#


بورژوا برندی فرانسوی و پیشتاز در لوازم آرایشی

22 فوریه 2018 بدون نظر 1895 بازدید

بورژوا برندی فرانسوی و پیشتاز در لوازم آرایشی

برند فرانسوی برژوا و جشن زیبایی آن در تهران

در دنیای مد برندهای مختلفی حضور دارند که یکی از آن ها برند برژوا می باشد که در زمینه تولید محصولات آرایشی توانسته فعالیت خوبی داشته باشد و بیشتر از۱۵۰ سال است که وارد دنیای لوازم آرایشی شده است. در خصوص تاریخچه این برند باید بگوئیم در سال۱۸۶۳ میلادی از درون دنیای تئاتر به وجود آمد و جایگاه نخست آن در گرند بولوار پاریس می باشد. از زمانی که کار خود را آغاز کرد سعی کرد نام خود را به عنوان یک برند پیشگام که دارای خلاقیت و هوشمندی بسیار است و برای این کاراز اعتبار متخصصین این عرصه برای شناخت خانم ها استفاده می کند ثبت نمود تا تمام خانم هایی که در سرتاسر دنیا حضور دارند بتوانند از این برند برای زیباتر دیده شدن خود استفاده کرده و ظاهری زیبا را از خود به نمایش بگذارند.

یکی از شعارهایی که برژوا برای خود دارد و آن را به تمام خانم های جهان می گوید اینکه به ما اعتماد داشته باشید و با استفاده از چهره زیبایی که برای خود به وجود می آورید موجب جلب توجه بیشتری باشید و همچون ستاره ای درخشان دیده شوید. این برند به تازگی در تهران و در یکی از گالری های معتبر زیبایی و اعتماد به نفس را جشن گرفت. در این مراسم اتاق هایی در نظر گرفته شده بود که هر کدام یکی از محصولات این برند فرانسوی را معرفی می کردند. در این مراسم مداد چشم هایی قرار داده شده بود که اندازه یک انسان را داشت و از میهمانانی که در این جشن شرکت کرده بودند درخواست می شد با استفاده از این مدادهای چشم که معرفی کننده مداد چشم های برژوا بود بر روی تصاویر سیاه و سفیدی که بر روی دیوارها نصب شده بود رنگ آمیزی نموده و سبکی شخصی از خود به یادگار بگذارند و سلیقه و نظر خود را بر روی این دیوارها و تصایر ثبت کنند.

در اتاق دیگری سبک معماری کلاسیکی که در پاریس وجود داشته نشان داده می شود و از دایره ای کامل استفاده شده که تمام محصولات این برند فرانسوی را به نمایش می گذارد و در خصوص تک به تک این لوازم آرایشی توضیحاتی ارائه می شده است.

این برند فرانسوی دارای رژلب های مخملی می باشد که در حال حاضر۳۶ رنگ جذاب و فوق العاده دارد و موجب می شود تا در تغییر حال و هوای خود بنابر سلیقه شخصی با دست باز عمل نموده و از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید. زمانی که از این رژهای مخملی استفاده شود حس سرزندگی که به صورت مخفی در آن وجود دارد خود را نشان خواهد داد. ماندگاری این رژلب ها بالا می باشد و به همین دلیل دیگر نیازی نیست آن را در طول روز تجدید نمائید و موجب خشکی لب های شما نخواهند شد و در تمام روز حس مخملی بودن این رژلب ها با شما همراه خواهد بوده و می توانید با استفاده از آن ها زیبایی خود را به بهترین شکل نشان دهید.

این دسته از رژلب ها از سال۲۰۱۴ به عنوان پرفروش ترین رژلب های بورژوا بوده اند و موفق شده اند در تمام جهان جوایز مختلف و متعددی را برای خود کسب نمایند و در میان خانم ها از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

ژوزف آلبرت پانسین به عنوان موسس این کمپانی شناخته می شود و توانست کلیه لوازم آرایشی و عطرهایی که بازیگران به آن نیاز داشتند را در دسترس آن ها قرار دهد اما این بنیانگذار در سال۱۸۶۸ کلیه کارهای اقتصادی خود را به الکساندر ناپلئون بورژوامحول نمود و پس از این برند برژوا توانست به شکوفایی رسیده و شهرت جهانی پیدا کند و در بین زنان سراسر جهان به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند.

این کمپانی در آغاز کار خود قلم موهای مومی را که دارای تنوع رنگی بسیاری بودند تولید نمود و نام های جالبی همچون قلم عشق و یا حسود را برای آن ها انتخاب می کرد که بیشتر ژوزف آلبرت پانسین در تئاتر استفاده می کرد. پس از این جعبه لوازم آرایشی این برند گسترش بسیار زیادی پیدا کرد و خالص بودن و تنوعی که در این لوازم وجود داشت موجب شد تا تنها بازیگران از آن ها استفاده نکنند و در سرتاسر جهان طرفداران خاص خود را به دست آورد. این برند فرانسوی در طول دوران کاری خود توانسته محصولات بسیار معتبر و با کیفیتی را تولید نماید به طوری که پودرهای این برند از نمایشگاه های بین المللی جوایز بسیار متنوع و خوبی را به دست آورده اند.

یکی دیگر از محصولات این کمپانی پودر برنج جاوه می باشد که در سال۱۸۷۹ میلادی ساخته شد و از آن برای شفاف نشان دادن پوست استفاده می شود و موجب می شود پوست لطافت بسیار زیادی را داشته باشد. زمانی که این محصول تولید شد خانم های بسیاری خواستار استفاده از آن شدند و همین مساله موجب شد در کشورهای بسیاری به صورت عمده در بازار عرضه شود. این کمپانی در زمینه تولید لوازم آرایشی که مخصوص گونه ها و پلک ها می باشد و همچنین پودرهای سفید کننده و رژ لب و قرص هندی که در واقع پایه حال حاضر ریمل هستند توانسته تولیدات بسیار خوب و با کیفیتی داشته باشد و بتواند محبوبیت خود را افزایش دهد. البته این کمپانی توانسته اسانس عطر که مخصوص دستمال است و کیسه های کوچکی که معطر می باشد و برای کفش در نظر گرفته شده است را به همراه خمیر دندان و لوسیون مو و همچنین پماد مجارستانی را نیز در زمره محصولات خود معرفی نماید.

در این زمان محصولات آرایشی بسیار زیاد تولید می شدند و از لحظه آغاز تولید به جزئیات آن ها دقت بسیار زیادی می شده است تا بتوانند با کیفیت و کارایی بالایی در دسترس افراد قرار بگیرند. این برند فرانسوی در زمینه تولید عطر نیز موفق عمل کرده و عطر مون پارفوم که در سال۱۹۲۴ میلادی تولید شده و یا عطر سوآق دو پاریس که در سال۱۹۲۸ میلادی تولید شده است محبوبیت بسیاری را برای خود کسب کنند و افراد بسیاری از آن ها استفاده نمایند.

یکی از عطرهای محبوب این برند عطر شب پاریس می باشد که کهربایی بوده و در آن رایحه فلفل و گل ها به خوبی احساس می شود و به وسیله ارنست بیو طراحی شده است و در طراحی آن ها از شیشه های آبی که تیره رنگ نیز هستند استفاده شده و با این رنگ شیشه وارد بازارهای جهانی شده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *