#


برترین برندهای انگلیسی پوشاک مردان تاثیر گذار در دنیای مد

26 دسامبر 2017 يك نظر 2077 بازدید

برترین برندهای انگلیسی پوشاک مردان تاثیر گذار در دنیای مد

برترین برندهای انگلیسی پوشاک مردان تاثیر گذار در دنیای مد

در حال حاضر برندهای برتری وجود دارند که توانسته اند با فعالیت های خود در عرصه مد تحولات عظیمی را ایجاد کنند. در واقع باید بگوئیم برندهای پوشاک در دنیای مد حکمرانی می کنند و و این برندها هستند که اعلام می کنند دنیای مد چگونه باید پیش برود.

در میان تمام برندهایی که در دنیای مد فعالیت دارند برندهای انگلیسی توانسته اند از رقبای خود پیشتازی کرده و به عنوان برترین برندهای دنیای مد شناخته شوند. در این مطلب نام چند برند برتر انگلیسی را ذکر کرده ایم که در زمینه پوشاک مردان توانستند اقدامات موثری را انجام دهند و تولیدات خوبی را وارد دنیای مد کرده اند. اگر می خواهید با چند برند انگلیسی برتر آشنا شوید این مطلب را تا انتها با ما باشید.

برند Gieves & Hawkes

دو برند انگلیسی بخ نام های Gieves & Hawkes وجود دارد که برند Hawkes فعالیت خود را در سال۱۷۷۱ میلادی آغاز کرد اما برند Gieves چند سال پس از آن و در سال۱۷۸۴ میلادی فعالیت خود در عرصه مد را آغاز کرد. چند سال بعد یعنی در سال۱۹۷۴ این دو برند با یکدیگر ادغام شدند و یک برند واحد را تشکیل دادند.

این برند ترکیب شده توانست به عنوان یک برند برتر در دنیای مد شناخته شده و لباس های متنوعی را برای مردان تولید کردند. این برند انگلیسی به عنوان یکی از بهترین و کهن ترین برندهای بریتانیایی شناخته می شوند که فعالیت خود را در سال های نخست برای رفع نیاز های پوشاک نیروهای نظامی این کشور آغاز کرد.

نیروهای ارتشی و نیروی دریایی بریتانیا نخستین ارگان هایی بودند که این برند برای آن ها لباس هایی را تولید می کرد اما پس از چند وقت افراد مشهور نیز از لباس های تولید شده این برند استفاده کردند و به این ترتیب این برند در بین افراد مشهور نیز وارد شد.

افراد معروف و سرشناس بسیاری لباس های خود را از بین تولیدات این برند انتخاب می کردند که در بین آن ها می توان به نام وینستون چرچیل، دوک ادینبرو، مایکل جکسون و شاهزاده ولز اشاره کرد. پوشیدن لباس های این برند به وسیله این افراد موجب شد تا افراد عادی نیز با این برند بیشتر آشنا شده و افراد دیگری نیز جزو مشتریان این برند اضافه شدند.

برند Cheaney

در سال۱۹۶۶ میلادی افرادی به نام جاناتان و ویلیام چرچ برندی با نام Cheaney را افتتاح نمودند و این برند توانست کفش های مردانه جذابی را تولید نماید. این برند بریتانیایی در سال۱۹۹۹ میلادی به خاطر دلایل بسیاری فروخته شد و به عنوان یکی از زیر مجموعه های برند پرادا به فعالیت خود ادامه داد.

در سال۲۰۰۰ میلادی این دو فرد مجدداً این برند را برای خود خریداری کردند. این برند از ابتدای فعالیت خود در زمینه تولید کفش توانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد و کیفیت بالایی را برای محصولات خود در نظر گرفته بود که موجب می شد افراد بسیاری به سراغ خرید کفش های این برند بروند.

کمپانی ها و برندهای بسیاری هستند که در زمینه کاری خود پس از مدتی تعداد کارخانه های خود را افزایش می دهند اما این برند بریتانیایی همچنان در کارخانه قدیمی خود محصولاتش را تولید می کند و همچون گذشته سعی کرده کیفیت را اولویت تولیدات خود قرار دهد.

برند مارکس اند اسپنسر

 سر مایکل مارکس به همراه توماس اسپنسر توانستند در سال۱۸۸۴ میلادی کمپانی مارکس اند اسپنسر را پایه گذاری نمایند. شهر لیدز محلی بود که این برند فعالیت خود را از آنجا آغاز کرد و توانست مدت ها بعد به عنوان یک برند جهانی شناخته شود. هم اکنون برند مارکس اند اسپنسر در چهل کشور جهان فعالیت می نماید و در فروشگاه های خود محصولاتی همچون لباس و کالاهای لوکس و همچنین مواد غذایی را عرضه می کند.

این کمپانی با نام ام اند اس نیز شناخته می شوند و دارای رقبای بزرگی همچون سینز بوریس و تسکو در کشور انگلستان هستند. لند شاهد افتتاح دفتر مرکزی برند ام اند اس می باشد و بازار بورس لندن توانسته سهام این برند را مورد معامله قرار دهد.

این برند جهانی توانسته در زمینه تولید لباس های مردانه کیفیت بالایی را به کار بگیرد به همین دلیل اگر از میان لباس های این برند مدلی را خریداری کردید مطمئن باشید که پول خود را دور نریخته اید و میتوانید تا مدت ها از لباس های با کیفیت این برند به مانند روز اول استفاده نمائید.

برند بربری

بربری یکی از برندهای لوکس بریتانیایی می باشد که در دوران فعالیت خود توانسته در زمینه طراحی و تولید پوشاک و کیف و لوازم آرایشی و چندین مورد دیگر عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد. توماس بربری فردی است که در سال۱۸۵۶ میلادی اقدام به افتتاح این برند نمود و شهر باسینگستوک مهد تولد این برند به شمار می رود.

کیفیت تولیدات این برند به حدی بالا است که پس از این همه سال فعالیت هنوز هم بسیاری از آن به عنوان یک برند برتر نام می برند و از محصولات خوب آن استفاده می کنند. این برند جهانی موفق شده در سال۲۰۱۳ میلادی از سوی اینتر برند به عنوان۷۷ برند با ارزش تجاری در جهان شناخته شده و به محبوبیت و شهرت خود بیافزاید.

برند گرنسون انگلیسی

در زمینه تولید کفش های مردانه با کیفیت انگلستان برندهای مطرحی را دارا می باشد که برند گرنسون یکی از این برندها به شمار می رود. این برند جهانی در سال۱۹۱۳ میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید کفش های مردانه با کیفیت آغاز کرد و هنوز هم کفش های این برند با طرح های خاص و زیبای خود مورد جلب نظر مردان بسیاری می شوند.

در طراحی کفش های این برند از سه لایه چرم استفاده شده که این مساله به عنوان یکی از ویژگی های مهم این برند به شمار می رود و می تواند نظر افراد بسیاری را به سمت خود جلب کند.

برند دانهیل

برند دانهیل یکی دیگر از برندهای معروف بریتانیایی است که توانسته در زمینه مد به عنوان برندی برتر شناخته شود. این برند در سال۱۸۹۳ میلادی به وسیله آلفرد دانهیل تاسیس شده است. آلفرد در سن بیست و یک سالگی به پدرش پیوست و فعالیت های خود را آغاز نمود.

در سال۱۹۸۳ میلادی بود که آلفرد دانهیل به عنوان وارث تجارت پدرش معرفی گردید و توانست این برند را افتتاح نماید. دانهیل در ابتدای کار تولید لوازم جانبی خودرو را آغاز کرد اما چند سال بعد یعنی در سال۱۹۰۷ میلادی اقدام به تولید سیگار و تنباکو کرد. پس از تولید این محصولات دانهیل به سراغ موارد دیگر رفت و پیپ را نیز وارد دنیای مردان نمود.

این برند انگلیسی پس از اینکه در میان مردم شناخته شد به سراغ تولید لباس و عطر و اکسسوری ها و چندین مورد دیگر رفت و در حال حاضر نیز با تولیدات بینظیر و لوکس خود توانسته جایگاه ویژه ای را به عنوان یک برند برتر به دست بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *