#


برترین مدهای زنانه مناسب بهار۲۰۱۸

7 آوریل 2018 بدون نظر 1599 بازدید

برترین مدهای زنانه مناسب بهار۲۰۱۸

مدهای زنانه مناسب بهار و ایجاد استایلی بهاری

بهار به عنوان زمانی برای تغییر شناخته می شود و دنیای مد و فشن نیز سعی کرده از این تغییرات عقب نماند و طرح های زیبایی برای این فصل رویای وارد دنیای مد شده اند. به طور مثال در بهار۲۰۱۸ طرح های مختلف و جدیدی از لباس و اکسسوری دیده خواهد شد که مدت های زیادی است توجهی به آن ها نشده است. اطز طرح های خال خال تا لباس هایی که به رنگ قرمز و بنفش و دیگر موارد همه و همه دستخوش تغییرات شده و با طرحی جدید و زیبا مجددا وارد دنیای مد شده اند. اگر تمایل دارید با مدهایی که برای این فصل زیبا در نظر گرفته شده اند آشنا شوید بنابراین توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید و آن را تا انتها مطالعه بفرمائید تا شاید موردی از ان ها با سلیقه تان هماهنگ بود و ترجیح دادید در بهار از آن ها استفاده نمائید.

کیف کمری زنانه

کیف های کمری در مد بهار سال۲۰۱۸ تاثیر بسیار زیادی دارند و این تاثیر به گونه ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. این مدل از کیف ها دارای تنوع بالایی می باشند و می توانید آن ها را در اشکال مختلف به همراه خود داشته باشید؛ دور کمرتان ببندید و یا اینکه به صورت آویزان از شانه هایتان قرار دهید. این کیف ها به علت حالت اسپرت و غیر رسمی ای که دارند بهترین گزینه برای استفاده در طول روز می باشند و به راحتی می توانید در طول روز از آن ها استفاده کنید. ستاره های هالیوودی نیز از این مدل کیف ها استفاده می کنند که می توان به ریحانا اشاره کرد. این ستاره مشهور کلکسیونی از این کیف ها را طراحی نموده و وارد بازارهای جهانی کرده است. برند بالنسیاگا و رشاس از دیگر برندهایی می باشند که برای فصل بهار کیف های کمری زیبایی را طراحی نموده اند.

پلاستیک بی رنگ

مطمئنا شما نیز در فشن شوها و یا خیابان ها لباس ها و اکسسوری هایی مانند کیف و کفش را دیده اید که بی رنگ هستند و جنس آن ها از پلاستیک می باشد. این مد در فصل بهار نیز وجود دارد و در صورتی که تمایل دارید به مد باشید می توانید از کفش های پلاستیکی که درون آن ها دیده می شود و یا کفش ها و بارانی های شیشه ای و موارد دیگر استفاده نمائید و آن ها را به لباس هایی که در کمدتان قرار دارد بیافزائید.

رنگ بنفش متمایل به صورتی

با توجه به اینکه رنگ سال۲۰۱۸ بنفش انتخاب شده است اما این رنگ در بهار کمی متغیر خواهد بود. رنگی که بیش تر از دیگر رنگ ها در بهار دیده خواهد شد بنفش مایل به صورتی می باشد که هم از آن در خصوص لبای های رسمی استفاده شده است و هم لباس های غیر رسمی به این رنگ طراحی خواهند شد. چنانچه علاقه داشته باشید ظاهری به زیبایی شکوفه های بهاری داشته باشید می تواند از این رنگ در خصوص لباس های خود استفاده نمائید و استایلی متفاوت و زیبا را به وجود بیاورید.

کت سفید و ایجاد جذابیتی بهاری

بهار به عنوان فصل رنگ های شاد و روشن شناخته می شود و در این فصل رنگ های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند جذابیت ظاهر شما را افزایش دهند. یکی از رنگ های مناسب این فصل کت های سفید رنگ هستند که مسلما مورد توجه افراد بسیاری قرار خواهند گرفت و جذابیتی بهاری را با خود به ارمغان خواهند آورد.

استفاده از جین تیره به عنوان مد بهاری

همانطور که اطلاع دارید جین هیچگاه از مد نخواهد افتاد و تنها در خصوص مدل و رنگ آن ها تغییراتی ایجاد خواهد شد. جین تیره یکی از مدهایی است که در بهار بسیار دیده خواهد شد بنابراین توصیه می کنیم اگر شلوار جین تان رنگ روشنی دارد حتما به دنبال گزینه تیره تری نیز باشید. اگر شلوار جین تان دارای قد بلندی است هیچ نگرانی ای نداشته باشید چرا که دمپا برگردان یکی دیگر از مدهایی است که در بهار سال جاری بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

عینک آفتابی مدل X-Girl

مطمئنا از سال های قبل در خصوص عینک آفتابی ایکس گرل آشنایی دارید. در حال حاضر برندهای معروف بسیاری همچون پرادا و لویی ویتون اقدام به طراحی مجدد این مدل از عینک های آفتابی کرده اند. این مدل از عینک ها از مهمترین مدل هایی هستند که از دهه نود الهام گرفته و دارای اشکال هندسی مختلف و رنگ های گوناگون می باشد. در صورتی که تمایل دارید در بهار چهره تان متفاوت تر از همیشه دیده شود این مدل از عینک های آفتابی می تواند بهترین گزینه برای تان به شمار برود.

لباس هایی با خال خال های سیاه و سفید

اگر سری به بازارها و بوتیک لباس ها بزنید مطمئنا لباس هایی با طرح خال خال که به رنگ سیاه و سفید است را به وفور خواهید دید. این لباس ها بار دیگر جای خود را در دنیای مد و فشن پیدا کرده اند. از این طرح در خصوص لباس و کیف و کفش و اکسسوری های دیگر استفاده خواهد شد. می توانید با توجه به سلیقه و نظر شخصی خود از طرح های درشت و ریز خال خالی استفاده نمائید.

لباس هایی با آستین پفی

لباس هایی که دارای آستین پفی هستند از جمله لباس هایی هستند که طرفداران زیادی داشته و مورد پسند افراد بسیاری قرار دارند. این مدل از لباس ها به عنوان یکی از محبوب ترین لباس هایی شناخته می شوند که در بهار سال جاری مد شده اند. این مدل از لباس ها یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن در میهمانی های رسمی به شمار می روند.

طرح های رنگین کمانی

استفاده از لباس هایی با طرح رنگین کمانی مطابق سلیقه هر فردی نمی باشد چرا که موجب می شود فرد بیش از اندازه مورد توجه قرار بگیرد و استفاده از این سبک لباس ها دل و جرات زیادی را می طلبد. این طرح نیز در بهار۲۰۱۸ به عنوان مد مطرح شده و احتمالا افراد زیادی آن را مورد استفاده قرار خواهند داد. علاوه براین طرح ها موارد دیگری نیز هستند که در بهار سال جاری بسیار می توان آن ها را دید و مناسب افرادی هستند که تمایل دارند همیشه مطابق مد رفتار نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *