#


تیلور سوئیفت و استایل جذاب او

تیلور سوئیفت
25 اکتبر 2017 بدون نظر 1347 بازدید

تیلور سوئیفت و استایل جذاب او

تیلور سوئیفت و استایل جذاب او

تیلور سوئیفت یکی از خواننده های آمریکایی است که در سبک کانتری خوانندگی می کند. این خواننده جوان در طی ده سال گذشته توانسته به یک چهره معروف تبدیل شده و درآمد بسیاری را ازآن خود کرده و به یک فرد معروف در جهان تبدیل شود. طس سال های اخیری که تیلور سوئیفت به شهرت دست پیدا کرده حواشی و شایعا بسیار زیادی برای او به وجود آمده که این خواننده جوان توانسته به راحتی  ان ها را از میان برداشته و به ادامه کار خود پرداخته است.

استعداد و توانایی های تیلور سوئیفت در اصل مهمترین عاملی برای شهرت او می باشد اما این تنها عامل نیست و تیلور سوئیفت به خاطر استایلی که برای خود دارد نیز به عنوان یک فرد مشهور شناخته می شود. در این مطلب می خواهیم با رازهایی که او در مورد نوع لباس پوشیدن خود دارد صحبت کنیم .نکاتی که باعث شده او علاوه بر جذابیت خواننده بودنش در استایل خود نیز جزو افراد مشهور و خوش لباس شناخته شود.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت و نوع لباس پوشیدن و آرایش او

با وجود اینکه تیلور سوئیفت تنها در سبک پاپ و کانتری آواز می خواند اما در مورد استایل خود سعی کرده از استایل های متنوع و زیبایی استفاده کند. یکی از رازهای مهم تیلور سوئیفت در مورد  استایل زیبایش این است که به راحتی استایل های مختلف را برای خود انتخاب می کند و راه های هماهنگی با آن را خوب می داند. استایل های متنوعی که سوئیفت مورد استفاده قرار می دهد از سبک بوهمیا شروع شده و استایل های راحتی و وسترن و رمانتیک و استایل های دیگر را نیز شامل می شود.

اغلب لباس هایی که تیلور سوئیفت برای مراسم های مهم و فرش قرمز می پوشد همیشه زیبا بوده اند. او سعی کرده همواره این زیبایی را در استایل خود داشته باشد حتی زمانی که دارای موهای بلند و فر بود و یا حالا که موهایش را کوتاه و پلاتینی کرده است. تیلور سوئیفت سعی می کند همیشه در انتخاب لباس هایش دقت بسیار بالایی داشته باشد که این یکی دیگر از رازهای استایل بینظیر او می باشد.

مشخصات ظاهری تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت دارای بیست و هفت سال سن بوده و از لحاظ قد به صدو هشتاد سانتی متر می رسدو از نظر ظاهری اندام لاغر و کشیده ای دارد که به عنوان یک ویژگی مثبت برای او به شمار می رود و نشان می دهد که تیلور در هر زمانی می تواند با سلیقه ای که دارد در مورد لباس هایش انتخاب خوب و درستی را داشته باشد.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

ایجاد هماهنگی بین لباس و مو

تیلور سوئیفت در مراسم های مختلفی با لباس های متنوعی حضور داشته که رنگ های بسیاری از مشکی گرفته تا طلایی و لباس های پر زرق و برق را در لباس های خود استفاده کرده است. تیلور سوئیفت از جمله افراد خوش سلیقه ای است که به هنگام پوشیدن لباس هایی که تزئینات زیادی در دوخت آن ها هار رفته و می درخشند تمام سعی خود را برای شیک تر بودن به کار می گیرد و برای همین موهای خود را ساده نگه می دارد تا به این وسیله بتواند میان لباس خود و چهره و ظاهر خود تعادل مناسبی را برقرار کند. ایجاد تعادل مناسب در استایل یکی دیگر از راه هایی است که موجب می شود فرد جذاب و شیک پوش به نظر برسد.

استفاده از کمربند در لباس های مجلسی

یکی از لباس هایی که تیلور سوئیفت به پوشیدن آن ها در مراسم های مختلف علاقه دارد لباس های مجلسی  و پیراهن می باشد. طبق آنچه که تا به حال در مورد لباس های مجلسی سوئیفت دیده ایم بهتر است در مورد لباس های مجلسی خود به سراغ پیراهن هایی بروید که بتوان در مورد آن ها از یک کمربند و یا یک کیف بزرگ استفاده کرد و میان آن ها هماهنگی مناسبی به وجود آورد. رنگ های مورد علاقه تیلور سوئیفت در مورد پیراهن های مجلسی بیتر رنگ های بژو سفید می باشد.

استایل خیابان تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت در مورد استایلی که در بیرون از خانه میزند نیز بسیار موفق عمل کرده و استایل خیابانی جذابی را برای خود به همراه دارد. او برای داشتن یک استایل جذاب خیابانی به سراغ استفاده از لباس هایی می رود که به روز بوده و حالت مدرن دارند اما سبکی قدیمی و خاطره انگیز را به یاد می آورند. سبکی که مختص دهه های پنجاه و شصت میلادی می باشد. این لباس ها با اینکه طرحی کلاسیک دارند ولی به قدری خوب طراحی و دوخته شده اند که به زیبایی مدرن بودن خود را نشان می دهند.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

استفاده از شلوار جین در استایل جذاب داشتن

در اغلب زمان هایی که تیلور سوئیفت از شلوار جین استفاده می کند آن را به همراه تیشرت هایی که رنگ روشنی دارد هماهنگ می کند اما در برخی از مواقع از تیشرت های قهوه ای و مشکی هم برای ست کردن با شلوار جین خود استفاده کرده است. یکی از لباس هایی که تیلور سوئیفت به پوشیدن آن ها علاقه بسیاری نشان می دهد استفاده از بارانی و بوت می باشد. تیلور سوئیفت در مواقع بسیاری از بوت به همراه پالتوهای متنوع استفاده کرده است و جذابیت خود را با پوشیدن این لباس ها نیز نشان داده است.

تیلور سوئیفت در فصول مختلف سال از اجزا ثابتی برای استایل خود استفاده کرده است که این اجزا را می توان در تمام استایل های خیابانی او تماشا کرد. تیلور سوئیفت در مواردی از استایل های خیابانی خود از شلوارهای سرهمی استفاده کرده و در مورد رنگ این مدل از لباس ها اکثرا از رنگ مشکی مدل های متنوعی را مورد انتخاب خود قرار داده است. این خواننده جوان آمریکایی توانسته در کنار خوانندگی جذاب خود استایل فوق العاده ای را نیز داشته باشد. افرادی که تمایل دارند همچون این خواننده معروف تیپ داشته باشند می توانند از رازهای او استفاده کرده و استایل فوق العاده ای را برای خود بسازند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *