Categories: کیف زنانه

تنوع در کیف های زنانه

تنوع در کیف های زنانه

یکی از محبوب ترین اکسسوری هایی که جاودانه ماندند و هرگز از مد نمی افتند کیف ها هستند . مدل های مختلفی از کیف ها در سرار جهان وجود دارد اما چگونه می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد . اغلب ما با وجود اینکه مدل های مختلف کی ف ها را دیده ایم ولی نام آن ها را نمی دانیم . علاوه بر کاربردی بودن کیف ها می توان گفت آن ها به عنوان یک اکسسوری به روز ، وسیله چند کاره و همراهی در سفرها هم شناخته شده هستند .

امروزه در بازارهای جهانی مدل های مختلفی از کیف ها وجود دارند که این امر موجب تصمیم گیری و خریدی ساده تر شده و از تلف شدن زمان جلوگیری می کند . ما می خواهیم شما را با دنیای جالب کیف ها بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید .

کیف های دوشی

کیف های دوشی یا کیف هایی که دارای بند روی شانه هستند به عنوان یکی از محبوب ترین و رایج ترین کیف ها در بازار وجود دارند . همانطور که از نام این کیف ها مشخص است این نوع کیف دارای بندی است بر روی شانه قرار می گیرد . استفاده و حمل این کیف ها بسیار آسان و راحت است و می توان از آن ها در رویدادهای رسمی و غیر رسمی بهره گرفت . می توان از این کیف به همراه

کیف زنانه

شلوار جین و یک پیراهن آهار زده استفاده کرد که استایلی زیبا می آفریند . کیف های هوبو نیز دارای بند روی شانه و هلالی شکل هستند که در رنگ های مختلف تولید شده وو قابلیت ست کردن با هر لباسی را دارند . اغلب خانم های جوان و شاغل طرفدار کیف های هوبو هستند چرا که هم جذاب است و هم بسیار کاربردی می باشد .

کیف های دستی

این کیف ها نسخه تعدیل شده کیف های دوشی هستند که از آن ها کوچکتر نیز می باشند . این کیف ها بیشتر برای حمل با دست کاربرد دارند نه قرار گرفتن و حمل بر روی دوش . اگر یک کیف دستی سنگین باشد مطمئناً حمل آن سخت خواهد بود چرا که همیشه موجب پر شدن یک دست می شود . اما با تمام این اوصاف کیف دستی ها بین زنان از محبوبیت فراوانی برخوردارند و می توان از آن ها در کنار لباس های رسمی و نیمه رسمی استفاده نمود .

کیف های کیسه ای

این دسته از کیف ها بزرگ بوده و از پارچه طبیعی یا مواد نرمی همچون چتایی که یک نوع کنف هندی است تولید می شوند . اصولاً این کیف ها تزئین شده با پیام های الهام بخش و یا خنده دار هستند . کیف های کیسه ای در میان دختران نوجوانی که علاقه مند هستند وسایل زیادی را با خود حمل کنند و کیفشان سرشار از رنگ ها و نوشته های خنده دار باشد بسیار محبوبیت دارند . برخی از این کیف ها دارای چند زیپ هستند و برخی دیگر باز هستند و مکانیسم بسته شدن دیگری ندارند ، برخی دیگر هم فقط یک زیپ دارند .

مدل دیگری که از این کیف ها وجود دارد کیف کیسه ای لپ تاپ است که یک لپ تاپ بزرگ در آن جا شده و دارای لایه ی محافظتی می

کیف زنانه

باشد .

کیف های ساحلی

همان طور که از نام این کیف ها مشخص است برای استفاده در ساحل و یا پیک نیک های طولانی تولید شده اند . این مدل کیف ها بسیار بزرگ و با دوام بوده و برای حمل بارهای بزرگ مناسب می باشند .کیف های ساحلی دارای طرح و اشکال بی شماری بوده و بسیار رنگارنگ هستند . جنس این کیف ها از مواد نرم و بانی می باشد . برخی از این کیف ها دارای بند با مزه ای هستند که موجب افزایش جذابیت آن ها می شود .

این کیف ها مطابق با مد روز طراحی می شوند و به راحتی می توان آن ها را با لباس های غیر رسمی ست کرده و مورد استفاده قرار داد .

از من بپرس 7

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago