#


برند اسپریت پیشرو در دنیای ساعت مچی لوکس

اسپریت
14 اکتبر 2017 بدون نظر 5123 بازدید

برند اسپریت پیشرو در دنیای ساعت مچی لوکس

برند اسپریت پیشرو در دنیای ساعت مچی لوکس

تاریخچه برند اسپریت

سانفرانسیسکو آمریکا در سال ۱۹۶۸ میلادی شاهد پدید آمدن برندی نو در دنیای ساعت های مچی بود که با نام اسپریت خود را به تمام جهان معرفی کرد. اگر به معنی اسپریت دقت کنید متوجه می شوید که به معنای آرامش و روح آزاد است و همین امر موجب می شود ناخواسته آرامشی عمیق به جسم و روح شما تزریق شود.

مخاطبان اصلی اسپریت همواره مردان و زنان و کودکان می باشند و اسپریت همیشه سعی کرده سبک های الهام بخشی را به وجود بیاورد که از مواد با کیفیت بالا و با دقت در جزئیات تولید شده باشند.دو گروه Core و Collection به عنوان اصلی ترین خانواده اسپریت شناخته می شوند.

معرفی اسپریت کور

در تمام ساعت هایی که در گروه اسپریت کور ساخته شده اند موتورها کوارتز بوده و مواد به کار رفته در بند ساعت و قطعات دیگر آن همگی عاری از مواد شیمیایی هستند که برای فرد مضر می باشد.تمام ساعت های اسپریت بندهایی از جنس چرم و فلز و غیره دارند و قاب ضد زنگ که با نام استینلس استیل معروف هستند و علاوه بر آن تمام ساعت های تولیدی این کمپانی ضدآب بوده و به مدت ۲۴ ماه از سوی اسپریت ضمانت می شوند.

اسپریت

اسپریت

ساعت های اسپریت کالکشن

ساعت هایی که با این نام از سوی اسپریت وارد بازار می شدند به خاطر نام و آوازه ای که اسپریت در دنیای زیورآلات و ساعت داشت باعث می شدند که کاربر آن ها بتواند به رویای داشتن ساعت لوکس و مدرن مخصوص خود دست پیدا کند.

افرادی که علاقه به مد دارند و تمایل دارند طبق مد روز باشند می توانند از مجموعه های جدید کالکشن اسپریت که دارای کیفیت بالاتر و استیل خاصی هستند و در تزئین آن هازا سنگ های زیر کنیا و آمیتیس استفاده شده است و رنگ و لعاب لوکس و مدرنی دارند مدلی را برای خود برگزینند. این ساعت ها باعث می شود یک طرح زیبا و جذاب و متفاوت را در ساعت مچی خود مشاهده کنید و استایلی جذاب داشته باشید.

اسپریت در تولید ساعت های خود به سراغ تکنولوژی های روز دنیا می رود و با بهره گیری از آن می تواند ساعت های لوکس و مدرنی را وارد صنعت ساعت سازی کرده و در حال حاضر دامنه فعالیت خود را در ۴۰ کشور گسترده است. ساعت هایی که اسپریت تولید می کند دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند که باعث شده ساعت های این برند به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در زمینه ساعت و زیور آلات شناخته شود.

اسپریت

اسپریت

۱ـ بیشترین ساعت های تولیدی اسپریت به صورت کوارتز کار می کنند که نسبت به ساعت های مکانیکی دارای دقت بیشتری هستند و همین امر کارایی آنها را ارتقا می دهد.

۲ـ یون هایی که در بندهای فلزی این ساعت ها به کار رفته از یون طلایی و رزگلد و مشکی و اعلب دورنگ هستند که بندهای فلزی این ساعت ها را پوشانده اند.

۳ـ رنگ و طرحی که برای پشت قاب این ساعت ها در نظر گرفته شده است در سه مدل پولیش داده و براق و مات هستند که جذابیت این ساعت ها را افزایش می دهد.

۴ـ اگر به قفل ساعت و پشت آن دقت کنید میبینید که نام و لوگوی برند اسپریت بر روی آن ها حکاکی شده است.

۵ـ موادی که در ساخت بند ساعت های اسپریت به کار رفته از جنس چرم و لاستیک و نایلون و..هستند که تمام آنها عاری از هرگونه مواد شیمیایی هستند و هیچگونه آسیبی به پوست دست کاربران نمی رساند.

۶ـ برای نگهداری از بند ساعت های اسپریت باید به روش های مختلفی عمل کرد. به عنوان مثال در مورد بندهای چرمی بایداز گوش پاک کن برای تمیز کردن استفاده کرد ولی در مورد بندهای فلزی یا رابر و نایلونی روش تمیز کردن و نگهداری متفاوت است و باید از آب و کمی صابون استفاده کنید.

اسپریت

اسپریت

۷ـ برای ساخت حدود ۴۰ درصد از قاب ساعت های اسپریت کریستال های معدنی به کار رفته و دارای خاصیت ضدآبی هستند.

۸ـ در تولید ساعت های ضد زنگ اسپریت از برنج و مقدار کمی نیکل که با قوانین بین المللی تطابق کامل دارد استفاده شده است تا پس از مدتی قاب آن ها زنگ نزده و سیاه نشود.

طبق آنچه که در استانداردهای جهانی آمده ساعت هایی که با عنوان مقاوم در آب وارد بازار می شوند باید در مقابل عرق کردن و باران وحدود ۳۰ دقیقه در زیر آبی که یک متر عمق دارد مقاومت داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *