#


با مشهورترین ساعت های طلایی جهان آشنا شوید

ساعت های طلایی
6 اکتبر 2017 بدون نظر 1499 بازدید

با مشهورترین ساعت های طلایی جهان آشنا شوید

 با مشهورترین ساعت های طلایی جهان آشنا شوید

افراد بسیاری در سرتاسر جهان هستند که ترجیح می دهند گران قیمت ترین ساعت جهان را برای خود داشته باشند و در این زمینه اصولا در پی ساعت های می روند که از طلا ساخته شده اند. برخی از ساعت های مکانیکی هستند که بای تولید و طراحی آن ها زمان بسیار زیادی صرف می شود و در واقع این ساعت ها هستند که جزو ارزشمندترین و گران ترین ساعت های جهان شناخته می شوند.

افرادی که دارای مقام و ثروت زیادی هستند و صد البته افرادی که دارای کلکسیون هستند همواره به دنبال چنین ساعت هایی بوده و در حراجی هایی که در نقاط مختلف برپا می شود تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند یکی از این ساعت های باارزش را برای خود خریداری کنند.

ساعت های طلایی

ساعت های طلایی

این افراد می دانند ساعت هایی که در ساخت آن ها از جواهر استفاده شده تنها به دلیل وجود همان جواهرات است که با قیمت بالایی به فروش می رسند و اگر جواهر آن ها را برداشته و بر روی کالای دیگری قرار دهند آن کالا هم به بالاترین به فروش خواهد رسید.
پس با توجه به این مطالب در می یابیم نخست ساعت های مکانیکی که در اصل با دست ساخته شده اند با ارزش ترند و پس از آن ساعت هایی که در ظاهر خود دارای جواهرات هستند.

پس از این دو گروه ساعت ساعت های طلایی به عنوان گران قیمت ترین ساعت های جهان شناخته می شوند که معمولا در کشورهای خاورمیانه و کشورهای عربی دارای محبوبیت بوده و به کار می روند.

ساعت های طلایی

ساعت های طلایی

اگر شما یک ساعت واچرون کنستانتی داشته باشید و درباره قیمت آن از مردم سوال بپرسید شاید افراد بسیار محدودی بدانند که این ساعت باارزش قیمتی معادل ۴ میلیون دلار آمریکا را برای خود ثبت کرده است.

سایت های متعددی تا به حال برای معرفی ساعت های گوناگون به وجود آمده اند که در این بین می توان از سایت ورلدآو واچز نام برد که در زمینه معرفی بهترین و معتبرترین ساعت های دنیا خوب عمل کرده و توانسته افراد بسیاری را به ساعت های معروفی علاقه مند کند.
ساعت بریژیت پوکت واچز که یک ساعت زیبا بوده و به عنوان یکی از گران قیمت ترین ساعت های جهان شناخته می شود و قیمتی بالغ بر ۷۳۴۰۰۰ دلار آمریکا را ازآن خود کرده است.
ساعت بلانکپین که در ساخت آن از هیجده قیراط طلا استفاده شده است و در ساخت تمام اجزای کارکردی و بدنه آن از دست استفاده شده است و یک ساعت جیبی کاملا دست ساز می باشد که قیمت ۸۰۰۰۰۰ دلار آمریکا را به نام خود ثبت کرده است.

ساعت های طلایی

ساعت های طلایی

ساعت لوئیس موینت که د ر طراحی و تولید آن از پوست تمساح استفاده شده و در ساخت بدنه آن پلاتینیوم به کار رفته است. هفتصدو چهل قطعه ای که برای موتور این ساعت گرانبها به کار رفته همه دست ساز می باشند و به عنوان یکی از پیچیده ترین ساعت هایی که در جهان وجود دارد معروف می باشد و مسلماً هر فردی دوست دارد یکی از این ساعت با ارزش را برای خود داشته باشد. قیمتی که برای این ساعت با ارزش در نظر گرفته شده است چیزی در حدود ۸۶۰۰۰۰ دلار آمریکا می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *