#


شناخت برندهای معتبر جهان

ویکتور ورولف
14 می 2017 بدون نظر 1565 بازدید

شناخت برندهای معتبر جهان

 شناخت برندهای معتبر جهان

ویکتور و رولف

در سال ۱۳۹۳ میلادی ویکتور هورستینگ و رولف استورن که هر دو در آن زمان ۲۴ ساله بودند برند های هلندی را تأ سیس کردند به نام ویکتور و رولف . این برند هلندی با بسیاری دیگر از برند های متفاوت است و به دنبال اهداف خاصی می باشد . بیایید نگاهی به این برند مشهور بیندازیم و خط مشی و آثار آن را بررسی کنیم . ویکتور و رولف کار خود را زمانی آغاز کردند که در دانشگاه هنر و طراحی هلند دانشجوی فشن بودند .

در سال ۱۹۹۳ پس از برگزیده شدن در مسابقه ی بین المللی مد و عکاسی به پاریس نقل مکان کردند . آن ها اولین نمایش مد مخصوص به خود شان را در هفته مد پاریس در سال ۱۹۹۸ و بدون نام برگزار کردند که باعث شد توجه رسانه ها به آنها جلب شود . این نمایش ، عروسک روسی نام داشت که در آن یک مدل لایه های متعددی لباس پوشیده بود و یک به یک آن ها را در می آورد . آغاز طراحی لباس های آماده آن ها در سال ۲۰۰۰ میلادی بود که فروشگاه های اختصاصی برند خود را نیز در میلان افتتاح کردند .

کارهای عمده ویکتور و رولف

یکی از کار های عمده ی ویکتور و رولف طراحی لباس برای برند H & M در سال ۲۰۰۶ میلادی بود. همچنین آن ها در سال ۲۰۰۶ قرار دادی با لورال برای تولید عطر مردانه برند خود امضا کردند که این عطر با نام آنتیدات در آمریکا معرفی گردیده و عرضه شد.

حدود دوسال بعد یعنی در سال ۲۰۰۸ رئیس گروه OTB که مالکیت برند هایی همچون مارتین مارگیلا ، مارنی و دایزل را در دست داشت به برند ویکتور و رولف علاقه مند گردیده و مالکیت آن ها را نیز بر عهده گرفت . طراحی لباس های تئاتر مختلفی هم بر عهده ویکتور و رولف بوده است .

معانی هنری مختلفی در نمایش های عجیب ویکتور و رولف د رهفته های مد است که سواد هنری زیادی را برای فهمیدن  آن ها لازم دارد. از شاخصه های این برند این است که از لباس هایی که به ع مد دارای سوراخ و پارگی هستند و عملاً قابل پوشیدن نیستند در کنار لباس های خارق العاده ای که به قسمت های بسیار بالایی به مجموعه داران فروخته می شوند استفاده کرده و این دو را در کنار یکدیگر به سبکی بسیار زیبا قرار می دهد .

یکی از جالب ترین و خارق العاده ترین کارهای این دو طراح د رهفته مد لباس های سفارشی پاییز و زمستان ۲۰۱۶ بود که بر مبنای مد پایدار طراحی شده بود و از بازیافت لباس های قدیمی تولید شده بودند . لباس های قبلی که دیگر استفاده می شدند برش خورده بودند و به صورت حصیری بافته شده و لباس های جدیدی را به وجود آورده بودند که بافت و طرح منحصر به فردی نیز داشت . آن ها حتی از دکه لباس های قبلی نیز به عنوان تزئین لباس های جدید استفاده کرده بودند.

  برند کو آچ

کوآچ

کوآچ

یکی از برند های لاکچری آمریکایی که بخاطر آکسسوری های زنانه و مردانه مانند کیف ، محصولات چرمی ، ساعت چرمی ، روسری و جواهرات شهرت فراوانی دارد برند  Coach  است که اصالتی نیویورکی دارد و تأسیس شده در دهه ۱۹۴۰ میلادی است .

در سال ۱۹۴۱ میلادی یک کسب و کار خانوادگی در خیابان سی و چهارم منهتن نیویورک به نام کو آچ تأسیس شد که در ابتدای امر شش کارگر داشت و کیف پول تهیه می کرد . مایلزکان و همسرش لیلیان که صاحب یک شرکت تولید کیف چرمی بودند در سال ۱۹۴۶ میلادی به شرکت پیوستند . آن ها در زمینه تولید و تجارت چرم تجربه فراوانی داشتند . مایلزکان با بر عهده گرفتن مسوولیت شرکت رد سال ۱۹۵۰ روشی تازه را برای ساخت چرم ها نرم تر و محکم تر ابداع کرد و آن ها را در رنگ های مختلفی تولید کرد.

در سال ۱۹۶۱ مایلزکان و همسرش مالکیت و مدیریت کامل کمپانی را به دست گرفتند و به توصیه ی همسرش خط تولید کیف های زنانه را نیز به کارخانه اضافه کردند.

طراحی لباس ورزش

در همین سال طراح لباس های ورزشی بانی کشین به استخدام شرکت در آمد و با طراحی ای که در مورد کیف های تازه انجام داد محصولات کو آچ را دچار تحولی شگرف کرد. با الهام از ماشین های اسپرت کیف هایی طراحی کرد که با رنگ های روشن تر از معمول بود و کفش های هماهنگ با کیف هم طراحی کرد .

محصولات کو آچ تا اواخر دهه ۷۰ فقط در آمریکا و به خصوص شمال شرقی آمریکا توزیع می شد . اما در سال ۱۹۷۹ لوییس فرانکفورت به معاونت کمپانی انتخاب شد و سیستم توزیع موجب تحول گردید . مایلز کان و همسرش در سال ۱۹۸۵ تصمیم گرفتند کمپانی را بفروشند و به کار مزرعه داری بپردازند و کمپانی کو آچ به شرکت سارالی به قیمت ۳۰ میلیون دلار فروخته شد اما فرانکفورت در سمت خود باقی ماند .

کمپانی کو آچ در طول دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی با مدیریت لوییس فرانکفورت با موفقیت به کار خود ادامه می داد . فرانکفورت در سال ۱۹۹۶ اریدکراکوف را که یک طراح هنری بود به عنوان مدیر هنری برند کوآچ استخدام کرد که با طرح های خود کوآچ را از یک شرکت محدود به برندی مشهور و جهانی تبدیل کرد . استوارت مورز در سال ۲۰۱۴ جای او را گرفت واین برند مشهور تا به امروز به موفقیت خود ادامه داده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *