#


برند بنتون از آغاز تا کنون

بنتون
5 نوامبر 2017 بدون نظر 1311 بازدید

برند بنتون از آغاز تا کنون

برند بنتون از آغاز تا کنون

در سال۱۹۳۵ میلادی در شهر ترویزو ایتالیا فردی به نام لوچیانو بنتون به دنیا آمد که روز تولد او به۱۳ مه اختصاص دارد. زمانی که لوچیانو پانزده ساله بود پدرش در گذشت و او به عنوان فرزند بزرگ تر خانواده مجبور شد قید ادامه تحصیل را زده و به خاطر تامین زندگی خواهر و دو برادر کوچک ترش به کار مشغول شود .

بنتون

بنتون

لوچیانو در آغاز کار توانست در یک فروشگاه که مخصوص فروش لباس بود به کار مشغول شود. چند سال بعد زمانی که لوچیانو و خواهر و برادرهایش کمی بزرگ تر شدند تصمصم گرفتند کمپانی گروه بنتون را احداث نمایند. این خواهر و سه برادر هیچ گونه تحقیق و بازار یابی ای در این باره انجام نداده بودند و در سال۱۹۶۵ میلادی توانستند کمپانی بنتون را در ایتالیا تاسیس کنند.

کلیه افراد خانواده بنتون در شهر ترویزو ایتالیا به دنیا آمده اند و از همین نقطه نیز کار خود را آغاز کردند. لوچیانو زمانی که کمپانی را با مشارکت خواهر و دو برادرش احداث کرد به عنوان رئیس این کمپانی معرفی شد و در کنار آن نیز یکی از اعضای هیئت مدیره کمپانی ادیزون به شمار می رفت.

زمینه های فعالین کمپانی بنتون

خاندان بنتون توانستند با سرمایه گذاری در کمپانی ادیزون شرکت ها و کسب و کارهای دیگری را نیز افتتاح کنند که در این بین سهام سی و هفت درصدی کمپانی اتواسترید که بیشترین بزرگ راه های ایتالیا را در اختیار دارد یکی از این تجارت های مهم بنتون می باشد. کمپانی بنتون علاوه بر این در شرکت اتوگریل که مجموعه ای از رستوران های زنجیره ای را پوشش می دهد شصت و هفت درصد سهام دارد. البته بنتون سعی کرده در زمینه های دیگر نیز سرمایه گذاری هایی را انجام دهد که صنعت هتلداری ایتنالیا یکی از این سرمایه گذاری های مهم آن به شمار می رود و هر ساله سود بسیاری را برای این کمپانی جهانی در پی دارد.

بنتون

بنتون

کمپانی بنتون کار خود را از ایتالیا آغاز کرده و تا سال۱۹۷۶ میلادی فروش خود را در داخل این کشور انجام می داد. لوچیانو بنتون بر این باور است که ابتدا باید رضایت مشتری را به دست آورد و اگر علیرغم این کار کنیم  هیچ فردی علاقه ای برای خرید محصولات ما نخواهد داشت.

در سال۱۹۸۰کمپانی بنتون تعداد فروشگاه هایی که در آمریکا داشت را کاسته و سعی کرد بیشتر در بازارهای جهانی به دنبال ایده هایی برای توسعه و پیشرفت محصولات خود باشد. پس از این سال کمپانی بنتون سعی کرد محصولات خود را به کشورهای خاور دور فرستاده و تعداد بیشتری فروشگاه در این کشور ها افتتاح نماید که در بین تمام کشور ها فقط کشور چین توانسته پنجاه فروشگاه این برند را در خود داشته باشد.

برند جهانی بنتون در سال۱۹۹۶ میلادی بود که تعداد هفت هزار فروشگاه را در بیش از صد کشور جهان افتتاح نماید که برند اصلی این کمپانی یعنی سیسلی را به مشتریان و علاقه مندان این برند معرفی می نماید. بنتون برای انجام کارهای کمپانی خود در سراسر جهان هشتصد کارمند داشت که فروشگاه های مستقلی که در کشورهای سراسر جهان وجود داشت زیر نظر آن ها مدیریت می شد.

بنتون

بنتون

چندین سال پس از این موضوع اعضاء خانواده بنتون توانستند یک امپراتوری بزرگ را برای خود درست کنند که پانزده کارخانه و نزدیک به شش هزار بخش فروش جزو ملحقات این امپراطوری بزرگ به شمار می رفت. این کارخانه ها و مراکز فروش هر ساله چندین بیلیون دلار را برای کمپانی بنتون در پی داشتند.

تبلیغات یکی از مهمترین مواردی بود که توانست به گسترش و توسعه کمپانی بنتون کمک شایانی کند و به جرات می توان گفت در شهرت این کمپانی نقشی اساسی داشته است. لوچیانو و اعضای خانواده اش تنها به تولید پوشاک اکتفاده نکرده و در زمینه های دیگری نیز سرمایه گذاری های کلانی را انجام دادند.

زیرمجموعه های برند بنتون

این کمپانی یک تیم اتومبیل رانی فرمول یک هم برای خود دارد که در مسابقات زیادی شرکت کرده است. البته ناگفته نماند این برند جهانی دارای باشگاه راگبی و بسکتبال نیز می باشد که به نام خود این برند ثبت گردیده است. کمپانی بنتون در واقع تصمیم داشته علاوه بر دنیای تجارت در جهان ورزشی هم نام و آوازه خود را به گوش همه برساند و این کار را نیز با موفقیت انجام داده است.

این کمپانی بزرگ در زمینه مشکلات اجتماعی هم تا جایی که توانسته یا به صورت مستقل و یا به صورت مشارکتی با سازمان های دیگر فعالیت داشته است و به جز تولید پوشاک در زمینه تولید لوازمی همچون وسایل ورزشی مانند راکت تنیس و اسکی کستل و کفش های هاکی و کفش های اسکی محصولات با کیفیتی را وارد بازارهای جهانی کرده است.

بنتون

بنتون

دیگر محصولاتی که به وسیله کمپانی بنتون تولید شده است عبارتند از لوازم التحریر ، اکسسوری هایی همچون ساعت و عینک و پارچه های کتان که محصولات با کیفیت و خوبی روانه بازارهای سراسر جهان گشته است. اگر هنگام خرید لوازم آرایشی نام برند بنتون را بر روی محصولات آرایشی دیدید به هیچ وجه متعجب نشوید چرا که این کمپانی در این زمینه نیز محصولات با کیفیتی را تولید کرده است.

لوچیانو بنتون طی سال های۱۹۹۲ تا۱۹۹۴ میلادی به عنوان سناتور جمهوری ایتالیا انتخاب شده بود. ایده هایی که لوچیانو برای توسعه و گسترش کمپانی بنتون اجرا کرد باعث شد که این کمپانی خانوادگی به ثروتی چند تریلیون دلاری دست پیدا کند و به عنوان یکی از کمپانی های ثروتمند جهان شناخته شود که در بین دیگر ثروتمندان جهانی قرار گرفته است.

جیولانا خواهر لوچیانو یکی از اعضا هیئت مدیره گروه بنتون و همنیم ادیزون می باشد که در خصوص تولید لباس های کشباف این کمپانی برنامه ریزی کرده و بین تمام محصولات این برند جهانی هماهنگی ایجادمی کند. گیلبرتو برادر کوچکتر لوچیانو به عنوان رئیس کمپانی ادیزون شناخته شده و تمام سرمایه گذاری های مالی کمپانی بنتون زیر نظر او کنترل و مدیریت می شود.

البته باید این را نیز ذکر کنیم که گیلبرتو ریاست اتوگریل را نیز در دست داشته و معاون کمپانی بنتون نیز می باشد. برادر دیگر لوچیانو یعنی کارلو قائم مقامی بنتون و ادیزون را بر عهده داشته و میان تمام شعباتی که در سراسر جهان قرار دارند با شعبه مرکزی این کمپانی عامل برقراری ارتباط می باشد.

اولیویرو توسکانی پس از اعضای خانواده بنتون به عنوان مکعروف ترین چهره این کمپانی شناخته می شود و توانسته در سمت مدیریت هنری این کمپانی اگهی های چاپی بسیاری را برای معرفی این برند طراحی کند. در واقع این طور می توان گفت که کمپانی بنتون بیشترین شهرتی را که به دست آورده است مدیون توسکانی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *