#


برندهای معروف کفش ورزشی

کفش ورزشی
12 مارس 2017 بدون نظر 1259 بازدید

برندهای معروف کفش ورزشی

برندهای معروف کفش ورزشی
طی این مقاله ما به شما ۵ برند معروف و مطرح کفش ورزشی را به مشا معرفی خواهیم کرد.

۱- آدیداس (adidas) :

آدیداس یک برند مطرح کفش ورزشی است که در سال ۱۹۴۸ توسط ADOLF DASSLER به وجود آمد. در واقع می توان گفت این برند ورزشی در سال ۲۰۱۰ حدود ۱۲ میلیارد یورو درآمد داشته است. این برند از آن جهت معروف است که تنوع بسیاری در انواع محصولات و کفش ها شامل راگبی، بسکتبال، فوتبال، کریکت، دو، تنیس، گلف، و … دارد.

۲- پوما ( puma ) :

پوما یک کمپانی کفش ورزشی آلمانی است که به دلیل داشتن کفش ها و لباس های ورزشی معروف شده است. این برند توسط برادر ADOLF DASSLER و RADOLF DASSLER در سال ۱۹۲۴ به وجود آمد که در سال ۱۹۲۴ نیز از یکدیگر جدا شدند و نتیجه آن در کمپانی به نام های adidas و pumaشد درآمد به دست آمده شرکت puma در سال ۲۰۱۰ حدود ۳ میلیارد یورو بوده است.

۳- نایک (Nike ) :

کمپانی نایک از جمله بزرگ ترین فروشندگان کفش به ورزشکاران در دنیا می باشد. این برند در سال ۱۹۶۴ و با نام Blue Ribbon sports در ابتدا تاسیس شد و در سال ۱۹۷۸ به نام nike تغییر پیدا کرد. درآمد به دست آمده از این برند در سال ۲۰۱۱ حدود ۲۰ میلیارد دلار بوده ات.

۴- ریبوک (Reebok ) :

این برند توسط j.wofoster و پسرانش در سال ۱۸۹۵ به وجود آمد. و در سال ۱۹۵۸ نوه های آن ها، نام آن را به Reebok تغییر دادند. این برند به این خاطر معروف است که کفش های مناسب پیاده روی دارد. ریبوک از سال ۲۰۰۵ یک تابع از adidas است. این برند محبوبیت زیادی در کشورهای جنوبی آسیا به دست آورد که به دهه ۸۰ باز می گردد و در اواخر دهه ی ۹۰ به دوران اوج خود رسید.

۵- فیلا ( fila ) :

این برند از مطرح ترین و معروف ترین برندهای کفش ورزشی است و در سال ۱۹۱۱ در ایتالیا معروف شد. هرچند که این برند لباس های ورزشی دارد ولی به دلیل داشتن کفش های خوبش معروف شده است. محصولات لباس های ورزشی یلا برای گلف، و فوتبال و سایر ورزش های دیگر می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *