#


برندهای برتر لباس در جهان و آشنایی با آن ها

28 فوریه 2018 بدون نظر 2209 بازدید

برندهای برتر لباس در جهان و آشنایی با آن ها

آشنایی با برترین برندهای فعال در عرصه مد و لباس در جهان

یکی از مهمترین مواردی که در دنیای امروزه بسیار به آن اهمیت داده می شود و مورد توجه بسیاری قرار دارد لباس می باشد که هر روزه تنوع بسیاری پیدا می کند و می تواند استایل زیبایی را برای افراد به وجود بیاورد. البته در صورتی که در انتخاب لباس دقت شود و گزینه های مناسبی انتخاب گردد می تواند زیبایی فرد را دو چندان کند اما اگر نسبت به آن ها توجه کافی نشود هیچ تاثیری نداشته و برعکس می تواند ظاهری نامرتب و نازیبا را به وجود بیاورد. در حال حاضر برندهای معتبری در جهان وجود دارد که در زمینه طراحی و تولید لباس عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته با طرح های زیبای خود نظر افراد بسیاری را جلب نماید. در این مقاله قصد داریم برخی از این برندهای مطرح را معرفی نموده و شما را با آن ها آشنا کنیم تا بتوانید از لباس ها و طراحی های مدرن و زیبای آن ها استفاده لازم را برده و ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

برند آرمانی پیشرو در عرضه طراحی های خاص

کمپانی آرمانی به عنوان یکی از شرکت های مطرح ایتالیایی شناخته می شود که در عرصه مد و لباس فعالیت بسیار زیادی دارد و در سال۱۹۷۵ میلادی به وسیله جورجو آرمانی تاسیس شده است. محصولاتی که به وسیله این کمپانی مطرح تولید می شوند تنوع بسیار زیادی دارند و همین مساله موجب می شود تا علاقه مندان در زمینه خرید کالاهای لوکس و لوازم آرایشی و لباس و عطر و عینک و جواهرات و همچنین ساعت بتوانند با خیال راحت به سمت برند آرمانی بروند و ظاهری مرتب و جذاب را برای خود بسازند.

در ابتدای راه جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی تنها ده هزار دلار برای افتتاح این کمپانی داشتند و به قدری توانسته بودند در کار خود پیشرفت نمایند که در سال۲۰۰۵ میلادی فروش آن ها چیزی در حدود۶۹/۱ میلیون دلار بود و این مساله موجب شد تا به عنوان یکی از برندهای گران و برتر در جهان شناخته شود. در حال حاضر چیزی در حدود۳۰۰ فروشگاه و بوتیک زیر مجموعه این کمپانی می باشد که در۳۶ کشور جهان قرار گرفته اند و در تمام این فروشگاه ها۴۷۰۰ کارمند در حال کار می باشند. کمپانی آرمانی در سرتاسر جهان دارای۱۳ نمایندگی می باشد که محصولات این برند را عرضه کرده و در اختیار فروشگاه ها قرار می دهند.

برند آرمانی علاوه براین به وسیله همکاری با کمپانی های دیگر وارد برنامه های دیگری همچون ساختت هتل و مراکز تفریحی شده است و در دنیای گوشی های موبایل نیز می توان رد پایی از این برند را دید. این کمپانی پس از همکاری ای که با کمپانی آرایشی لورئال داشته در زمینه تولید عطرهای زنانه و مردانه نیز وارد شده و توانسته تولیدات خوبی داشته باشد.

برند معروف دولچه اند گابانا

یکی دیگر از برندهای ایتالیایی که در سال۱۹۸۵ میلادی تاسیس شده برند دولچه اند گابانا می باشد که به وسیله دمینیکو دولچه و استفانو گابانا تاسیس شده است. این دو نفرد به عنوان دو تن از طراحان به نام ایتالیایی شناخته می شوند که توانسته اند در شهر میلان برندی جهانی را افتتاح نمایند. دو برند مشهور دی اند جی و دولچه اند گابانا دو تا از زیر مجموعه های این کمپانی می باشند که هر کدام سیاست و خط خود را داشته و تولیدات خوب و با کیفیتی را عرضه کرده اند. برند دولچه اند گابانا بیشتر مربوط به لوازم تجملی و گران بها می باشد که دارای طرح های پیچیده بوده و همین مساله موجب شده به عنوان یک برند گران قیمت و لوکس معرفی شود.

افراد مشهور بسیاری در جهان هستند که از طرفداران پر و پا قرص این برند می باشند و هر روزه از محصولات زیبا و خارق العاده آن استفاده می نمایند. ظرافت و زیبایی که برند دولچه اند گابانا در تولیدات خود از جمله اکسسوری ها و جواهرات و عطر و لوازم آرایشی و عینک های آفتابی و لباس و کیف و کفش و تمام این موارد دارد بر هیچ کس پوشیده نیست و همین مساله موجب شده تا به عنوان یکی از برندهای مطرح جهان شناخته شود و بتواند مورد توجه افراد بسیاری در سراسر جهان قرار بگیرد. لباس های با کیفیت و کلیه تولیدات خوب این برند موجب شده تا به عنوان یکی از برندهای مطرح و برتر در جهان شناخته شود که البته محصولات تولیدی آن نیز دارای قیمت بالایی می باشد اما طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد.

برند شناخته شده پرادا

ایتالیا در زمینه مد و لباس و کالاهای لوکس برندهای مطرحی را به جهان معرفی کرده است که پرادا یکی دیگر از این برندها می باشد. ماریو پرادا به همراه برادر خود در سال۱۹۱۳ میلادی اقدام به تاسیس این برند نمودند و دفتر مرکزی آن را در شهر میلان قرار دادند. طراحی های زیبایی که محصولات این برند دارد مورد توجه جوانان و نوجوانان بسیار قرار گرفته است و همین مساله موجب شده تا در سرتاسر جهان شعبات بسیاری را افتتاح نماید. تمام علاقه مندان می توانند به راحتی به تولیدات این برند دسترسی داشته باشند که همین مساله موجب می شود به عنوان یک برند محبوب در جهان شناخته شود. البته ناگفته نماند لباس هایی که به وسیله برند پرادا طراحی و تولید شده اند به دلیل داشتن طراحی خاص و لوکس خود دارای قیمت بسیار زیادی هستند و همین مساله موجب شده تا این برند نیز در زمره یکی از برترین و گران ترین برندهای جهان قرار بگیرد.

برند شنل برندی خاص در دنیای مد و لباس

یکی از برندهای مطرح فرانسوی که در زمینه مد و طراحی بسیار خوب عملکرده برند شنل می باشد. این برند به عنوان یکی از کمپانی های کالای لوکس و خانه مد فرانسوی شناخته می شود که در سال۱۹۰۹ میلادی به وسیله خیاطی به نام گابریل کوکو شنل افتتاح شده و در شهر پاریس قرار دارد. در حال حاضر این کمپانی به عنوان یکی از مهمترین خانه های طراحی مد و لباس زنانه به شمار می رود که توانسته مورد توجه خانم های بسیار زیادی قرار بگیرد. هم اکنون آلن و جرارد ورتایمر صاحبان این کمپانی فرانسوی می باشند که در واقع نوه های پیر ورتایمر هستند که او تنها شریک کوکو شنل در هنگام تاسیس این کمپانی بوده است.

این برند در زمینه عرضه محصولات لوکس و گران بها همچون لباس های آماده و عطر و لوازم آرایشی و کیف های دستی دارای شهرت بسیار زیادی می باشد که میزان این محبوبیت در میان برندهای مشابه دیگر بسیار بیشتر می باشد. طراحی خاص و منحصر بفردی که محصولات شنل دارد موجب شده تا به عنوان یکی از برندهای مطرح و گران قیمت در جهان شناخته شود. طرح های این برند به قدری خاص و تک است که در هیچ کجای جهان نمونه ای از آن را مشاهده نخواهید کرد، البته ناگفته نماند در صورتی که تمایل به خرید محصولات این برند داشته باشی باید هزاران دلار هزینه پرداخت نمائید تا بتوانید یکی از محصولات آن را به همراه خود داشته باشید. مسلما طرح های خاص و بینظیر لباس های این برند می تواند جذابیتی خاص را به استایل شما ببخشد و شما را فردی شیک پوش و جذاب نشان دهد.

برند تک و خارق العاده گوچی

یکی از برندهای ایتالیایی که در صنعت مد و لوازم چرمی فعالیت دارد برند گوچی می باشد. این برند به عنوان زیرمجموعه ای از کمپانی فرانسوی کرینگ می باشد که در سال۱۹۲۱ میلادی به وسیله گوچیو گوچی افتتاح شده است و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر فلورانس می باشد. این کمپانی مطرح در سال۲۰۰۸ میلادی درآمدی بالغ بر۴.۲ میلیارد یورو داشته و در سال۲۰۰۹ توانسته جایگاه چهل و یکم را در جدول یکصد نام تجاری برتر در جهان را به خود اختصاص دهد. این برند یکی از پرفروش ترین برندهای تجاری ایتالیایی می باشد و دارای۲۷۸ نمایندگی مستقیم در سرتاسر جهان می باشد و در زمینه نوآوری در صنعت مد و تولیدات با کیفیت و بی عیب توانسته نام خود را مطرح نماید. این برند توانسته از ابتدای کار زرق و برق و کیفیت بالای محصولات ایتالیایی را که مخصوص زنان و مردان می باشد به تمام جهان نشان بدهد و در این زمینه به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *