#


برند L Artisan لاکچری ترین عطر فرانسوی

عطر
22 نوامبر 2017 بدون نظر 1483 بازدید

برند L Artisan لاکچری ترین عطر فرانسوی

برند L Artisan لاکچری ترین عطر فرانسوی

فرانسه در زمینه تولید عطر نیز برندهای معروفی را دارد که توانسته اند رایحه های خوبی را تولید و عرضه کنند. ادکلن L Artisan یکی از برندهای موفق در زمینه تولید عطر و ادکلن است که در سال۱۹۷۶ میلادی به وسیله ژین لاپورت که یک شیمیدان فرانسوی متبحر است و در مورد شناخت عطرها تخصص بالایی دارد افتتاح گردیده است.
این برند فرانسوی در زمینه تولید عطرMure et Musc شهرت بسیار زیادی را دارا می باشد. این عطر در بین تمام محصولاتی که به وسیله این برند فرانسوی تولید شده از بیشترین میزان فروش برخوردار است. هنوز هم افراد بسیاری هستند که در بین مجموعه تولیدات این برند فرانسوی به سراغ این عطر خاص و تک می روند و در جذابیت خود آن را استفاده می کنند.

این عطر جذاب رایحه ای تازه از میوه ها را برای علاقه مندان فراهم می کند و در تولید آن از ترکیب شاتوت و مشک استفاده شده است که موجب شده به عنوان یک عطر خاص و برتر در جهان شناخته می شود. ممکن است در بین تمام عطرهایی که توسط کمپانی های معتبر تولید شده این عطر به عنوان یکی از بهترین ها نباشد اما تحول بزرگی را در جهان عطر ها به وجود آورده است. این برند فرانسوی برای هر فصلی عطرهای مخصوصی را ارائه می دهد که با استقبال بسیاری از جانب افراد روبه رو شده است.

عطر

عطر

ژین لاپورت نخستین بوتیکی که برای عرضه محصولاتش در نظر گرفته بود را در سال۱۹۷۹ میلادی ر شهر پاریس باز کرد. او در این
بوتیک عطرهایی را که از عنبر تولید کرده بود را برای فروش گذاشته بود. کلیه این عطرها دست ساز بودندو زمانی که از آن ها استفاده می شد یواش یواش عطر و رایحه خود را پراکنده می کردند. ژین لاپورت تا چند سال پس از افتتاح اولی مغازه خود فروش خوبی برای عطرهای دست ساش داشت و در سال۱۹۸۸ میلادی تصمیم گرفت تا کمپانی خود را با نامL Artisan افتتاح کند که این کمپانی در زمینه تولید عطر توانست به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند.
این کمپانی در ده سال پس از تاسیس خود توانسته بود عطر های ماندگار و اورجینالی را که به وسیله متخصصین به نامی فرمول نویسی شده بودند را تولید و عرضه نماید. این کمپانی در زمینه تولید عطر های اورجینال خود از افرادی همچون اولیویا گیاکوبتی و برتراند دوچافور کمک گرفته بود که می توانستند برای تولید عطر های خوشبو فرمول های اعجاب انگیزی را بنویسند. در سال های اخیر کمپانی های بسیاری هستند که در زمینه تولید عطر بر روی کار آمده اند و توانسته اند رایحه های با کیفیت بالایی را تولید کنند و این مساله موجب شده رقابت سنگینی بین برندهای مختلف به وجود بیاید.
چند سال بعد یعنی در ژانویه سال ۲۰۱۵ کمپانی اسپانیایی Puig امتیاز برند فرانسوی را به نام خود خریداری کرد اما به جهت خوشنامی و معروفیت این برند فرانسوی کمپانی اسپانیایی توانسته تا به حال از این برند استفاده کرده و محصولاتی که توسط این برند فرانسوی تولید شده است موجب شده کمپانی اسپانیایی پویگ نیز به محبوبیت و شهرت بالایی دست پیدا کند.
البته نا گفته نماند بیشتر مغازه ها و فروشگاه هایی که عطرهای برند فرانسوی را به فروش می رساندند بسته شده اند ولی برخی از مغازه ها هم با یک طراحی جدید مجددا وارد بازار فروش عطرهای فرانسویL Artisan شده اند و عطرهای جذاب این برند را در اختیار مشتریانی که به این دسته از عطرها علاقه مند هستند قرار می دهند.
افرادی که به این برند فرانسوی علاقه داشته اند باید بدانند این برند کار خود را مجددا آغاز کرده و تمام عطر ها و ادکلن هایی که تا کنون تولید شده اند از اول فرمول نویسی شده و آماده تولید دوباره خواهند بود. هنوز هم می توان بطری های هفت ضلعی که مخصوص این برند فرانسوی بود و با رنگ خاکستری تیره در بازار های جهانی عرضه می شد را مشاهده کرد.

در بوتیک هایی که عطرهای تولید شده به وسیله برند فرانسوی را عرضه می کنند باغچه هایی ایجاد شده است که درون آن ها گل هایی که از رایحه آن ها در تولید عطرها استفاده شده کاشته شده است تا خریداران هر عطری بدانند رایحه کدام گل ها در ترکیبات عطری که می خرند وجود دارد.

عطر

عطر

گذشته تنها چیزی نیست که در خصوص این برند فرانسوی باید بدانید بلکه حال نیز قابل توجه است. این برند فرانسوی خود را آماده کرده است تا بتواند مجموعه جدید و محدودی از عطرهای خود را با نام Bucoliques de Provence را وارد بازارهای جهانی نماید. فرمول نویس این مجموعه محدود عطرهای فرانسوی فردی به نام Fabrice Pellegrin می باشد که در زمینه تولید عطرهای جذاب تخصص خاصی را دارا می باشد.
برای خلق رایحه ای ماندگار در این عطر جدید از تمام نقاطی که در فرانسه وجود دارد الهام گرفته شده است که این امر موجب خلق یک عطر بینظیر و فوق العاده می باشد. در ترکیباتی که برای خلق این عطر به کار رفته از رایحه اسطوخودوس به همراه چرم استفاده شده است که باعث به وجود آمدن یک عطر بینظیر و خارق العاده گشته است و موجب شده افراد بسیاری برای استفاده از این عطر جذاب و بی همتا علاقه نشان دهند.
برندهایی که در زمینه تولید عطر فعالیت دارند در حال حاضر محصولات خوب و بینظیری را ارائه کرده اند که همین امر موجب شده رقابت سنگینی میان کمپانی های مختلف به وجود بیاید و این تنوع عطر موجب شده افراد دچار کمی سردرگمی در انتخاب عطر مناسب شوند اما برای افرادی که می خواهند از عطری تک استفاده کنند ما پیشنهاد می کنیم برند فرانسویL artisan را هرگز فراموش نکنند و یکی از عطرهای حذاب این برند فرانسوی را برای خود داشته باشند.
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *