#


با ساس بند متفاوت شوید

ساس بند
23 می 2017 بدون نظر 1671 بازدید

با ساس بند متفاوت شوید

با ساس بند متفاوت شوید

خیلی وقت ها مردان دوست دارند تیپی متفاوت داشته و خوشتیپ تر شوند ولی نمی دانند چطور به هدف خود برسند . یکی از راه هایی که ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم استفاده از ساس بند ( ساسپندر ) است که می تواند ظاهری جذاب تر و شیک تر به شما بدهد . ساس بند یا همان بند شلوار را می توان هم با کت و شلوار و هم با تیپ های اسپرت استفاده کرد . ما در این مقاله سعی داریم چند تیپ متفاوت با ساس بند را به شما آموزش بدهیم .

تأثیرات زمان بر پیدایش ساس بند

همه این موضوع را می دانیم که توجه به انتخاب کمربند سهم بزرگی از داشتن یک استایل خوب مردانه را تشکیل می دهد . اما باید بدانیم کمربندهای مردانه نوآوری جدیدتری نسبت به ساس بند در دنیای مد هستند . باید گفت کمربند قبل از جنگ جهانی اول در میان پوشش مردانه جای خود را باز کرد و تا پیش از آن فقط در یونیفورم های نظامی از آن به عنوان یک قطعه ی تزئینی استفاده می شو . پیش از کمربند همان طور که متوجه شدید ساسپندر ( ساس بند ) در میان مردم شناخته شده تر و پذیرفته تر بود .

آلبرتتراستون که یک طراح انگلیسی است در سال ۱۸۲۰ مدل جدید بند شلوار مردانه ( ساس بند ) را طراحی کرد که امروز مورد شناخت و استفاده ی ما قرار داد . در مد جدید آقایان می توانند با شلوارهای فاق بلند از ساسپندر استفاده کرده و تیپ متفاوتی داشته باشند . اگر می خواهید ساس بند را با کت و شلوار استفاده کنید بهترین کار قرار دادن ساس بند زیر کت است . به دلیل تنوع زیادی که ساس بند دارد شما برای ست کردن آن با کت و شلوارتان آزادی عمل بیشتری خواهید داشت . بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید ساس بند کنید اندازه شانه تا کمرتان را اندازه گیری کرده باشید .

انواع ساس بند مردانه

بند شلوار دکمه ای

ساس بند

ساس بند

این نوع  از بند شلوارها را به راحتی می توان به همراه پیراهن ها رسمی و کت و شلوار استفاده کرد .

بند شلوار کلیپسی

مردانی که دوست دارند استایل نیمه رسمی داشته باشند می توانند از این مدل ساسپندر استفاده بکنند .

ساسپندر مخصوص کت و شلوار مشکی

همانگونه که از اسمش مشخص است شما می توانید این مدل را در مراسم های رسمی و به همراه کت و شلوار مشکی و کروات یا پاپیون استفاده کنید که بسیار زیباتر نیز خواهد بود .

ساسپندر مخصوص لباس کار

همانگونه که از اسم این مدل برمی آید در گذشته توسط کارگران و به همراه لباس های کار مورد استفاده قرار می گرفته است .

ساس بندها از نظر شکل و ظاهر انواع گوناگونی دارند که معمولاً به وسیله ی دکمه یا کلیپس به شلوار شما متصل شده و مورد استفاده قرار می گیرند . قسمت پشت این ساس بند ها معمولاً به شکل « Y » ،  « X » ویا « H » هستند که برای نیافتادن ساس بند از روی شانه شما کمک مؤثری هستند . البته مدل های « Y » و « X » در بین مردان شناخته شده تراز مدل های دیگر هستند .

پهنای ساس بند

ساس بندها دارای سایزها و اندازه های مختلفی هستند و در طراحی آن ها ظرافت های بسیار به کار برده می شود . اگر قصد خرید ساس بند را دارید و در نهایت یک یا دوعدد از آن ها را در کمد لباس های خود خواهید داشت پیشنهاد ما به شما استفاده از ساس بندهای معمولی که نه خیلی پهن و نه خیلی نازک هستند می باشد .

ساس بند دکمه ای یا کلیپسی ؟ کدام یک؟

ساس بند

ساس بند

عقیده ی بسیاری از افراد این است که می توان از هر دو مدل ساس بند استفاده کرد ولی ما بیشتر از مدل دکمه ای طرفداری می کنیم چرا که ظاهر شیک تری نسبت به بقیه دارند . اغلب کت و شلوارهای مردانه دکمه های تعبیه شده ای برای استفاده از ساسپندر دارند . دقت داشته باشید که پارچه ساس بند با لباس های شما هم خوانی داشته باشد . اگر ساس بند چرمی رامورد استفاده قرار می دهید باید با کفش شما سِت باشد تا زیبایی را بیشتر نشان بدهد .

ظاهری نیمه رسمی با ساس بند

استفاده از یک پیراهن که با رنگ ساس بند هارمونی نزدیکی دارد به همراه یک پاپیون همرنگ ساس بند می تواند یک تیپ نیمه رسمی زیبا را برای شما خلق می کند .

ظاهری غیر رسمی با ساس بند

اگر می خواهید برای مذاکرات تجاری و رسمی بروید پیشنهاد می کنیم از این تیپ استفاده نکنید چرا که بیشتر یک تیپ هنری به حساب می آید .

 ظاهر رسمی با ساس بند

برای داشتن یک ظاهر رسمی و جذاب می توانید از یک پیراهن سفید و یک شلوار تیره به همراه یک ساس بند نازک استفاده کنید .

ظاهر غیر رسمی با ساس بند معمولی

استفاده از شلوار جین تنگ با پارچه های تا زده به همراه بوت و پیراهن جین و ساس بند معمولی می تواند یک تیپ اسپرت و مد روز را برای شما بسازد .

تیپ غیر رسمی با ساس بند چرمی

این روزها استفاده از ساس بند چرمی به همراه یک شلوار قرمز مد شده که بسیار هم شیک و جذاب به نظر خواهد رسید . شلوار جین خاکستری به همراه یک پیراهن چهارخانه قرمز می تواند یک تیپ رسمی فوق العاه را برای شما به همراه داشته باشد .

تیپ رسمی با ساس بند خاکستری

اگر به دنبال یک ظاهر شیک هستید می توانید از یک پیراهن سفید و کراوات آبی طرح دار و یک ساس بند خاکستری استفاده کنید و تیپ رسمی برای خود درست کنید .

تیپ اسپرت و ساس بند

ساس بند

ساس بند

برای داشتن تیپی کامل می توانید یک کفش چرم قرمز به همراه یک شلوار جین آبی تیره به همراه ساس بند و پاپیون مورد استفاده قرار دهید تا تیپی زیبا و کامل داشته باشید .

آستین تا زده به همراه ساس بند

برای آن که خودتان را محشرتر از آن چیزی که هستید نشان بدهید آستین پیراهنتان را تا زده و از یک ساس بند استفاده کنید و خوشتیپ تر به نظر برسید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *