#


جدیدترین مدل حلقه های نامزدی برای سال ۲۰۱۹

حلقه
17 نوامبر 2018 بدون نظر 2573 بازدید

جدیدترین مدل حلقه های نامزدی برای سال ۲۰۱۹

جدیدترین مدل حلقه های نامزدی برای سال ۲۰۱۹

انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج یک رسم مشابه در تمام کشورهای دنیا است که برخی مواقع وقت و هزینه بالایی را برای خرید آن اختصاص می دهند. راحت ترین شیوه این می باشد که از چند مدت قبل به مدل های جدید و متنوعی که وجود دارد نگاهی انداخته و یاد بگیرید تا این یادگاری همیشگی را به بهترین صورت ممکن انتخاب نموده و برای همیشه از خرید آن راضی باشید. در صورتی که شما هم به دنبال حلقه برای ازدواج هستید، توصیه می شود که به مدل های سال۲۰۱۹ نگاهی بیاندازید.

سنگ های رنگی

امکان دارد از دیدگاه شما سنگ های رنگی، سنتی و قدیمی شده باشند ولی جذابیت و فوق العاده بودن این سنگ ها، طراحان را بر آن داشته تا یک بار دیگر این نمونه از سنگ ها را در طراحی های تازه خود به کار ببرند، به صورتی که به یکی از ترندهای سال تبدیل شود. چنانچه شما هم به دنبال یک حلقه متفاوت می گردید که چشم ها را به طرف خود جذب کند، این نمونه انگشتر برای شما مناسب است.

مدل آرت دکو

اگر به تازگی به سایت پینترست سری زده باشید، خواهید دید که شمار زیادی از نمونه های حلقه ازدواج، به شکل مدل های آرت دکو ساخته شده است. این مدل های اغلب به سبک کلاسیک هستند که بیشتر با سنگ های رنگی متنوع تزیین شده اند.

مدل قلبی شکل

حلقه هایی که به صورت قلب ساخته شده اند هم از نمونه هایی می باشند که در سال۲۰۱۹ توجه سازندگان جواهرات را به خود جلب نموده اند. این انگشترها طراحی و ظرافت خاصی دارند که هر خانمی با دیدن آن ها قطعاً علاقه مند به این مدل ها خواهد شد.

در صورتی که به سبک کلاسیک علاقه مندید، این نمونه هم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. برای طراحی این نمونه انگشتر از سنگ های رنگی هم می توان استفاده نمود.

به طور مثال طلای رز گلد بک گراند فوق العاده ای برای الماس های درخشان می باشد و یا سنگ آبی می تواند به زیبایی بر روی طلای سفیدی که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد، بشیند.

الماس+ مروارید

همان گونه که اطلاع دارید مروارید هیچ وقت از مد نخواهد افتاد ولی آیا تاکنون به ترکیب مروارید و الماس در کنار یکدیگر فکر کرده اید؟ طراحان جواهرات به تازگی انگشترهایی را طراحی نموده اند که مروارید و الماس در کنار یکدیگر قرار داده شده و ترکیب فوق العاده ای را درست کرده اند. این انگشترها  یا حلقه ها به سبک مدرن بوده و با سلیقه بیشتر خانم ها جور در می آید.

مدل پایه پهن

شماری از خانم ها هم می باشند که حلقه یا انگشترهای پهن را به نمونه های ظریف و باریک ترجیح می دهند. آن ها علاقه دارند که پایه انگشتر آن ها پهن باشد. خوبی این نمونه از انگشترها این است که فضای لازم برای اضافه نمودن تزییناتی مانند الماس یا سنگ ها را دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *