#


تازه ترین عطر زنانه مناسب برای بهار

24 مارس 2018 بدون نظر 1849 بازدید

تازه ترین عطر زنانه مناسب برای بهار

خاص ترین و جذاب ترین عطرهای ویژه بهار۲۰۱۸

هر فصلی از سال رایحه مخصوص به خود را دارد که موجب می شود افراد در ظاهر خود رایحه ای معطر و منحصر بفرد را متساعد کنند. در این مطلب قصد داریم برخی از عطرهایی را که مناسب فصل بهار است معرفی نمائیم تا خانم های علاقه مند بتوانند از آن ها در استایل بهاری خود استفاده نموده و در کنار استایل جذاب خود بوی خوبی را نیز منتشر نمایند.

بهار زمان نو شدن زمین می باشد و مسلما هر فردی تمایل دارد که در این نو شدن همراهی کند و سالی جدید را به همراه طراوت و شادابی آغاز نماید. عطرها یکی از مهمترین المان هایی هستند که موجب می شوند تنوعی خاص در ظاهر افراد ایجاد شود. توصیه می کنیم عطرهای پیشین خود را تغییر دهید و از عطرهای جدیدی که در این مطلب نام خواهیم برد استفاده نمائید. عطرهایی که در این مطلب نام می بریم ترکیبی از گل ها و میوه ها هستند که در کنار مشک و چوب صندل قرار گرفته اند و همین ترکیبات جذاب موجب شده تا انتخاب هایی خاص و زیبا و با طراوت برای استفاده در بهار پیش روی شما قرار بگیرد و بتوانید با در نظر گرفتن سلیقه و نظر خود یکی از بهترین آن ها را برگزیده و مورد استفاده قرار دهید.

عطر زنانه و جذاب تام فورد

عطر زنانه تام فورد بسیار سبک بوده و به عنوان یک عطر ناب بهاری شناخته می شود و می تواند طراوت و تازگی را برای شما به ارمغان بیاورد. عطر ناب Eau De Soleil Blanc در واقع نسخه ای به روز شده از عطر Soleil Blanc می باشد. این عطر دارای رایحه های بهار نارنج و ترنج و گل یاسمن می باشد و می توانید برای هماهنگی با فصل بهار آن را به کار بگیرید. این عطر خاص یکی از عطرهای خنک تام فورد به شمار می رود و موجب می شود علاقه مندان به آن بهاری دل انگیز را پشت سر بگذارند. قیمتی که برای این عطر در نظر گرفته شده است برای هر پنجاه میلی لیتر از آن۸۲ یورو می باشد که در مقابل رایحه خوب و ناب آن می توان گفت قیمت چندان بالایی نبوده و ارزش یک بار امتحان را دارد.

عطر دل انگیز شنل

 برند شنل همیشه طرفداران خاص خود را داشته و عطرهای این برند نیز توانسته اند علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب نمایند و مورد استفاده افراد بسیار زیادی قرار بگیرند. این برند برای فصل بهار عطر جدیدی را به نام Eau De Parfum Intense تولید کرده که تفاوت کمی با عطرهایی دارد که پیش از آن تولید شده است. در ترکیبات عطر بهاره شنل می توان رایحه هایی همچون نعناع هندی و دانه تونکا و کهربا و وانیل را تشخیص داد. این ترکیبات موجب می شوند تا فرد احساس شادابی و سرزندگی کرده و شروعی دوباره را از سر بگیرد و با هیجان و شادی وصف ناپذیری بهار را سپری کند. مسلما اگر بک بار از این عطر دل انگیز استفاده کنید برای همیشه طرفدار آن خواهید شد و آن را در بین انتخاب های خود قرار خواهید داد. در خصوص قیمت این عطر بهاره دل انگیز باید بگوئیم هر۱۰۰ میلی لیتر آن ۱۱۰ یورو می باشد که ارزش خرید آن را دارد چرا که حسی ناب و دوست داشتنی را برای افراد به وجود می آورد.

عطر جذاب و خاطه انگیز کلوئه

مسلما عطر بهاره کلوئه با نام Nomade می تواند علاقه مندان خاص خود را داشته باشد. اسانس هایی که در این عطر خاص به کار رفته شامل مرکبات و کهربا و گل های بهاری و نعناع هندی و چوب صندل می باشد که موجب شده ترکیبی خارق العاده برای روزهای بهاری به وجود بیاید. مطمئنا زمانی که از این عطر دل انگیز استفاده کنید سیلی از تعاریف و تمجیدات به سمت شما روانه خواهد شد. قیمتی که کمپانی کلوئه برای این عطر در نظر گرفته است برای هر۷۵ میلی لیتر آن۸۲ یورو می باشد که در مقابل عطر و رایحه دل انگیزی که دارد ارزش یک بار امتحان را خواهد داشت.

عطر خاص و ناب جو مالونه لندن

یکی از بهترین عطرهایی که طرفداران بسیار زیادی را برای خود دارد و مورد علاقه خانم های بسیاری قرارگرفته عطر جو مالونه لندن می باشد که برای بهار۲۰۱۸ تولید و روانه بازارهای جهانی شده است. این عطر دل انگیز حاوی ترکیباتی همچون روغن پریموزوس و ذرت و وانیل و چاودار می باشد که اصلی ترین اسانس های این عطر خاص و ناب را تشکیل داده اند. این عطر می تواند رایحه ای متفاوت و خاطره انگیز را برای شما به وجود بیاورد و به نوعی در ذهن دیگر اطرافیان تان ماندگار شود. این عطر جذاب علاوه بر رایحه ای که دارد دارای شیشه ای می باشد که کوچک و جمع و جور می باشد و می تواند به راحتی در کیف دستی شما جای بگیرد. این عطر تا زمانی که به همراه شما باشد موجب می شود تا جذاب تر و دوست داشتنی تر به نظر برسید و استایلی متفاوت را از خود نشان بدهید. طرفداران این عطر ماندگار باید برای هر۳۰ میلی لیتر آن قیمتی بالغ بر۴۷ یورو را پرداخت نمایند و این قیمت در کنار رایحه ماندگار و جذابیتی که برای هر خانمی به وجود می آورد قیمت چندان بالایی نمی باشد.

عطر میو میو

برند میو میو یکی از برندهایی می باشد که توانسته طرفداران زیادی را برای محصولات خود داشته باشد. این برند برای فصل بهار عطری را به نام L’Eau Rosée طراحی و تولید کرده که علاقه مندان خاص خود را داشته و می تواند مورد توجه خانم های بسیاری قرار بگیرد. سادگی و ظرافتی که این عطر دارد مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد و ترکیبات خاصی همچون اسانس گل رز و لیلیوم و مرکبات و انگور سیاه موجب شده تا رایحه ای ماندگار و خوش به وجود آید. برند میو میو این عطر را برای استفاده در طول روز طراحی کرده که موجب می شود حسی شیرین و سبز و پر از آرامش برای فرد به وجود بیاید. طراحی زیبایی که در مورد شیشه این عطر به کار رفته موجب شده تا به عنوان عطری خاص شناخته شده و مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد. علاقه مندان به داشتن این عطر دل انگیز باید برای هر۵۰ میلی لیتر از این عطر مبلغ۶۲ یورو را پرداخت نمایند.

عطر تک و ناب گوچی

زمانی که قرار باشد در خصوص دنیای مد و فشن صحبت شود مسلما نام برند گوچی در بالای لیست قرار خواهد گرفت. برند گوچی عطر جدیدی را برای بهار۲۰۱۸ طراحی کرده که به نام Bloom Acqua Di Fiori روانه بازار شده و می تواند در ارتقای جذابیت خانم هایی که از آن استفاده می کنند تاثیر بسزایی داشته باشد. این عطر دل انگیز می تواند حس شادابی و سرزندگی را برای افراد به ارمغان بیاورد و در ترکیبات آن اسانس هایی همچون چوب صندل و گل های سفید و مشک و انگور سیاه به خوبی تشخیص داده می شوند و توانسته اند در کنار یکدیگر رایحه ای خاص را به وجود بیاورند که مورد توجه هر خانمی قرار خواهد گرفت و می تواند متناسب با هر سلیقه ای به کار رود. برند گوچی برای هر۱۰۰ میلی لیتر از این عطر خاص خود مبلغ۸۸ یورو را تعیین کرده است که در مقایسه با رایحه ماندگار و خاصی که دارد قیمت بالایی به نطر نمی رسد و می تواند تصویری ماندگار از شما را در ذهن اطرافیان ثبت نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *