#


برای انتخاب کفش عروس چه اصولی را باید در نظر گرفت؟

12 می 2018 بدون نظر 2417 بازدید

برای انتخاب کفش عروس چه اصولی را باید در نظر گرفت؟

اصول انتخاب کفش برای عروس خانم ها

زمانی که قصد خرید کفش عروس را دارید حتما با دقت زیاد این کار را انجام دهید تا کفشی زیبا و راحت برای بهترین شب زندگیتان انتخاب کنید.

اصول انتخاب کفش عروس

آیا قدتان با اندازه ی قد آقا داماد یکی است؟ شما جزو کدام دسته از افراد هستید علاقه مند به کفش های پاشنه بلند یا این که به کفش های پاشنه کوتاه و اسپرت علاقه دارید؟ پس با انتخاب کفش مناسب به راحتی در مهم ترین شب زندگی خود راه بروید و خوش بگذرانید.

انتخاب کفش مناسب جزو یکی از کار های مهم و کاربردی برای عروس خانم است. احتمال دارد به نظر بیاید به این خاطر که کفش عروس برای یک شب استفاده می شود و یا این که چون زیر لباس است و دید زیادی ندارد، خیلی اهمیت ندارد چه کفشی انتخاب شود ولی برای انتخاب یک کفش مناسب برای عروس علاوه بر سلیقه و زیبایی چند نکته مهم دیگر را هم باید در نظر بگیرید که در ادامه به مهمترین نکات در انتخاب کفش عروس اشاره می کنیم. هیچ چیز بدتر از این نیست که با انتخاب کفش عروس نامناسب، در روز عروسی تان به سختی راه بروید و شب که به خانه می رسید پاهایتان دردناک و تاول زده باشد پس برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است قبل از خرید کفش عروسی به چند نکته مهم دقت داشته باشید.

۱-راحتی مهمترین نکته در انتخاب کفش عروس

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در مورد انتخاب کفش عروس رعایت کرد این است که تنگ نبوده و به انگشتان پا و یا پاشنه ی پا فشار زیادی وارد نکند. عروس باید کفشی را انتخاب کند تا بتواند براحتی با آن راه برود، برقصه، فعالیت کند و تمام زمان مراسم را با آن بگذراند بدون اینکه پا های آن خسته شود و درد بگیرد. همه ی این ها بیشتر به جنس، نوع پاشنه و بلندی و کوتاهی آن مربوط می شود.

۲-کیفیت کفش عروس مهم است

برای این که بتوانید کفشی مناسب به عنوان کفش عروسی برای خود خریداری کنید باید کفشی را انخاب کنید که خیلی راحت و انعطاف پذیر باشد پس بهتر است جنس آن از نوع چرم باشد. کفش های با کیفیت مناسب از مواد طبیعی و با کیفیت ساخته می شوند و در صورت استفاده از آن می توانید مدت طولانی تری بایستید و راه بروید. مدل های زیبا و بسیار شیک کفش عروس که در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان قرار دادیم. کفش تخت بسیار شیک عروس و یا کفش پاشنه کوتاه و پاشنه بلند برای عروس … .

۳-به ارتفاع پاشنه توجه کنید

بهتر است هنگامی که قصد خرید کفش مجلسی را دارید به این نکته ی مهم توجه کنید که با پوشیدن کفش راحتی و پاشنه کوتاه احساس راحتی بیش تری می کنید یا کفش های پاشنه بلند  مجلسی. برای خرید کفش های پاشنه بلند از انواع لژدار که راحت تر هستند استفاده کنید تا فشار کمتری به پا و کمرتان وارد شود. همچنین بهتر است برای لباس عروس بلند و دنباله دار از کفش های تخت و پاشنه کوتاه استفاده کنید.

۴-توجه به سبک و رنگ

چیزی که در مورد رنگ کفش عروس رایج است این است که اغلب از رنگ های روشن نظیر رنگ سفید، نباتی و یا کرم استفاده می شود اما بهتر است بدانید که انتخاب رنگ هایی که با رنگ لباس عروس متضاد می باشند و یا مخملی هستند نیز می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را جلوه کند.

۵-توجه به فصل عروسی و محل برگزاری جشن

برای انتخاب کفش عروس باید به فصلی که در آن قرار دارید و یا مکانی که قرار است در آن عروسی برگزار شود نیز توجه داشته باشید. کفش مختص فصل پاییز و زمستان و همچنین انتخاب باغ یا ساحل برای برگزاری مراسم با کفشی که برای بهار و تابستان و مراسمی که در تالار برگزار می شود تفاوت زیادی دارده. توجه به قد آقا داماد نیز از نکات مهم در انتخاب و خرید کفش عروس می باشد. طوری نباشد که با پوشیدن کفش پاشنه بلند ۱۰ سانتی متری قدتان از داماد خیلی بلند تر شود. در صورتی که قرار است تنها به خرید بروید این نکته را در نظر داشته باشید و از قبل برای خودتان معلوم کنید که پاشنه شما حداکثر باید چند سانتی متر ارتفاع داشته باشد. اگر با داماد تقریبا هم قد هستید ترجیحا به دنبال کفش هایی با پاشنه بسیار کوتاه یا حتی انواع کفش های سفید بی پاشنه باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *