#


راهکارهای ست کردن انواع جوراب های زنانه

جوراب زنانه
18 می 2017 بدون نظر 2023 بازدید

راهکارهای ست کردن انواع جوراب های زنانه

راهکارهای ست کردن انواع جوراب های زنانه

طبق آنچه که مرسوم است به غیراز کادوی روز مرد جوراب اکثر مواقع به چشم نیامده و کسی هم اهمیت چندانی به این آیتم کوچک ولی مهم نمی دهد . امروز ما می خواهیم انواع جوراب زنانه را به شما معرفی کرده و و نحوه پوشیدن آن ها را عنوان کنیم .

جوراب کوتاه

جوراب زنانه

جوراب زنانه

جوراب های کوتاه بیشتر به  درد پوشیدن با کفش های چرمی و کتان ها که اکثر خانم ها از آن استفاده می کنند می خورند . شاید به نظرتان ست کردن رنگ آن سخت باشد ولی اگر از این مواردی که عنوان می کنیم پیروی کنید بسیار راحت تر خواهید توانست آن ها را بپوشید .

اگر کتانی می پوشید نیازی نیست که جوراب و کفشتان از یک خانواده رنگی باشد شما می توانید کتانی صورتی را با جوراب کوتاه سفید ست کرده و لذت ببرید اما در مورد کفش های تخت موضوع فرق می کند . برای ست کردن جوراب با کفش تخت باید از یک خانواده رنگی استفاده کنید . به عنوان نمونه کفش بادمجانی را به همراه جوراب مشکی می توان ست کرد . در مورد این جوراب های کوتاه باید گفت نیازی به پوشیدن شلوار تنگ ندارید تا کوتاهی جورابتان مشخص گردد .

جوراب با قد متوسط

جوراب زنانه

جوراب زنانه

در دوره ای که مد به سمت استفاده از جوراب هایی با قد متوسط که کمی بالاتر از قوزک پا است پیش می رود شما نیز بهتر است از آن بهره بگیرید . این جراب ها برای افرادی که پای تقریبا تپل و پهنی دارند توصیه می شوند . این جوراب ها گزینه مناسبی برای افرادی است که اصرار دارند برای تیپ های مجلسی شان جوراب بپوشند .

شما می توانید از این جوراب برای ست کردن با کفش های پاشنه بلند و کتانی استفاده کنید و لذت ببرید . آن دسته از خانم هایی که عاشق دامن هستند می توانند این مدل جوراب را با دامن در مهمانی ها پوشیده و شیک و زیبا به نظر بیایند .

جوراب های بلند

جوراب های بلند دارای دو کاربرد عمده اند که یکی فصل سرما است و دیگری در مهمانی ها و مجالس البته خانم های نسل قبل نیز به طور روزمره از آن ها استفاده می کنند . توصیه ای که ما به شما می کنیم این است که از رنگ های تیره همچون مشکی و سرمه ای برای این مدل جوراب ها استفاده کنید .

حال بیایید ببینیم جوراب ها را با چه لباسی ست کنیم تا زیباتر دیده شویم

به غیر از فصل تابستان و پوشیدن صندل در تمامی روزهای سال جوراب به عنوان یکی از پر کاربردترین پوشاک نام برده می شود . یکی از نقش های مهمی که جوراب بر عهده دارد جلوگیری از ایجاد قارچ و امراض مختلفی است که می تواند برای پای شما به وجود بیاید . حتماً از خودتان می پرسید چه نوع جورابی را با چه لباسی بپوشیم ؟ اگر اندکی تحمل کنید کارشناسان ما به شما خواهند گفت .

کلی ترین نکات در انتخاب جوراب

جوراب زنانه

جوراب زنانه

زمانی که لباس رسمی پوشیده اید سعی کنید از جوراب های ساق بلندتر استفاده کنید تا زمانی که روی مبل یا صندلی نشسته اید و پاهایتان روی یکدیگر قرار دارند ساق پای شما مشخص نشود . استفاده از جوراب های بدون ساق که امروزه تنوع بسیار زیادی نیز دارند و بین جوانان از محبوبیت فراوانی برخودارند در فصل بهار وتابستان مشکلی ندارد البته به شرطی که این جوراب ها را با کفش های اسپرت بپوشید نه در حالت رسمی با یک کفش مجلسی .

رنگ جوراب و شلوار شما باید هماهنگی مستقیمی با یکدیگر داشته باشد یعنی رنگ جوراب شما باید به اندازه یک یا دو درجه تیره تر از رنگ شلوارتان باشد .

همواره به یاد داشته باشید که موقع خرید جورابی را انتخاب کنید که الیاف طبیعی آن درصد بیشتری نسبت به الیاف مصنوعی داشته باشد . اگر الیاف نایلونی به کار رفته در بافت جوراب بیشتر باشد عمر آن به خاطر افزایش ثبات سایشی جوراب بیشتر بوده ولی با وجود این پای شما احساس راحتی کمتری خواهد داشت . جوراب های سفید سبکی ورزشی و غیر رسمی دارند پس به یاد داشته باشید که آن ها را با لباس رسمی و کفش رسمی نپوشید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *