#


جذابیتی بهاری با شلوار های مچی زنانه

شلوار مچی زنانه
24 ژوئن 2017 بدون نظر 2856 بازدید

جذابیتی بهاری با شلوار های مچی زنانه

جذابیتی بهاری با شلوار های مچی زنانه

افرادی که اهل مد وفشن هستند و به دنبال یک استایل خنک برای روز های گرم بهار و تابستان می گردند می توانند این پیشنهاد فوق العاده بی نظیر را در نظر داشته باشند.
جدیداً مدلی شلوار زنانه وارد دنیای مد و فشن شده که به وسیله برند های معتبر جهانی طراحی شده اند و گزینه بسیار خوبی برای این روز های گرم می باشد و مدل آن ها به گونه ای است که تا مچ پا می باشند.
این سبک شلوار های جدید به گونه ای طراحی شده اند که توجه اکثر خانم های جوان را به خود جلب می کنند.

طرح های جدید شلوار زنانه برای روز های گرم

تقریبا تمام خانم های جوان چه آن ها که قد بلند هستند و چه خانم های قد کوتاه به راحتی می توانند از این شلوارها ی جدید که تا مچ پا طراحی شده اند استفاده کرده و تیپ جذابی برای خود بسازند. اما بهتر است قبل از انتخاب مدل های مختلف تناسب ظاهری خود با این شلوار ها را بررسی کنند و طرحی مناسب را انتخاب کنند.
پیشنهادی که ما برای خانم های قد کوتاه داریم پوشیدن شلوار های جدید استفاده از طرح هایی است که راه راه های عمودی دارند. خانم های قد بلند نیز می توانند از طرح های ساده ترو طرح های شطرنجی که تن رنگی تیره ای دارند بهره گرفته و شیک تر به نظر برسند.

انواع شلوار زنانه مچی

شلوار مچی زنانه

شلوار مچی زنانه

۱ـ شلوار های مچی ساق بلند

اصولاً شلوارهای مچی که دارای فاق بلندی هستند مناسب ترین گزینه برای خانم هایی می باشند که قد بلندی و یا متوسطی دارند. پوشیدن این شلوار ها به وسیله خانم های قد بلند باعث می شود که قدشان بیش از حد بلند به نظر نرسد. استفاده از وسیله های تزئینی همچون النگو با این شلوارها موجب جذاب تر دیده شدن شما خواهد شد. خانم های قد بلند برای داشتن یک تیپ اسپرت و شیک می توانند از یک تیشرت طرح دار استفاده کنند.

۲ـ شلوارهای مچی رسمی

این مدل شلوار های مچی نیز همچون سایر مدل ها تا زانو می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای پوشیدن در محل کار و فعالیت باشند. خانم های جوانی که قصد پوشیدن این مدل شلوار را در محل کار خود دارید دقت کنید که از تن رنگ تیره را انتخاب کنید. اما اگر جزو افرادی هستید که ساق پایشان کلفت است هرگز به سراغ این مدل شلوار ها نروید چرا که ظاهر شما را جالب نشان نخواهد داد.

۳ـ شلوار جین مچی

شلوار مچی زنانه

شلوار مچی زنانه

شلوار های جینی که تا مچ پا می باشند بی تردید جز دوست داشتنی ترین و مدرن ترین شلوار هایی است که یک خانم جوان می تواند آن را انتخاب کند. این شلوار های جین مچی یک تیپ اسپرت و زیبا را برای خانم هایی که به شکل و ظاهر خود اهمیت می دهند فراهم می کند ولی باید در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان مناسب محل کار نیستند. از این شلوار های جین می توان در هر مکانی بجز محل کار استفاده کرد بنابراین برایاستفاده از این مدل شلوار های مچی مکان پوشیدن آن را در نظر بگیرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *