#


تیمبرلند و کفش های زنانه اش

تیمبرلند
24 سپتامبر 2017 بدون نظر 1457 بازدید

تیمبرلند و کفش های زنانه اش

تیمبرلند و کفش های زنانه اش

با توجه به اینکه کفش ها جزو لوازم جانبی و تکمیل کننده یک استایل به شمار می روند ولی باید در مورد آن ها بیش تر از هر چیز دیگری اهمیت قائل شد.
خانم هایی که به دنبال یک کفش ایده آل هستند باید کفشی را اتخاب کنند که هم از لحاظ راحتی خوب باشد وهم اینکه ظاهر زیبایی نیز داشته باشند.البته کیفیت جنس به کار گرفته شده نیز باید مورد تائید باشد.
اگر شما کفشی را انتختاب کنید که هم راحت باشد و هم زیبا ولی از جنس مرغوبی تولید نشده باشد می تواند پس از اندک مدتی خراب شود.

کفش زنانه خوب باید در عین داشتن تمام ویژگی های گفته شده از ظرافت نیز برخوردار باشد. در بین تمام برندهای کفش تیم برلند دارای کفش هایی است که علاوه بر زیبایی وراحتی که برای شرایط گوناگون تولید شده اند ظرافت های زنانه را نیز در خود دارند.
در این مقاله می خواهیم تمام خصوصیاتی که کفش های تیمبرلند را متمایز می کند با شما در میان بگذاریم.

تیمبرلند

تیمبرلند

شرکت تیمبرلند برای اولین بار حدود یک قرن پیش کفش های تیمبرلند را به مردم سراسر جهان معرفی کرد. این کمپانی در آغاز کفش های مردانه را وارد بازار کرد ولی چند سال بعد برای خانم ها نیز مدل های شیک و راحتی را طراحی و تولید کرد.

کفش ها و پوتین های تیمبرلند پس از اینکه مورد توجه مردم بسیاری قرار گرفتند به وسیله تولید کنندگان دیگری که در کار کفش بودند کپی شده و امروزه نمونه های بسیاری با تنوع بالا به نام کفش های تیم برلند در بازار وجود دارد و مردم سراسر جهان برای راحتی در موقعیت های گوناگون به سراغ این سبک کفش ها می روند.

تعیین سایز کفش های تیم برلند

اگر می خواهید سایز پای خود را دقیق تر مشخص کنید باید از نوک انگشت شست خود تا آخر پاشنه پای خود را به صورت دقیق اندازه گیری کنید ولی توجه داشته باشید که طول دو پای هیچ فردی به یک اندازه نیست و باید برای تعیین سایز درست آن طولی را انتخاب کرد که از دیگری بیشتر است.

تیمبرلند

تیمبرلند

کمپانی تیم برلند یک جدول سایز بندی را ارائه کرده که با توجه به اندازه طول پای خود می توانید به راحتی تشخیص دهید سایز پای شما چند است.
_ اندازه ۲۱.۹ سانتی متر برای سایز ۳۶
_اندازه ۲۳ سانتی متری برای سایز۳۷
_ اندازه ۲۳.۵ سانتی متر برای سایز۳۸
_اندازه ۲۴.۳ سانتی متری برای سایز ۳۹
_ اندازه ۲۵.۴ سانتی متری برای سایز۴۰

کفش های تمی برلند و جنس آن ها

پوتین های تیم برلند در ابتدا از جنس چرم و جیر تولید می شدند و رنگ شتری مشخصه آن ها بود ولی در سال های اخیر رنگ این بوت ها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و اغلب این تنوع رنگ در مورد کفش های زنانه به کار رفته است. مهمترین رنگ هایی که امروزه در کفش های تیم برلند زنانه مورد استفاده قرار می گیرد رنگ آبی و صورتی است که باعث جذابیت بیشتر در این کفش ها می باشد.

تیمبرلند

تیمبرلند

گونه های متنوع کفش های تیم برلند

اگر از یک فرد تقریبا مسن در مورد انواع کفش های تیم برلند سوال کنید به طور حتم از پوتین های بند دار آن که مخصوص زمستان است نام می برد وکمتر کسی است که انواع مختلف کفش های تولید شده توسط این کمپانی مشهور را بشناسد.
کمپانی تیم برلند علاوه بر بوت های بند دار خود که دارای کمی لژ نی ز هستند در تولید کفش های پاشنه بلند و رسمی و همچنین کفش های مجلسی هم فعالیت می کند و به موفقیت های بزرگی نیز دست پیدا کرده است.

خانم های جوان می توانند با پوشیدن کفش های تیم برلند علاوه بر جذابیتی که به استایل خود می دهند در موقعیت های مناسب احساس راحتی نیز داشته باشند و اگر از اصل بودن کفش های تیم برلند خود مطمئن باشند می توانند با خیال راحت از کفش های خود استفاده کنند. البته به یاد داشته باشید این سبک کفش ها به خطر کیفیت بالایی که دارند از لحاظ قیمتی هم در مقایسه با سایر کفش ها گران تر هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *