#


برند کلوین کلاین از گذشته تا کنون

برند کلوین کلاین
27 اکتبر 2017 بدون نظر 1293 بازدید

برند کلوین کلاین از گذشته تا کنون

برند کلوین کلاین از گذشته تا کنون

علاقه مندان به دنیای مد و لباس های به روز مطمئنا نام برند کلوین کلاین را بسیار شنیده اند و شاید تا حدودی با این برند جهانی آشنایی نیز داشته باشند.برند کلوین کلاین به تولید لباس و عطرو ادکلن و همچنین لباس های ورزشی می پردازد که البته این موارد تنها بخشی از تولیدان برند کلوین کلاین می باشد و در زمینه تولید محصولات دیگر هم فعالیت دارد.

کلوین کلاین دارای خانه مدی می باشد که در منهتن نیویورک قرار دارد. در این مطلب قصد داریم در مورد تاریخچه این برند جهانی صحبت کنیم.

برند کلوین کلاین

برند کلوین کلاین

نخستین روزهای آغاز به کار کلوین کلاین

کلوین کلاین موسس برندی به نام خود بود که در سال ۱۹۵۹ میلادی شروع به تحصیل در مورد مد و فشن پرداخت. کلوین کلاین در موسسه مد وفشنی که در شهر نیویورک آمریکا قرار داشت تحصیلات خود را به پایان رسانده و در سال ۱۹۶۲ میلادی توانست مدرک طراحی خود را از این موسسه دریافت کند. پس از اینکه تحصیلات کلاین به اتمام رسید او دو سال از عمر خود را صرف آموختن بیشتر و دستیاری در زمینه طراحی و دوخت لباس کرد و برای برندهای بسیاری لباس هایی را طراحی و آماده کرد.

زمانی که سرمایه کلوین کلاین به ده هزار دلار رسید توانست در شهر نیویورک نخستین مغازه خود را باز کند. دهه هفتاد ملادی زمانی بودکه کلوین کلاین توانست به عنوان یک برند معروف در مورد لباس های زنان جوان شناخته شود. برند کلوین کلاین توانسته بود در دهمین سالگرد بنیانگذاری خود بیشتر از سی میلیون دلار درآمد را به دست بیاورد.

برند کلوین کلاین

برند کلوین کلاین

توسعه هرچه بیشتر کلوین کلاین

دهه های هفتاد وهشتاد میلادی زمانی بود که کلوین کلاین اقدام به تولید عطر کرد. این برند معروف توانست عطرهای با کیفیت و خوبی را تولید کند ، عطرهایی که تا به حال مورد توجه و علاقه افراد در جوامع مختلف قرار گرفته اند و شهرت بسیار زیادی دارند.

این برند جهانی توانست در سال ۱۹۸۰ میلادی از انجمن مد  و لباسی که در ایالات متحده آمریکا وجود داشت جایزه بهترین طراحی در لباس را دریافت نماید. برند کلوین کلاین در سال ۲۰۰۲ میلادی به وسیله شرکت فیلیپس وان هیوسن خریداری شده و خود کلوین کلاین در سمت مدیر هنری این کمپانی شروع به کار کرد. البته فروش برند کلوین کلاین به کمپانی جدید به این معنی نبود که دیگر این برند قادر به فعالیت نمی باشد و هنوز هم این برند با نام سابق خود یعنی کلوین کلاین در حال فعالیت است و هر ساله محصولات بسیاری را وارد بازارهای جهانی می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *