#


تاثیر فرم بدن در انتخاب کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه
11 نوامبر 2017 بدون نظر 1399 بازدید

تاثیر فرم بدن در انتخاب کیف دستی زنانه

تاثیر فرم بدن در انتخاب کیف دستی زنانه

انتخاب کیف دستی زنانه مناسب اصول و قواعدی دارد که باید در هر حال در نظر گرفته شود. یکی از این اصول توجه به فرم بدن در انتخاب کیف دستی است چراکه هر کیفی به شما نخواهد آمد و به جای جذابیت موجب می شود استایل شما زیبایی خود را نیز از دست بدهد.

توجه به فرم بدن یکی از مواردی است که به هنگام خرید کیف دستی باید در نظر داشته باشید. در این مطلب به نکاتی که در خصوص انتخاب کیف دستی مناسب باید رعایت شود می پردازیم و درباره این که چه کیف هایی با فرم بدنی شما سازگاری بیشتری دارد کمی به صحبت خواهیم پرداخت.

توجه به فرم بدن در انتخاب کیف

ـ کیف دستی مناسب خانم های باریک و لاغر اندام

آندسته از خانم هایی که اندام لاغر و باریکی دارند بهتر است برای داشتن استایل مناسب از بین تنوع زیادی که کیف های عریض دارند یکی را انتخاب نمایند. توصیه ما به این دسته از خانم ها این است که از خریدن و استفاده کیف هایی که دارای ابعاد کوچکی هستند و بندهای کوتاهی دارند خودداری نمایند. این مدل کیف های کوچک باعث می شود اندام شما باریک تر دیده شده و ظاهر خوش فرمی نداشته باشید.

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

ـ افراد ریز اندام و کیف مناسب برای آن ها

خانم هایی که دارای اندام ریزی هستند بهتر است از به کارگیری کیف های بزرگ خودداری نمایند چرا که برای اندام ریز آن ها اصلا گزینه مناسبی به ششمار نخواهد رفت. البته فراموش نکنید به سراغ کیف هایی که بند بلندی دارند نیز نروید چرا که باعث می شود قد شما کوتاه تر از حال نیز دیده شود و این اصلا برای تیپ ظاهری شما مناسب نیست. بهتر است در مورد انتخاب کیف دستی مناسب به سراغ مدل هایی بروید که نه زیاد بزرگ باشد و نه بیش از اندازه بند آن بلند باشد.

ـ افراد درشت و کیف دستی مناسب با اندام آن ها

برخی از خانم ها دارای اندامی هستند که در مقایسه به سایرین درشت تر به نظر می رسد. این قبیل افراد نباید کیف های دستی ای که بیش از اندازه کوچک است انتخاب کنند.این دسته از خانم ها می توانند از میان کیف دستی هایی که دارای طرح چهار خانه هستند مدلی را برگزینند. البته خانم های درشت هیکل می توانند در انتخاب کیف دستی مناسب به سراغ مدل هایی بروند که موجب برجسته تر دیده شدن قسمت های برجسته آن ها می شود. مسلما این مدل کیف ها در زیباتر دیده شدن این قبیل افراد نقش موثری دارد و موجب می شود اعتماد به نفس این افراد نیز بالاتر رود.

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

اصول کلیدی در انتخاب کیف دستی زنانه مناسب

ـ زمانی که قصد انتخاب کیف دستی دارید باید به دیگر لوازمی که با آن قرار است استفاده کنید نیز توجه داشته باشید. سعی کنید کیف انتخابی خود را با مواردی همچون ساعت و کفش های خود ست کنید. هماهنگی این موارد با یکدیگر موجب می شود استایل و تیپ شما هم زیبایی خاص خود را داشته باشد.

ـ اگر به دنبال رنگی هستید که مدت زمان بیشتری را برای شما کار کرده و خیلی زود از مد نیفتند بهتر است به سراغ انتخاب رنگ های مشکی و قهوه ای بروید چرا که این رنگ ها نسبت به سایر رنگ ها از دوام و کاربرد بالانری برخوردارند و زود هم از مد نخواهند افتاد.

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

ـ سعی کنید در مورد کیف دستی های خود تنوع را فراموش نکنید به همین دلیل بهتر است به جای اینکه یک کیف دستی با قیمت بالا بخرید کیف دستی هایی را انتخاب کنید که دارای قیمت مناسبی باشد. این قبیل کیف ها در شرایط مختلف نیز کاربرد خود را خواهند داشت و می توانید از مدل های متنوعی که تهیه کرده اید در موقعیت های مختلفی نیز استفاده نمائید.

با توجه به مواردی که گفته شد اگر کیف دستی مناسبی را انتخاب کنید مسلما جذابیت استایل خود را افزایش خواهید داد و این یک نکته مثبت در استایل شما به شمار خواهد رفت. با توجه به مواردی که ذکر شد بهتر است توجه به اندام خود را در خصوص انتخاب کیف دستی مناسب فراموش نکنید و با توجه به فرم بدنی خود موردی را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *