برند ولا از سوفیا ترنر دعوت به همکاری کرد !!!

افراد مشهور به کمک برند های مشهور به دنبال شهرت بیش تر !!!

بازیگر معروف سوفیا ترنر که در فیلم X-Men و سریال Game Of Thrones هنر نمایی کرده است به عنوان سفیر تجاری برند Wella Professionals برگزیده شده است .

سوفیا ترنر مشهور با بیش از ۵ میلیون فالوور در پیج Instagram خود اکنون یکی از چهره های جدید Wella به شمار می آید .

سوفیا ترنر ، بازیگر زن ۲۱ ساله ای است که در سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت در شبکه HBO بازی کرده است ، اکنون نام تجاری Wella Professionals را با خود به همراه آورده است .

ترنر دارای پنج میلیون نفر فالوور در Instagram است ، و همچنین دارای پروفایل شخصی از طریق سریال Game of Thrones و سری فیلم های X-Men است .

این شرکت می گوید ” که دلیل انتخاب شدن او این است که وی ” استایل سبک ” را با خود به همراه دارد و در تغییرات رنگ مو و استایل بسیار جسور و نترس است . البته در کنار زیبایی کم نظیرش . “

خود سوفیا ترنر نیز می گوید : ” من افتخار می کنم که به عنوان کارشناس حرفه ای Wella ، یک نام و برند تجاری معروف و عالی ، زنان را تشویق می کنم که در انتخاب هایشان جسورانه عمل کنند ، و این به منزله ی افتخار برای من است . همکاری با افراد خلاقی مثل آن ها بسیار خوب است ، زیرا آن ها به شخصیت حقیقی من خارج از صفحه روح می دهند و به من اجازه می دهند که شخصیت خود را خارج از صفحه نمایش نیز بیان کنم . “

هشتگ اختصاصی ترنر Sophiexwella# ..!

او در ماه آینده در کمپین های تابستانی و پاییز Wella Professionals ظاهر می شود . سونیا داو ، هنرمند مشهور Wella Professionals ، با افراد مشهور مسیحی که در زمینه استایل مو فعالیت می کنند ، در کمپین کار می کند . ترنر همچنین در بازاریابی جهانی ، تبلیغات چاپی و دیجیتال ، نمایش در فروشگاه و رسانه های اجتماعی (هشتگ Sophiexwella# ) ظاهر خواهد شد .


Wella Professionals در تجارت ، تمرکز بر محصولات مو سالنی ، رنگ مو حرفه ای و خدمات زیبایی را مورد هدف خود قرار داده است و در این راه از سوفیا می تواند به بهترین شکل استفاده کند .

لورا سیمپسون ، افسر ارشد بازاریابی زیبایی Coty Professional Beauty ، می گوید : ” او یک هنرمند استثنایی است که نشان دهنده یک نسل از زنان است که دوست دارند خود را با رنگ موی فوق العاده و رنگارنگ ارضا کنند . نتایج رنگ های منحصر به فرد فقط با استفاده از بهترین محصولات و خدمات و در سالن آرایش قابل مشاهده است ، چیزی است که Wella Professionals با افتخار با همکاری سوفیا ترنر به میلیون ها زن و مرد در سراسر جهان ارائه می دهد . “

حسین

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago