#


خوشتیپ بودن در زمان با ساعت های تیسوت اصل

تیسوت
4 نوامبر 2017 بدون نظر 1665 بازدید

خوشتیپ بودن در زمان با ساعت های تیسوت اصل

خوشتیپ بودن در زمان با ساعت های تیسوت اصل

افراد مختلفی در جامعه هستند که در بین ساعت های متنوعی که وجود دارد به سراغ ساعت هایی می روند که در کشور سوئیس تولید شده اند. انگار کشور سوئیس توانسته در زمینه ساعت تمام بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد. تقریبا می توان گفت تمام افراد که اهل بستن ساعت مچی هستند دوست دارند ساعت مچی ای اصل و با کیفیت و در ضمن ساعتی با قیمت مناسب داشته باشند. امروزه به خاطر وجود برخی از افراد فرصت طلب که اجناسی مشابه اما تقلبی وارد بازار می کنند انتخاب ساعت های اصل با دشواری بسیاری روبه رو شده است. در این مقاله قصد داریم راهکار تشخیص ساعت های تیسوت اصل را از انواع تقلبی آن ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.

برند تیسوت از آغاز تا کنون

در سال۱۸۵۳ میلادی در شهر لو لوکل سوئیس برندی در زمینه تولید ساعت مچی پدید آمد که با نام تیسوت خود را به جهان معرفی کرد. برند تیسوت در واقع به عنوان یکی از زیرمجموعه های برند سواچ فعالیت می کند و تا کنون توانسته افتخارات بسیاری را برای خود کسب کند که مهمترین آن ها عبارتند از معرفی به عنوان نخستین تولید کننده ای که در کل جهان توانسته ساعت های جیبی را به صورت انبوه تولید و روانه بازار کند؛ ساعت های تولید شده از سوی تیسوت به عنوان نخستین ساعت های ضدآهن ربا در جهان شناخته می شوند؛ ساعت مچی های تیسوت نخستین ساعت هایی هستند که دو زمان محلی را در کل جهان نشان می دهند؛ این کمپانی در سال ۱۹۷۱ میلادی توانست به عنوان نخستین تولید کننده ساعت های مچی پلاستیکی شناخته شود. برند تیسوت توانسته طی سال های اخیر به عنوان برند میان رده جزوی از برند معروف سواچ معرفی گردد.

تیسوت

تیسوت

پیداکردن ساعت تیسوتی که اصل باشد در حال حاضر با وجود ساعت های تقلبی ای که در بازار وجود دارد کمی مشکل به نظر می رسد اما در این مطلب قصد داریم راهکار هایی را ذکر کنیم که با توجه به آن می توانید ساعت های تیسوت اصل را شناسایی کرده و در استایل خود استفاده نمائید.

اصول کلیدی ساعت تیسوت اصل

زمانی که به فروشگاه ساعت مراجعه می کنید برای شناخت ساعت تیسوت اصل باید بدانید این ساعت ها همیشه بدون صدا در حال کار کردن هستند و قیمتی که برای این ساعت ها در نظر گرفته شده است به هیچ وجه زیر سیصد هزار تومان نمی باشند. اگر فروشنده ای ساعتی با نام تیسوت ولی قیمتی ارزان به شما معرفی کرد یقین داشته باشید که اصل نبوده و یک نمونه کاملا تقلبی می باشد. کمپانی تیسوت در خصوص نام برند خود حساسیت بسیاری به خرج می دهد و در نوشتن این نام هیچ غلط املایی دیده نمی شود. نام تیسوت به خوبی و درستی بر روی ساعت و جعبه آن وجود دارد و این امر یکی از نشانه های اصالت ان می باشد.

اگر به پیچ ساعت های تیسوت اصل دقت کنید متوجه خواهید شد که حرفT بر روی آن به شکل کامل حک شده و اگر ساعتی که با نام تیسوت بود ولی این نشانه را نداشت به شما معرفی کردند در تقلبی بودن آن هیچگونه شکی نداشته باشید. در خصوص ساعت های مچی تیسوت اصل باید در نظر داشته باشید که باتری آن ها به اندازه دو تا پنج سال عمر مفید دارند البته این عمر باتری با توجه به مدل ساعتی است که خریداری می کنید اما ساعت های تیسوت تقلبی اصولا باتری هایی دارند که مدت بسیار کمتری کار خواهند کرد و کیفیت کارایی این ساعت ها نیز بسیار کمتر می باشد.

تیسوت

تیسوت

ساعت های مچی تیسوت که دارای بند استیل هستند از موادی در ساخت بند آن ها استفاده شده که کاملا ضد آلرژی بوده و آسیبی به شخص استفاده کننده وارد نمی کند اما ساعت های تیسوت تقلبی آلرژی های پوستی بسیاری را برای افراد به وجود خواهند آورد. پس در هنگام خرید به بند آن نیز توجه کامل داشته باشید و دقت کنید که تمام موارد یاد شده در خصوص ساعت هایی که با نام تیسوت در اختیار شما قرار می گیرد رعایت شده باشد. ترجیحا به مراکزی که نمایندگی این برند سوئیسی را دارند و شناخته شده هستند برای خرید ساعت های مچی تیسوت مراجعه نموده و اقدام به تهیه ساعت مچی نمائید.

تیسوت اصل و گارانتی آن

تیسوت برای ساعت های مچی خود که اصل هستند گارانتی در نظر گرفته است اما این گارانتی در شرایطی به شما تعلق می گیرد که این ساعت را از نمایندگی های معتبر این برند سوئیسی تهیه کرده باشید. زمانی که تمایل دارید گارانتی این ساعت را فعال نمائید باید به سایت تیسوت رفته و تمامی اطلاعاتی را که از شما درخواست نموده و حتی آدرس نمایندگی ای که این ساعت را از آنجا خریداری کرده اید در فرمی که به شما نشان داده می شود وارد نمائید. البته باید شماره سریال و تاریخ دقیق خرید ساعت را نیز در فرم یادداشت کرده و پس از انجام تمام این مراحل دکمه تائید را فشار دهید.

تیسوت

تیسوت

با پر کردن فرم مورد نظر گارانتی ساعت شما از سوی کمپانی تیسوت فعال شده و به آدرس ایمیلی که در فرم نوشته اید فرستاده خواهد شد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد شما می توانید یک ساعت مچی زیبا با برندی معتبر و شناخته شده در اختیار داشته باشید که می تواند در ارتقای جذابیت استایل شما فوق العاده باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *