#


مردان ، چگونه استایل و تیپ خود را با مد روز مردانه تغییر دهند ؟

مد مردانه
6 آگوست 2017 بدون نظر 1511 بازدید

مردان ، چگونه استایل و تیپ خود را با مد روز مردانه تغییر دهند ؟

راهنمایی های برای مردان تا با مد روز و به روز تر تیپ بزنند !!

خوب ، اگر شما فکر می کنید که به روز و با توجه به مد روز لباس نپوشیده اید ، این پست به طور خاص برای شما است ، زیرا ما در مورد مد صحبت می کنیم و می خواهیم شما از مد لذت ببرید . بنابراین ، در اینجا چند نکته و ترفندی وجود دارد که می تواند شما را بدون اینکه کار سختی انجام دهید ، خوش تیپ و به روز جلوه دهد . فراموش نکنید ، این پست برای مردان است .

بزرگ ترین راهنمایی های مد را جدی بگیرید :

  • ۱ – مخمل کبریتی :

صادقانه بگویم ، اگر همیشه دوست داشتید جایگزینی برای شلوار جین خود تان داشته باشید ، پاسخ این است که البته خودتان نیز آن را می دانید . با این حال ، شما هنوز هم به یک شلوار جین مارک دار و آزار دهنده وابسته هستید . وقت آن است که آن را با یک شلوار مخمل کبریتی سبک عوض کنید . دیگر دلایل شگفت انگیز این تغییر این است که این شلوار ها در رنگ های مختلف ارائه می شود و به دلیل تنوع رنگی بالا ، شایع نیستند . بنابراین ، هر کسی آن ها را نمی پوشد و می تواند احساس متفاوتی به شما بدهد و شما را در جمعیت ها متفاوت تر و خاص تر جلوه دهد .

  • ۲ – لباس ارتشی ( پلنگی و خاکی ) :

اگر بخواهید آنها را بپوشانید ، گزینه های نازک و تنگ و فیت را انتخاب کنید تا از فرم جدی و رسمی آن بیرون بیاید .

  • ۳ – پیراهن سفید ساده :

شاید با این مورد موافق نباشید ، اما واقعیت این است که شما باید حداقل دو دست پیراهن سفید ساده را در کمد خود داشته باشید . دلیل ساده است ؛ شما می توانید آنها را در هر جایی و هر زمانی با هر شلواری بپوشید و حتی می توانید یک جلیقه مناسب روی آن  بپوشید تا خوب ظاهر شود . بنابراین ، فکر نکنید که خرید پیراهن سفید ساده بیهوده است و هیچ مزیتی در آن وجود ندارد . اساسا ، این یک لباس ساده است که شما را متفاوت می کند .

  • ۴ – پیراهن الگو دار و طرح دار اسپرت  :

خوب ، ما الگوها را دوست داریم و از پوشیدن پیراهن الگو دار لذت می بریم . بنابراین ، برخی از نمونه های جدید آن ها را انتخاب کنید و از پوشیدن آنها لذت ببرید . شما می توانید یک طرح ساده تر و یا الگو های متفاوت را بررسی کنید و انواع مختلفی از آن ها را به کمد خود اضافه کنید .

  • ۵ – پیراهن پولو ( چوگانی ) :

خوب ، اگر هوا بسیار سرد است و شما قصد دارید برای لذت بردن از روز خود به خارج از خانه خود بروید ، شما باید یک دست پیراهن پولو داشته باشید . این باعث گرم شدن شما می شود و لذت بردن از وقت خود در زمستان و احساس راحتی و خوش تیپی می کنید .

  • ۶ – تنوع در کفش ها برای شما :

شما احتمالا تعداد زیادی از کفش های متنوع را در جا کفشی خود نگه داری می کنید ، ولی مطمئن شوید حداقل یک جفت برای موارد و مناسبت های مختلف در اختیار دارید : یک یا دو مورد برای اهداف رسمی ، چند مورد معمولی ، یکی از آن ها که با لباس کاری شما مناسب باشد و همچنین یک جفت برای مهمانی ها و عروسی ها . علاوه بر این ، اگر می خواهید یکی برای ورزش و فعالیت های دیگر داشته باشید ، هر چه زود تر آن را تهیه کنید و از کفش های دیگر به اجبار برای ورزش استفاده نکنید .

  • ۷ – مراقبت از لباس هایتان :

پیراهن ، تی شرت ، شلوار ، شلوار جین ، کت و شلوار ، کفش ، جوراب … شما باید از هر محصولی که دارید به خوبی مراقبت کنید . به عنوان مثال ، کت و شلوار خود را برای تمیز کردن حتما به خشک شویی برده یا خودتان با اتو پرس تمیز کنید . بدانید چه زمانی باید آن را انتخاب کنید و به همین ترتیب کی آن ها را خشک و تمیز کنید . برای کفش ، شما باید روزانه آنها را تمیز کنید . در مورد لباس های معمولی ، هر زمان که فکر می کنید کثیف هستند ، آنها را بشویید و اتو کنید .

  • ۸ – ساعت :

یک ساعت ساده می تواند به شما کمک کند که ساعت چند است . اما این همه چیز نیست  ؛ شما حتی می توانید برخی از گزینه های دیگر مانند ساعت محل کار خود ، گوشی های هوشمند و غیره برای پی بردن به ساعت استفاده کنید ! با این حال ، اگر شما همیشه قصد خرید یک ساعت را دارید ، مطمئن شوید که ساعت با کیفیتی را می خرید زیرا دارای مزایای اضافه دیگری و هم چنین زیبایی خاص خود هستند . در ابتدا ، شما فرصتی برای نشان دادن آن و اضافه کردن آن به تیپ خود پیدا می کنید . دوم ، شما احساس یک ساعت با کیفیت را برای مدت زمان طولانی در دست خود خواهید داشت . در نهایت ، به شما کمک خواهد کرد که از عادت بد تماشای مکرر تلفن خود تا بدانید که ساعت چند است ، رهایی یابید !

  • ۹ – کمربند :

حتی اگر شلوار جین یا شلوار کبریتی شما مناسب سایز کمرتان و فیته فیت باشد ، هیچ مشکل و مانعی در پوشیدن کمربند وجود ندارد . بنابراین ، برای انتخاب کمربند درست و شیک گام بردارید و از پوشیدن آن لذت ببرید . در اغلب موارد ، رنگ های سیاه و قهوه ای گزینه های مناسب برای مردان است . با این حال ، اگر می خواهید آن را بر روی یک شلوار جین مرسوم بپوشید ، می توانید دیگر رنگ های مناسب و ست را نیز انتخاب کنید .

  • ۱۰ – خودکار یا خودنویس :

صادقانه بگویم ، مردان به ندرت قلم و خودکار را در جیب خود حمل می کنند . با این حال ، داشتن یک خودکار داخل جیب لباس ها و پیراهن های شما ، می تواند بسیار زیبا و خوب و لازم باشد زیرا به شما کمک می کند فورا آن را بردارید و سندی را که میخواهید امضا کنید ، امضا کنید . در این مورد ، مهم است که مطمئن شوید که یک خودکار خوب را انتخاب می کنید که درست کار می کند . بنابراین ، کار کردن آن را در به طور منظم چک کنید . همچنین سعی نکنید یک خودکار پلاستیکی ارزان قیمت را حمل کنید به دنبال یک قلم با کیفیت خوب باشید مثل روان نویس یا خود نویس و …

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *