خوابی خوش با لباس خواب مناسب زنانه

اغلب افراد جامعه به هنگام شب و موقع خوابیدن با لباس هایی که کل روز بر تن داشته اند احساس راحتی نمی کنند و ترجیح می دهند آن لباس ها را با لباس های راحتی تعویض کنند ؛ اما برای آن که بدانید یک لباس خواب مناسب چه ویژگی هایی دارد با ما همراه شوید .

مناسب ترین لباس هنگام خواب

به طور معمول افراد با لباس راحت ، شلوار کوتاه و … آماده می شوند تا به رختخواب رفته و احساس راحت هنگام استراحت داشته باشند . اما شما باید بر اساس حالتی که بدنتان دارد جنس لباس خوابتان را به گونهای انتخاب کنید کهبه هنگام شب اذت نشوید . اکنون بر اساس ساختار استیل و هیکل تان توصیه هایی را به شما می کنیم تا بتوانید خواب راحتی داشته باشید .

اگر اندام ظریفی دارید و قدتان نسبتاً کوتاه است بهتر است لباس خوابی که انتخاب می کنید از جنس ابریشم و یا ساتن باشد . اگر بالاتنه

لباس خواب زنانه

ظریف و کوچکی دارید بهتر است لباس خواب شما از ناحیه بالا و در قسمت قفسه سینه تان باز بوده و دارای پوشش سختی نباشد . چرا که معمولاً توصیه می شود هنگام خواب لباسی را بر تن کنید که از قسمت قفسه سینه باز باشد تا به هنگام خواب دچار تنگی نفس نشوید و حتماً هنگام خواب لباس زیرتان را باز کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید .

اگر فردی لاغر و قد بلند هستید می توانید لباس هایی را بپوشید که نسبت به لباس خواب ها جنس ضخیم تری دارند . این دسته از افراد می توانند لباس هایی ار بپوشند که دکلته می باشد و گزینه دیگر این لباس ها ، لباس هایی راه راه افقی است و یا طرح های افقی دارند .

افراد چاق و کوتاه قد نیز بهتر است از لباسی استفاده کنند که کمی آزادتر باشد . چرا که شما نسبت به افرادی که قبلاً برشمردیم کمی چاق تر هستید .البته نه خیلی گشاد که در این لباس گم شده و هنگام خواب لباس تان به دست و پای شما خواهند پیچید .

اگر علاوه بر چاقی قد بلندی نیز دارید بهتر است از لباس هایی که طرح و راه عمودی دارند بهره بگیرید و اگر پاهای شما خیلی بلند است بهترین کار استفاده از شلوارک های کوتاه است که باعث می شود قد بلند شما کمتر مشخص شود و ترجیحاً به سراغ لباس خواب های بلند نروید .

جنس پارچه لباس خواب

ترجیحاً لباس خواب هایی که از جنس پلاستیک و نایلون است به تن نکنید . چرا که نوع بافت آن ها باعث ناراحتی شما خواهد بود . بهترین جنسی که برای لباس خوب باید در نظر گرفت نخ است ، این جنس پارچه به دلیل نرمی و راحتی اش شما را هنگام خواب فراهم می آورد . بنابراین از پوشیدن لباس هایی با جنس پشم و اکریلیک خود داری نمایید زیرا این جنس لباس ها باعث ایجاد خارش در بدن شما می شود پس توصیه ی ما به شما این است که از لباس هایی از این جنس نه برای خواب و نه برای هیچ لباس دیگری استفاده نکنید .

لباس خواب زنانه

همیشه کیفیت یک لباس موجب مشخص شدن قیمت آن نمی گردد به خصوص که در اکثر فروشگاه های لباس اجناس با مارک های تقلبی زیاد است . شما باید قبل از خریدن هر لباسی کیفیت آن را چک کنید تا با اطمینان از مرغوبیتش آن لباس را خریداری نمایید . ما نکاتی را به شما آموزش می دهیم که طبق آن خواهید توانست یک لباس خواب مرغوب و راحت داشته باشید .

  • اگر لباسی که انتخاب می کنید پارچه ای طرح دار دارد آن را خوب کنترل کنید تا مطمئن شوید که طرح و الگوهای پارچه در قسمت دوخت و دوزها در نواحی شانه ، یقه و جیب های دوخته شده بر روی لباس مرتب و یک دست باشد .
  • وقتی پارچه را بالا می برید و در مقابل نور به آن نگاه می کنید مطمئن شوید که دارای بافت محکمی است و نخ و تا رو پود آن خراب یا شل نشده است ؛ اگر پارچه لباس مهره دوزی یا پولک دوزی شده دقت داشته باشید که آن ها کاملاً چسبیده و متصل شده به پارچه باشند .
  • نوع بافت و تارو پود پارچه ای را امتحان کنید . تارهای عمودی باید مستقیم از بالا به پایین لباس باشند و تارهای افقی باید با زاویه ۹۰ درجه نسبت به تارهای عمودی امتداد داشته باشند .
  • اگر جنس لباس انتخابی از پشم است و پارچه ضخیم تر و سنگین تر است آن را مچاله کنید تا ببینید که آیا به حالت اولیه باز می گردد یا نه . دراین صورت است که می توانید مقاومت پارچه را نسبت به چروکیدگی بسنجید .
  • توجه کنید که آیا تمام کوک های لباس محکم و درست است یا نه . اگر کوک های پارچه شل باشد به سرعت از هم وا رفته و ظاهری زشت خواهند داشت .
  • به لبه های لباس خوب دقت کنید . لبه های دوخته شده ی لباس تقریباً نامرئی و غیر قابل دیدن باشد . لبه ی پایین لباس باید راسته و مستقیم بوده و منحنی و چین خوردگی نداشته باشد .
  • قد پارچه را مقایسه کنید ؛ شلوار ، پیراهن ، دامن یا هر لباس دیگری که قصد خریدنش را دارید از وسط درازای آن تا بزنید تا از تقارن دو طرف چپ و راست مطمئن شوید . کنترل کنید که هر دو طرف چپ و راست یقه از نظر شکل و اندازه با یکدیگر برابری داشته باشد .
  • مطمئن شوید که جیب های دوخته شده بر روی لباس کاملاً یکتواخت و صاف روی لباس قرار گرفته باشند و هیچ فاصله ای بین جیب و جلوی پارچه وجود نداشته باشد .
از من بپرس 7

Share
Published by
از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago