#


خوش تیپ بودن در بهار

خوش تیپ بودن در بهار
15 مارس 2017 بدون نظر 1341 بازدید

خوش تیپ بودن در بهار

خوش تیپ بودن در بهار

بهار آغاز سالی جدید است، وقت آن است که در خودتان تغییر ایجاد کنید با ما همراه باشید.بهتر است که لباس شما دارای یک یا دو طرح متنوع تک رنگ باشد. ولی بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که تنها دارای یک طرح معین باشند.

سعی کنید برای این که از رنگ ها استفاده بهتری بکنید از مکمل های رنگی استفاده کنید. یعنی علاوه بر این که این رنگ ها متضاد یکدیگر هستند تکمیل کننده یکدیگر هم باشند. رنگ های هم خانواده شامل زرد و نارنجی هستند ولی رنگ های آبی و نارنجی، زرد و بنفش متضاد و یا در واقع مکمل هم هستند شما هنگام لباس پوشیدن باید دقت کنید که از رنگ های هم خانواده و متضاد استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اگر رنگ لباس شما روشن است از کفش های روشن استفاده کنید و اگر لباس های تیره می پوشید کفش ما باید تیره باشد.

تنوع در لباس

در فصل بهار یکی از ویژگی های تیپ شما باید تنوع باشد. سعی کنید اگر تا به حال این کار را نمی کردید امسال به لباس های خود تنوع دهید. نیاز نیست همیشه از یک فروشگاه خرید کنید نترسید و به سراغ فروشگاه های دیگر بروید. برای رنگ هایی که به شما نمی آیند اصرار نداشته باشید هرچند که مد باشد و رنگ سال باشد. بهترین رنگ لباس رنگی است که با پوست شما مکمل باشد.

اگر یک ماه از آغاز بهار گذشته باشد و شما هم چنان چکمه پاشنه کوتاه می پوشید و یا کاپشن یا پولیور به تن دارید باید بدانید که نمی توانید در گروه خوش تیپ ها باشید. خوش تیپی بر شما حکم می کند که لباس های زمستانی را کنار بگذارید و لباس های بهاره بپوشید. هرچند اگر هوا سرد باشد شما نباید چکمه و لباس زمستانی بپوشید. از کاپشن های بهاره استفاده کنید. سعی کنید لباس های زمستانی را از کمد خارج کنید.

به جنس پارچه لباس در فصل بهار دقت کنید. فصل بهار با زمستان فرق دارد. لباس های فصل گرم تر معمولا از جنس الیاف طبیعی و نخی است و تار و پود آنها نازک تر است. به خاطر داشته باشید که در فصل بهار لباس هایی را انتخاب کنید که جنس پارچه آن مناسب فصل باشد. هرگز لباس با پارچه گرم ست نکنید. مثلا نمی شود که شلوار مخمل گرم را با پیراهن نازک تابستانی ست کرد. برای دوری از این اشتباه لباس زمستانه و بهاره را از هم جدا کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *