب و زیبا از میان انواع اسپرت برای تیپ اسپرت و غیر رسمی او و کفش های کلاسیک را برای استایل رسمی و مجلسی او دهید .

  • ۹ – اندکی جزئیات اضافه کنید :

شما همچنین ممکن است به دوست پسر خود پیشنهاد دهید که اضافه کردن برخی از تزئینات در پایان لباس پوشیدن می تواند به جذابیت او را اضافه کند . به عنوان مثال ، او ممکن است علاقه به پوشیدن یک ساعت خوب و اسپرت داشته باشد ، یا کلاسیک اما مرسوم و مد روز را داشته باشد .

  • ۱۰ – او را مجبور نکنید تا تغییر کند :

همیشه وقتی او را ملاقات می کنید ، با محبت و علاقه و خوش رو رفتار کنید درست مثله ملاقات اول تان . تنها زمانی که از شما خواسته می شود کمک خود را ارائه دهید ، زیرا اگر او را مجبور به تغییر ظاهر خودش کنید ، او ممکن است احساس بیگانگی یا فکر های بد تری کند ، ممکن است احساس عدم پذیرش کند که ممکن است به رابطه شما را آسیب برساند .

لباس مردانه

  • ۱۱ – تناسب خیلی مهم است :

اکثر مردان فکر می کنند که پوشیدن لباس های مناسب و تنگ بسیار اذیت کننده است ، اما راز واقعی این است که پیراهن و شلوار و هر لباس دیگری اگر اندازه مناسب آن انتخاب شود به هیچ وجه شما را اذیت نخواهد کرد و نیاز به تنگ کردن آن ندارید بر عکس بسیار شیک و زیبا شما را نشان خواهد داد . بنابراین ، دفعه بعدی که دوست پسر شما از شما برای فیتنس لباس خود کمک درخواست می کند ، با تمام تلاش تان ، اندازه مناسب را برای وی پیدا کنید .

  • ۱۲ – شخصیت او را در نظر بگیرید ، نه شخصیت خود تان را :

هنگام تلاش برای ارتقاء لباس پوشیدن دوست پسر خود ، اطمینان حاصل کنید که لباس انتخاب شده با شخصیت او مطابقت دارد ، نه شخصیت شما . شما فقط برای کمک هستید ، دوست پسر شما یک عروسک باربی نیست که بتوانید او را همانطور که می خواهید لباس بپوشانید . با در نظر گرفتن تمام این نکات ، شما بدون هیچ زحمتی از معضل ” تنفر به لباس پوشیدن دوست پسر خود ” رهایی می یابید . 🙂

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *