#


تیپ های جشنواره فیلم کن

16 می 2019 بدون نظر 1873 بازدید

تیپ های جشنواره فیلم کن

یکی از جشنواره های بسیار باشکوهی که هر ساله در فرانسه در حال برگزاری است جشنواره فیلم کن است که از بزرگ ترین اتفاق های دنیای سینمای جهان است که در آن فیلم های بسیار زیادی در اروپا و تمام جهان پخش می شود . این جشنواره فیلم کن هر ساله به مدت ده روز برگزار می شود و بازیگران با تیپ های بسیار مختلفی در آن ظاهر می شوند.

یکی از ویژگی های این جشنواره این است که نمی توان روی فرش قرمز آن سلفی گرفت و اما این ویژگی نیز توسسط برخی از حاضران نقض شده است و بسیاری از آن ها روی فرش قرمز این اقدام را انجام داده اند.

برای هنرمندان مردی که در جشنواره شرکت می کنند موضوع پوشش آن قدرها اهمیت زیادی ندارد و به راحتی می توانند از پس آن برایند و اما این حاشیه ها در مورد بازیگران زن بسیار بیش تر وجود دارد. خانم ها نیز در این جشنواره باید قواعد خاصی را در این پوشش رعایت کنند و هم باید همه ظرافت ها را در پوشش خود رعایت کنند تا بعدها در چنین جشنواره ای در مجامع بین المللی انگشت نما نشوند. پس به همین دلیل پوششی که بازیگران در جشنواره فیلم کن داشتند بسیار مهم شد.

سلبریتی ها نیز در مراسم های گوناگونی از این دست شرکت می کنند و می دانند که بعد از آن که عکس های آن ها پخش شد مسلما بازخوردهای بسیار زیادی را خواهد داشت پس در تلاش اند تا با استایل های بسیار متفاوتی در این مکان ها حاضر شوند.

پوشش های بازیگران در جشنواره فیلم کن

نیکی کریمی از جمله بازیگرانی است که در جشنواره های مختلف از جمله جشنواره فیلم کن ، جشننواره فیلم دبی و …شرکت می کند و در زمان اخیر هم در جشنواره فیلم کن شرکت کرده است و در این جشنواره پوشش شیک و اسلامی را داشته است.

جشنواره فیلم کن

از سایر بازیگرانی که در جشنواره فلیم فجر شرکت کردند و پوشش بسیار زیبا و  خاصی را داشته اند می توان به بهناز جعفری ، سولماز پناهی ، مرضیه رضایی و  مستانه مهاجر اشاره کرد. بهناز جعفری در لباس خود باز هم همان حجاب خودش را حفظ کرده بوده است و همین نیز در فضای مجازی برای وی بسیار حواشی را به وجود آورده است. تیپ مرضیه رضایی نیز بسیار جنجالی بوده است و همگان او را به زنان خون آشام تشبیه کرده اند.

دنیای این فرش قرمز و یا همان رد کارپت بسیار عجیب و در همه دنیا جذاب است تنها لازم است چند قدم روی این فرش قرمز برداشته شود تا ببینیم که در همه دنیا درباره ظاهر و لباس صحبت می شود .

البته در این میان بازیگرانی نیز بوده اند که برای انتخاب پوشش در این جشنواره از خود سیلقه زیادی را به خرج نداده اند ومورد انتقادات زیادی قرار گرفته اند که می توان به بهنوش بختیاری ،شیلا خداداد و سحر دولتشاهی اشاره کرد که در استایل خود از بلوز ، شلوار ، چکمه ، پوتین  و مخصوصا شلوارهای گشاد استفاده کرده اند.البته پوشش بازیگران نه تنها در جشنواره های خارجی بلکه در جشنواره های داخلی نیز مورد بحث قرار می گیرند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *