#


برند دیور در گذر زمان

برند دیور
22 نوامبر 2017 بدون نظر 1425 بازدید

برند دیور در گذر زمان

برند دیور در گذر زمان

کشور فرانسه برند های معروف و لوکس بسیاری را تا کنون داشته است که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را داشته اند. یکی از برندهای معتبر فرانسه دیور می باشد که در سال۱۹۴۶ میلادی فعالیت خود را آغازه کرده و روز به روز پیشرفت های بسیاری را در کارنامه خود ثبت کرد. برند دیور زمانی که آغاز به کار کرد طراحی هایش به وسیله کریستین دیور ایجاد می شد به همین دلیل نام دیور برای این برند فرانسوی انتخاب گردید. کریستین دیور در زمینه تولید لباس های زنانه شیک و جذاب توانسته بود در سال۱۹۴۶ میلادی یک فرمانروایی بزرگ را به وجود بیاورد.
برند دیور به عنوان یکی از غول های دنیای مد و فشنی که در حال حاضر وجود دارد شناخته می شود و علاوه بر آن تاریخ غنی و مفصلی را برای خود داشته است. در این مقاله قصد داریم در مورد برند دیور و تغییراتی که در طول تاریخ داشته کمی صحبت کنیم.
تمام افرادی که در برند دیور حضور داشته اند همچون کریستین دیور، جان گالیانو و همچنین سنت لورنت همیشه این برند طرح های خلاقانه ای را از خود نشان داده است و همیشه در طرح هایی که به وسیله طراحان دیور ارائه شده شاهد نبوغ و ابتکار بوده ایم.

برند دیور

برند دیور

زمانی که نام و آوازه برند دیور به گوش مردم در کشورهای مختلف می رسد در ابتدا به یاد لباس های پر زرق و برقی که طراحی کرده است می افتند و پس از آن لوازم آرایشی لوکس و زیبایی که نام این برند را بر روی خود دارند به ذهن عموم مردم خطور می کند. در واقع برند دیور توانسته تجملات را به زیباترین شکل به مردم بشناساند و به عنوان یک برند تجملاتی از آن یاد می شود.
برند دیور در تاریخ۱۶ دسامبر۱۹۴۶ میلادی در شهر پاریس برای نخستین بار کار خود را آغاز نمود. کریستین دیور که با عنوان موسس این برند شناخته می شود در ابتدای کار به تولید عطر پرداخته بود و به همین جهت می توان گفت نخستین محصولی که دیور تولید کرده و به معرض فروش گذاشته بود عطر می باشد. کریستین دیور نام میس دیور را بر روی نخستین عطر تولیدی خود گذاشت و نام این عطر را از نام خواهر خود کاترین دیور گرفته بودو با این کار موجب شد نام خواهرش در افکار عمومی حک شود. کمپانی دیور در زمینه تولید لباس های جذاب و لوازمی که از چرم تهیه می شدند سعی داشت کیفیت بالایی را به کار بگیرد که خود این مساله موجب شد زودتر از دیگر برندها بتواند محصولات خود را توسعه بدهد.دیور در زمینه محصولات ارایشی و محصولاتی که بتوانند از پوست به بهترین شکل مراقبت کنند نیز تولیدات خوبی را ارائه داده است.

پس از دو سال که از افتتاح نخستین مغازه برند دیور می گذشت کریستین دیور شعبه جدید برند خود را در شهر نیویورک افتتاح کرد که بازگشایی این شعبه به سال۱۹۴۸ میلادی می رسد. برند دیور به عنوان برندی شناخته می شود که برای توسعه و گسترش خود سرعت بسیار بالایی داشت و پنج سال پس از افتتاح شعبه نیویورک توانست در کشورهای دیگر نیز شعباتی را افتتاح نماید. زمانی که برند دیور قصد داشت جشن ده سالگی خود را برگزار کند آمارهای منتشر شده حاکی از آن بود که ده هزار لباسی که به نام این برند معروف فرانسوی است به فروش رسیده است.

برند دیور

برند دیور

برند دیور تا به حال اجناس لوکس و با ارزش بسیاری را تولید کرده است که هر فردی که به مد و فشن علاقه داشته باشد حتما از محصولات این برند برای خود انتخاب کرده است. اغلب تولیدات برند دیور مخصوص زنان می باشد اما این کمپانی تنها به تولید محصولات زنانه اکتفا نکرده و برای مردان و کودکان نیز تولیدات خوب و با کیفیتی را ارائه داده است.
برند دیور یک سال پس از تاسیس در دفتر مرکزی خود شو لباس که مخصوص بهار و تابستان بود را برگزار کرد و برای نشان دادن طرح های فوق العاده این برند از نود مدل به همراه شش مانکن استفاده شده بود. این شویی که به وسیله دیور برگزار شده بود در بین افراد شهرت و محبوبیت بسیاری پیدا کرد و طبق نظریه ای که کارشناسان عرصه مد ابراز کرده اند در صنعت مد توانست نام این برند را جلوتر از رقبایی که داشت عنوان کند.
لباس هایی که به وسیله دیور تولید می شدند طرفداران بسیاری داشت که افراد ثروتمد اروپایی و هنرمندان معروف هالیوودی را می توان به عنوان مشتریان پر و پا قرص این برند به شمار آورد. دیور موجب شد پاریس که طی جنگ در صنعت مد جایگاه خود را از دست بدهد دوباره قدرتمند شده و به عنوان مهد صنعت مد در جهان شناخته شود و به جایگاه بالایی که داشت دست پیدا کند.

فروشگاه های بسیاری در کشورهای مختلف جهان وجود دارند که طرح های دیور را به مشتریان عرضه می کنند و باید خاطر نشان کرد این برند فرانسوی برای فروش محصولات خود یک وب سایت رسمی و فروشگاه اینترنتی دارد که مشتریان و افراد علاقه مند به محصولات این کمپانی می توانند لباس ها و محصولات انتخاب شده خود را از طریق این فروشگاه های اینترنتی نیز سفارش بدهند.

برند دیور

برند دیور

در حال حاضر بیشتر از۱۶۰ فروشگاه در سراسر جهان وجود دارد که به عنوان خرده فروش و بوتیک اقدام به ارائه محصولات دیور به مشتریان می کنند. در سال۲۰۱۰ میلادی آماری منتشر شد که نشان می داد بیشتر از دویست و ده نمایندگی دیور در جهان وجود دارد که فروش مستقیم محصولات دیور را بر عهده داشته و تولیدات این برند محبوب را در اختیار علاقه مندان به آن قرار می دهند. برند دیور با وجود اینکه رقبای بسیار زیادی دارد ولی با این حال همچنان با موفقیت به راه خود ادامه می دهد و تا کنون توانسته بیشتر از هشتاد و پنج هزار کارمند در فروشگاه های خود در کشورهای مختلف داشته باشد.
در سال۲۰۱۱ میلادی درآمد خالص این برند به چیزی بیش از یک میلیارد یورو می رسید که تا کنون این رقم بیشتر نیز شده و مسلما برند دیور توانسته به سود بالاتری نیز دست پیدا کند. برند دیور در کار خود به قدری خوب عمل کرده است که افراد بسیار مشهوری در سرتاسر جهان از محصولات این برند جهانی استفاده کرده اند و در مجامع مختلفی با تولیدات این برند حضور پیدا کرده اند.
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *