Categories: لباس

برج میلاد هم نوروز جهانی را جشن می گیرد

آئئین نوروزی در برج میلاد برگزار خواهد شد که براساس گفته های مدیرعامل برج میلاد  :در برگزاری جشن نوروز سفرای کشورهای حوزه نوروز حضور خواهند داشت .نوروز جهانی امسال در تاریخ ۹ اسفند ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد علی درویش پور افزود :محوریت این برنامه اهمیت فرهنگی ثبت جهانی نوروزاست که نشان دهنده نماد همبستگی منطقه ای و قدرت فرهنگ در به وجود آوردن همدلی بین کشورها بوده و در برج میلاد و سالن همایش های بین المللی آن برگزار خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه جشن نوروز جهانی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران و  میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و برج میلاد برگزار خواهد شد گفت :در این مراسم سفرهای ۱۲ کشور که عضو پرونده ثبت جهانی نوروز هستند حضور خواهند داشت از جمله هند ،پاکستان، ترکیه، قزاقستان، آذربایجان، عراق، افغانستان ،ترکمنستان، قرقیزستان و تاجیکستان در این مراسم دعوت هستند.

درویش پور ادامه داد: ۱۲ کشور ی که جشن نوروز دارند به همراه سفره های هفت سین که مختص کشورهای خود است  در این مراسم شرکت خواهند کرد تا با آداب و سنن نوروزی یکدیگر  آشنایی بیشتری داشته باشند، همچنین در این برنامه سه گروه موسیقی از کشورهای افغانستان آذربایجان و ایران قرار است که هنرنمایی کنند علاوه بر آن گروه نوروز خوانی نیز به بازخوانی این آیین باستانی و سنتی خواهند پرداخت.

مدیرعامل برج میلاد در صحبت های خود عنوان کرد دکتر میرشکاری که پرونده ثبت جهانی نوروز را تدوین کرده موفق به دریافت نشان نوروز شده است و گفت : قرار بر این است که در این مراسم از تمبر نوروز نیز در کنار سفرای کشورهای مختلف رونمایی شود همچنین در لابی مرکز همایش‌های برج میلاد سفره هفت سین ایرانی هم پهن خواهد شد.

زمان برگزاری نوروز جهانی

درویش پور در پایان اظهار کرد: در همان تاریخ برگزاری جشن نوروز نمایشگاه عکسی نیز با همین محوریت در لابی مرکز همایش های برج میلاد برگزار می گردد.

با توجه به گزارش روابط عمومی برج میلاد در این مراسم باشکوه ورزش جاهای برجسته هنری و همچنین هنرمندان نیز دعوت شده اند.

از من بپرس

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago