#


چگونه با کفش پاشنه بلند راه بروید ؟

چگونه با کفش پاشنه بلند راه بروید ؟
23 ژانویه 2017 بدون نظر 1059 بازدید

چگونه با کفش پاشنه بلند راه بروید ؟

یادگیری راه رفتن با کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند بسیار شیک است ولی خانم ها باید بدانند چگونه با آن راه بروند که به زانو هایشان آسیب وارد نشود.

۱- تماشا کردن راه رفتن دیگران :

در ابتدا سعی کنید در تلویزیون یا دورو برتان کسانی که کفش پاشنه بلند می پوشند را نگاه کنید که چگونه راه می روند حتی به نحوه گام برداشتن طول گام ها، گام برداشتن و حتی به حفظ تعادل آن ها دقت کنید.

۲- برای شروع کفش مناسبی را انتخاب کنید :

در ابتدا با پاشنه های ۵ یا ۷ سانتی متری شروع کنید. کفش هایی که در قسمت پنجه لژ دارند نیز مناسب می باشند و به تدریج کفش هایی با ارتفاع بیشتر را امتحان کنید.

۳- قدم های کوچک بردارید :

راه رفتن با کفش پاشنه بلند سخت است و با بقیه کفش ها فرق دارد. کفش پاشنه بلند باعث می شودگام هایی با طول کمتر و کوتاه تر بردارید و اگر بخواهید طبیعی راه بروید تعادلتان به هم می خورد هرگاه حس کردید که دارید تعادلتان را را از دست می دهید متوقف شوید و عضلات لگنتان را سفت کنید.

۴- شروع گام ها از پاشنه به نوک :

در ابتدا اول پاشنه را روی زمین بگذارید و سپس تمام وزنتان را به نوک پایتان منتقل کنید. هنگامی که بخواهید تمام وزن را به پاشنه منتقل کنید پاشنه می شکند علی الخصوص که پاشنه نازک باشد سعی کنید یک خط فرضی را تصور کنید و روی آن راه بروید.

۵- اصلاح کردن حالت بدن شما :

را رفتن با کفش پاشنه بلند تاثیر بسیاری از فرم بدن شما میگیرد. اگر قوز باشدی اصلا زیبا به نظر نمی رسید. هنگامی که راه می روید به زمین نگاه نکنید. و سعی کنید همیشه نگاهتان به بالا باشد. چانه شما باید موقع راه رفتن موازی با سطح زمین باشد. شانه هایتان به عقب بدهید و بازوهایتان را به آرامی کنار بدنتان نگه دارید و موقع راه رفتن کمی تکانشان بدهید. سعی کنید بین پاهایتان زیاد نشود و به آرامی زانوهایتان را خم نکنید.

۶- تمرین کنید :

در خانه هنگامی که بیمار هستید کفش هایتان را بپوشید و تمرین کنید. در روزهای اول سعی کنید چند دقیقه راه بروید و بعد آن را تبدیل به عادت کنید. این کارهم به شما کمک می کند در این کار حرفه ای شوید و هم این که کف کفشتان ساییده شود تا سر نخورید. سعی کنید روی سطوح مختلف راه بروید. این کار را درحالت های مختلف مانند نشستن پایین رفتن از پله ها و … سعی کیند موقع بالا رفتن از پله ها روی پنجه پا راه بروید.

۷- حال وقت شروع کردن است :

بعد از این که متوجه شدید اصول راه رفتن با کفش پاشنه بلند را یاد گرفته اید می توانید از پس آن برآیید کفش پاشنه بلند بپوشید و به خارج از منزل بروید دربیرون حتی با سطوح لغزنده و ناصاف رو به رو خواهید شد که باید مراقب باشید. از کفشهایی با پاشنه بالاتر از ۱۰ سانت به پیاده روی نروید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *